Pàgina 1 de 1
Golondrines gratuïtes per anar al Maremàgnum
Publicat: 04 jul. 2007, 22:10
Autor: metring
De EPC:
El puerto habilita un servicio gratuito de golondrinas mientras se repara la pasarela del Maremàgnum
El puerto de Barcelona ha habilitado un servicio gratuito de golondrinas para facilitar el acceso desde el Portal de la Pau al muelle de la plaza de Espanya mientras se repara la pasarela de la rambla del Mar, que ha sufrido una avería mecánica.
Según ha informado la autoridad portuaria, el servicio de golondrinas estará operativo desde las once de la mañana hasta las ocho y media de la tarde hasta el próximo viernes, fecha en la que previsiblemente la pasarela estará reparada.
El enlace se hará aproximadamente cada hora, pero está previsto aumentar la frecuencia en función de la demanda. Los puntos de llegada y salida de la golondrina estarán señalizados y un informador explicará a los peatones los detalles del servicio.
Publicat: 04 jul. 2007, 23:38
Autor: Trenscat
Que xulu això de tenir una golondrina com a servei substitutori!! Molt millor això que els autobusos quan hi ha averies a renfe

Publicat: 05 jul. 2007, 09:23
Autor: metring
Publicat: 05 jul. 2007, 10:36
Autor: Mortadel·lo
la millor notícia en molt temps!

Publicat: 05 jul. 2007, 11:14
Autor: Platanito
Algú de vosaltres que entengui de navegació (Santfeee!) podria estudiar la viabilitat d'un servei d'Aerogolondrina? Un servei directe Port Vell-Platja de El Prat? Si es pogués muntar un petit embarcadèru a La Pineda d'El Prat i es posés en servei aquesta línia, tindriem un servei de transport a l'aeroport no subjecte als capricis de la Renfe ni als cotxets dels incívics que no fan servir el TP...
Re: Golondrines gratuïtes per anar al Maremàgnum
Publicat: 05 jul. 2007, 12:09
Autor: genissimon
metring ha escrit:De EPC:
[...] para facilitar el acceso desde el Portal de la Pau al muelle de la
plaza de Espanya [...]
[mode perepunyetes on]
Ja sento la megafonia del metro: propera parada: Espanya, correspondència amb línia 1 (o 3), Ferrocarrils de la Generalitat i
Golondrinas.
No sabia que s'hagués habilitat un moll del port a la Plaça d'Espanya. Han construit un canal en un túnel per sota la muntanya de Montjuïc? o l'han fet passar pel passeig de la Zona Franca i la Gran Via?
[mode perepunyetes off]
Salut !!
Publicat: 05 jul. 2007, 16:12
Autor: orique
Platanito ha escrit:... ni als cotxets dels incívics que no fan servir el TP...
Em sembla que s'estan confonent alguns termes...
Ehem...
Publicat: 05 jul. 2007, 19:04
Autor: JaMiRo!
orique ha escrit:Platanito ha escrit:... ni als cotxets dels incívics que no fan servir el TP...
Em sembla que s'estan confonent alguns termes...
Sí, realment. Perquè utilitzar el cotxe no implica ser incivic...

Publicat: 05 jul. 2007, 22:32
Autor: UT596001
Re: Ehem...
Publicat: 06 jul. 2007, 09:15
Autor: Platanito
JaMiRo! ha escrit:orique ha escrit:Platanito ha escrit:... ni als cotxets dels incívics que no fan servir el TP...
Em sembla que s'estan confonent alguns termes...
Sí, realment. Perquè utilitzar el cotxe no implica ser incivic...

Ah, no? Doncs llavors perdoneu-me, jo estava convençut que ho era... Res, ho retiro.
Re: Ehem...
Publicat: 06 jul. 2007, 11:06
Autor: Guigui
Platanito ha escrit:JaMiRo! ha escrit:orique ha escrit:
Em sembla que s'estan confonent alguns termes...
Sí, realment. Perquè utilitzar el cotxe no implica ser incivic...

Ah, no? Doncs llavors perdoneu-me, jo estava convençut que ho era... Res, ho retiro.
Si la negligència criminal dels gestors de TP m'obliga a utilitzar el cotxe privat, jo també sóc incívic i penso seguir sent-ho.

Publicat: 06 jul. 2007, 16:28
Autor: orique
I si ens hi posem, aquí va la definició formal:
El Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans ha escrit:incívic -a
adj. [LC] Mancat de civisme.
El Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans ha escrit:civisme
m. [LC] Zel pels interessos i les institucions de la pàtria.
Publicat: 06 jul. 2007, 16:44
Autor: Ecomobisostrans
UT596001 ha escrit:El servei triga uns 4 minuts de parada a parada. Curositat: hi ha una inversió de marxa

Doncs si triga 4 minuts d'anar i 4 de tornar i es deixa una mica de descans al capità pot haver servei cada 15 minuts i no fer esperar 1/2 hora entre servei i servei.
Per cert, sabeu fins quan durarà? I quin es l'horari de debò?^Per que en el cartell la informació es contradiu.
Publicat: 06 jul. 2007, 16:47
Autor: Ecomobisostrans
Sobre el tema del cotxe i el civisme:
Per mi, el que es incívic es el que agafa el cotxe tenint una alternativa raonable en transport públic. Si resulta que no hi arriba cap transport públic o aquest li implica una despesa de temps Molt superior (no nomes una mica) esta justificat l'us del cotxe. Tambe en els casos en que es va molt carregat (no nomes una mica, que hi ha qui per una trista bossa de supermercat que porta ja agafa el cotxe), i alguna altra circunstancia excepcional.
Publicat: 06 jul. 2007, 23:41
Autor: UT596001
Ecomobisostrans ha escrit:UT596001 ha escrit:El servei triga uns 4 minuts de parada a parada. Curositat: hi ha una inversió de marxa

Doncs si triga 4 minuts d'anar i 4 de tornar i es deixa una mica de descans al capità pot haver servei cada 15 minuts i no fer esperar 1/2 hora entre servei i servei.
Per cert, sabeu fins quan durarà? I quin es l'horari de debò?^Per que en el cartell la informació es contradiu.
Doncs diria que només era fins avui divendres...
I l'horari de debò és el que ve detallat en les hores de sortida, és a dir, a .15 i a .45 de cada hora de la terminal intermodal golondrinaire