Ara es reobrirà un tram de la línia amb motiu de la instal.lació d'una plataforma de mercaderies no recordo on, està publicat a tranvia, és a prop de Soria i serà un plaer tornar a veure trens.
Els senyals mecànics d'entrada a Soria cantó Castejón es troben en bon estat, si bé l'avançat li falta la transmissió mecànica per vandalisme. La via s'haurà de desbrossar en algun tram i mirar alguna trinxera que ha acusat la falta de manteniment.
Avui mateix he tingut l'ocasió de fer un viatge per la línia, atès que s'anava a comprovar l'estat de tota la infraestructura per pressupostar de cara al 2008 les actuacions a fer per fer passar trens de mercaderies. Pel que sé, actuacions les mínimes i estrictament necessàries.
Afegir que és vergonyós que una ciutat monumental com Soria disposi només de dos trens diaris cap a Madrid i cap cap a Barcelona.
Durant el viatge reinagural de la línia que m'han convidat a realitzar hem parat prèviament davant l'agulla de cada estació per comprovar-ne l'estat, així com a tots els passos a nivells, que estaven coberts de terra. Han agraït que sàpiga portar bé l'aixada, jo els he agraït que m'hagin dut per aquelles terres.
Val a dir que, en trobar-nos en terres bàsicament isolades i rurals, no hem pogut repartir el carregament de llufes innocents que portàvem, amb la qual cosa hem decidit repartir-les a tots els que heu arribat fins aquí.
Ja m'hagués agradat fer el Soria Castejon en tren. De debò.