Possible destrucció de tots els 1100 al METRO de BARCELONA.
Publicat: 25 gen. 2008, 10:55
Be, segons fons meves i fiables, metro se li esta pasant pel cap desguasar un cotxe del 300, perque segon diuen no i a espai... Cosa que es força discutible, perque sempre que anat al triangle, totes les vies estan buides menys on i a el 300, pero bueno.
D'altra banda tambe m'ha arribat que no guardaran ningun 1100.
Aquestes dues noticies, repeteixu, no son fiables 100% pero que sapigeu que als del metro, sels i esta pasant pel cap fer això.
Crec que en cuan es conformin aquestes dues noticies, em de saltar nosaltres, una manifestació de tots els aficionats al ferrocarril, baixant Via Laietana, estaria molt be, recollida de firmes, montar una roda de premsa explcian el cas, anar a programa d'en Josep Cuni a denunciaru!
Salut i peles!!!
D'altra banda tambe m'ha arribat que no guardaran ningun 1100.
Aquestes dues noticies, repeteixu, no son fiables 100% pero que sapigeu que als del metro, sels i esta pasant pel cap fer això.
Crec que en cuan es conformin aquestes dues noticies, em de saltar nosaltres, una manifestació de tots els aficionats al ferrocarril, baixant Via Laietana, estaria molt be, recollida de firmes, montar una roda de premsa explcian el cas, anar a programa d'en Josep Cuni a denunciaru!
Salut i peles!!!