La Generalitat rehabilitarà l'estació d'autobusos de Mollerussa, responent les reiterades reivindicacions dels veïns i l'Ajuntament. Els treballs, que encara s'han d'adjudicar, tindran un pressupost proper als 188.000 euros. Les millores s'aprofitaran per instal.lar sistemes d'energia renovable, megafonia digital i videovigilància. Els panells de senyalització comptaran amb una protecció contra els actes vandàlics.
--
Segre.










