Pàgina 1 de 1

Trobada a Callús.

Publicat: 16 juny 2007, 20:47
Autor: liniadelRipollés
El proper 30 de juny a les 11:00 hi ha una conferència del que crec fou antic alcalde de Callús entorn del tren a Callús.
Es fa a l'Ajuntament de dita població.

Callús és una població del Bages que té tren d'FGC, però només de mercaderies i té una estació amb dues vies en ple centre de la població.

Callús és també una de les impulsores de l'Ecorail del Bages, projecte turístic per aprofitar el traçat amb fins turístics.

Publicat: 17 juny 2007, 01:10
Autor: UT596001
Aviam si m'hi puc escapar i anar-hi... hauré de mirar els horaris de l'Alsina Graells si no fan massa la punyeta.

Publicat: 29 juny 2007, 13:14
Autor: Ecomobisostrans
Anada: http://www.continental-auto.es/paradas. ... LÚS#inicio

Tornada: http://www.continental-auto.es/paradas. ... ONA#inicio

O tambe: http://www.continental-auto.es/paradas. ... ONA#inicio

Ja explicareu com ha anat. Però si pot ser en el subfòrum 2 o el 3, no aqui que molts no hi passem quasi mai. Thank you.

Edito, es pot utilitzar p.ex. aquest fil: http://transport.cat/viewtopic.php?t=18 ... ht=sallent

Publicat: 29 juny 2007, 13:56
Autor: entfe001
Jo passo per aquí.

Publicat: 29 juny 2007, 15:33
Autor: Fran-Ikarus
Jo, és el primer subfòrum que miro sempre :D

Publicat: 29 juny 2007, 19:46
Autor: orique
Jo els miro tots... 8-)

Ai, ai, ai...

Publicat: 29 juny 2007, 23:25
Autor: Guigui
Doncs mireu que sou uns talossos. Que no sabeu que tothom només passa pel subfòrum 2 i, com a màxim, el 6? I mentrestant, us fiqueu per aquests amagatalls d'aquí per fer conxorxa! Home, quina barra!

:osti