Salutacions,
Ahir vaig "patir" en primera persona l'ús d'aquestes noves màquines d'autovenda de Rodalies. Era a l'Aeroport, tenia 2 minuts justos per comprar el bitllet i prendre el tren abans que marxés i les màquines "antigues" eren totes ocupades. Així que veig que hi ha dues noves màquines d'autovenda sense ningú i em dirigeixo cap a allà. Heus aquí la meva experiència:
- Només accepten el pagament amb targeta. No és cap problema aquest.
- Tenia molta, molta presa, però em va fer la impressió que només tenien l'idioma català. No és cap problema perquè parlo el català, però crec que d'una vegada per totes hauríem d'introduir com a mínim l'anglès per facilitar les coses als nostres benvolguts i necessaris turistes que venen a casa nostra a gastar-se els calerons i ajudar-nos una mica amb la nostra crisi econòmica.
- Em sembla bé el menú inicial on et demanen que escriguis l'estació de destí i que només clicant les primeres lletres la màquina et suggereixi l'estació que estàs cercant, però és terrible la pantalla tàctil com ja s'ha dit per aquí, costa molt interactuar amb la terrible pantalla. Quasi has de donar cops de puny perquè accepti les ordres.
- Per la resta crec que els menús són clars, la compra d'abonaments em va semblar més intuïtiva que amb les anteriors màquines.
PROBLEMA: un cop imprès el meu bitllet amb destinació TERRASSA (recordo que jo era a l'Aeroport), la màquina amb va imprimir un bitllet amb destinació AEROPORT

(amb el preu correcte del vitge entre Aeroport i Terrassa així si). Però jo no em vaig donar compte d'aquest "problema" fins que arribo a Sants per fer el canvi de via i veure que les barreres de sortida no em deixaven sortir per culpa d'aquest error. El personal de renfe allà present em va dir que en efecte aquestes noves màquines estan donant problemes d'aquest estil i res, em van deixar sortir sense més per poder anar a la via 8 de Sants direcció Terrassa.
Res només volia indicar això, crec que abans de posar en marxa aquestes noves màquines les haurien d'haver provat i verificat pel seu correcte ús.
👍0👎0