Pàgina 1 de 1

30-S: ARCA a la Jornada de la Mobilitat de la Vall del Tenes

Publicat: Dissabte 22/09/2007 14:26
Autor: Fran-Ikarus
L'any passat ARCA va anar a la Setmana de la Mobilitat a Santa Eulàlia de Ronçana, i l'experiència va agradar prou com perquè enguany s'hi hagin juntat dos municipis veïns i hagin acordat amb ARCA el servei de 4 autobusos pel diumenge dia 30 de Setembre de 10 a 13.30 hores.

Es tractarà de fer un recorregut de línia seguint l'eix de carretera que uneix els tres municipis (més o menys, 30 minuts d'anada i uns altres tants a la tornada), d'acord amb el recorregut que us adjunto. Aquest recorregut és part del que està actualment en estudi per a fer experiència de transport públic de la Vall del Tenes que podeu trovar a
http://www.documentsptp.org/activitats/ ... -vt_01.pdf

Amb històrics?!

Publicat: Diumenge 23/09/2007 1:23
Autor: JaMiRo!
I aquest "recorregut experimental" es farà amb històrics?! :o

Publicat: Diumenge 23/09/2007 11:47
Autor: Fran-Ikarus
Efectivament. Suposo que part de la tasca informativa per a la gent d'allà consistirà en aclarir que "si es fes una línia no seria amb autobusos com aquests, sinó dels nous" ;)

Publicat: Dissabte 29/09/2007 22:52
Autor: Fran-Ikarus
Recordeu que demà hi ha el "tinglado" aquest :D