Pàgina 1 de 1
Un cotxe 40?? amb el terra blau...
Publicat: 09 gen. 2008, 19:10
Autor: fcuevas27
Ahir vaig agafar a Glories, un 40?? no m'en recordo dels dos ultims numeros, pero em va cridar força l'atencio que el terra dels cotxes que normalment son color "fusta", doncs aquest era un blau mari mes aviat fort...

👍0👎0
Re: Un cotxe 40?? amb el terra blau...
Publicat: 09 gen. 2008, 19:21
Autor: victorcasta
Ja fa uns quants anys que circula. Només és un tren al que se li va fer aquesta prova: canviar-li el terra i posar-hi espais per a PMR als cotxes motors. El tren és el 4069-4072.
👍0👎0
Re: Un cotxe 40?? amb el terra blau...
Publicat: 09 gen. 2008, 19:41
Autor: sigfrid440s
De fet tambe existeix un 3000 amb la mateixa modificacio, no recordo ara la numeracio.
👍0👎0
Re: Un cotxe 40?? amb el terra blau...
Publicat: 09 gen. 2008, 22:50
Autor: wefer