Pàgina 1 de 1
Semàfors apagats a FGC
Publicat: Dissabte 04/08/2007 22:31
Autor: David
Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci
Publicat: Dissabte 04/08/2007 22:35
Autor: victorcasta
Per apagats vols dir tancats? En vermell?
Re: Semàfors apagats a FGC
Publicat: Dissabte 04/08/2007 23:38
Autor: liniadelRipollés
En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.
Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.
Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una
incidència 
)
David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci
Publicat: Diumenge 05/08/2007 1:20
Autor: Denisuko
Que moderns els de FGC, encara que penso que a metro podrien fer el mateix, ja que quan et trobes amb un semafor en vermell, l'ATP no et deixa accelerar
Publicat: Diumenge 05/08/2007 17:58
Autor: Bauvilla
Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així
Publicat: Diumenge 05/08/2007 18:06
Autor: liniadelRipollés
Exacte.
Bauvilla ha escrit:Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així
Publicat: Diumenge 05/08/2007 19:39
Autor: Bauvilla
Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així
Re: Semàfors apagats a FGC
Publicat: Diumenge 05/08/2007 20:26
Autor: josep_serre
També estan obligatòriament encesos els senyals que són la senyal d'entrada i de sortida estació final de línia, com ara Avinguda Tibidabo, val a dir que això no era així al començament d'implantar-se aquest sistema de funcionament.
Ocasionalment ens trobarem les senyals del tram Sarrià-Sant Cugat enceses, les dades que tinc és que el motiu d'això és evitar la coicidència en una mateixa secció d'alimentació de massa trens en tracció.
liniadelRipollés ha escrit:En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.
Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.
Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una
incidència 
)
David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci