Anunci que no perd vigència:
http://hemeroteca-paginas.lavanguardia. ... 13-026.pdf
¿Por qué conviene el metro?
¿Por qué conviene el metro?
- Fitxers adjunts
-
- LVG19690413-026 copia.jpg (217.68 KiB) Visualitzat 1537 cops
I la hipocresia política segueix sent la mateixa. Mentre cantaven les delícies del metro, feien autopistes urbanes i posaven el cotxe privat per davant de la resta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Bé, els que feien l'anunci eren els directius de les empreses de transport urbà, mentre els que posaven els cotxes sí eren els polítics.Guigui ha escrit:I la hipocresia política segueix sent la mateixa. Mentre cantaven les delícies del metro, feien autopistes urbanes i posaven el cotxe privat per davant de la resta.
Vés a saber si els que van posar l'anunci ho feien per convèncer a la gent en general o als propis polítics.
També és veritat que en l'època de Porcioles, on primava per sobre de tot el culte a l'automòbil, els plans d'expansió del metro ta,bé van ser molt ambiciosos de manera que els plans previstos preveien servir zones que encara avui dia no tenen metro. Òbviament, aquests plans no es van arribar a fer per falta de diners, però exactament el mateix va passar amb tots els projectes d'autopistes d'aquella època... i sort d'això, ja que si no avui dia a Barcelona hi hauria autopistes que creuarien Gràcia o l'Eixample pel mig

Un article de l'hemeroteca de La Vanguardia del 20 de novembre del 1954:
- Fitxers adjunts
-
- LVG19541120-014.jpg (266.38 KiB) Visualitzat 1337 cops