Pàgina 1 de 3
Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 23 nov. 2008, 14:35
Autor: jordi
Hola, bona tarda. Avui he passat amb el cotxe pels tallers de Sant andreu i he observat una unitat de la serie 444 (tres cotxes) amb el frontal del cotxe motriu destroçat com si hagués tingut un xoc frontal. Algú sap de quina unitat es tracta i quan, on i com va tenir aquest accident??? Moltes gràcies. JORDI
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 23 nov. 2008, 15:40
Autor: victorcasta
Crec que va tenir un accident en un pas a nivell a la línia de Casp, fa uns quants mesos.
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 23 nov. 2008, 17:20
Autor: canalcole
Efectivament, la setamana passada em vaig passar per la part de darrere de SAC i també la vaig veure amb la cabina mig tapada amb una espècie de plàstic negre.
Foto de la 444-004 accidentada per un tractor
Xavi
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 23 nov. 2008, 22:24
Autor: ferroviario_catalan
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 24 nov. 2008, 00:29
Autor: jordi
canalcole ha escrit:Efectivament, la setamana passada em vaig passar per la part de darrere de SAC i també la vaig veure amb la cabina mig tapada amb una espècie de plàstic negre.
Foto de la 444-004 accidentada per un tractor
Xavi
Si senyor, aquesta és. La mateixa que surt a la fotografia, amb els mateixos grafitis. Quina llàstima que estigui a l'espera del desguaç!!!!!!!!!!!!
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 24 nov. 2008, 19:29
Autor: canalcole
Home, la podrien arreglar una miqueta el frontal i els grafitis i posar-la en marxa. Encara eu penso que es poc probable.
Xavi
444 Puigcerdà?
Publicat: 24 nov. 2008, 20:58
Autor: UT440_132M
Tinc constància que alguna vegada als 80 han circulat automotors de la sèrie 444, però no passaven de Ripoll, de fet, fins fa poc, tenien que pujar trens de dos cotxes per fer el transpirinenc, per tant, desmonto el fals "mite" que un usuari ha dit per aqui... I ara encara menys les veurem, si ja han posat 447 que són trens més moderns i més "còmodes", i sent la línia gestionada per la UN de Rodalia.
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 25 nov. 2008, 17:30
Autor: tren250
Ja tornant al tema, les 444, conjuntament amb les 432, i algun que altre 9000 o 440, feien el Pullman Ripollès per la dècada dels 80. Igual que els 9000, o 6200(luckies) feien els pullman cerdanya/ o tren de la Neu. En aquella època, eren aquests els materials més corrents a la Barcelona-Puigcerdà

.
Material més corrent
Publicat: 25 nov. 2008, 23:09
Autor: Guigui
tren250 ha escrit:En aquella època, eren aquests els materials més corrents a la Barcelona-Puigcerdà

.
Tant com això, no. Durant la meva infantesa i adolescència (anys 80), no recordo haver fet mai cap trajecte del Transpirinenc que no fos amb Suïssa.
Re: Material més corrent
Publicat: 26 nov. 2008, 01:30
Autor: BRILL 18
Guigui ha escrit:tren250 ha escrit:En aquella època, eren aquests els materials més corrents a la Barcelona-Puigcerdà

.
Tant com això, no. Durant la meva infantesa i adolescència (anys 80), no recordo haver fet mai cap trajecte del Transpirinenc que no fos amb Suïssa.
De fet al material mes corrent en aquesta linea efectivament tal com diu en Guigui era las Suisses, tret del famos "Borreguero" que era " El Correo" que pujaba amb Alsthom fins a Ripoll arrossegant 5000 i 8000, i a Ripoll deixaba la francesa per agafar una 1000 "Estado" tipicas de la linea, la resta de material, 444 etc, va ser una temporada curta que pujavem crec que fins a Ripoll
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 26 nov. 2008, 18:18
Autor: wertymetrotren
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 26 nov. 2008, 18:36
Autor: canalcole
La pròxima vegada segur que va amb compte.
Xavi
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 28 nov. 2008, 12:51
Autor: tren250
Ho sento, vaja pifiada

, sí, les suïsses 436 i 438, UT440, cotxes com 6200 i 5000, i els 432 eren els habituals.
Home, dubto que sàpiga quines unitats són, a no ser que conegui el tema

. A part, tampoc crec que li agradi anar-se'n donant-se castanyes, o sigui que més en compte anirà.
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 28 nov. 2008, 23:11
Autor: JaMiRo!
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 29 nov. 2008, 02:50
Autor: victorcasta
JaMiRo! ha escrit:

Sí, sí, el que s'ha de llegir... caldrà "fotre al carrer" al pobre conductor del tractor embestit pel tren a un pas a nivell sense senyalitzar (que per sort va sortir il·lès).
Notícia de l'accident a Heraldo de Aragón
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 30 des. 2008, 18:27
Autor: tren250
Dos de les 444 que encara circulaven a Catalunya s'han traslladat a Miranda de l'Ebro, sent el seu futur bastant incert, encara que podrien apartar part dels 432 d'allà.
PD: Editat.
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 30 des. 2008, 19:34
Autor: victorcasta
Sisplau, no poseu enllaços [img] si és que no es tracta d'un enllaç a una pàgina d'emmagatzematge gratuït (photobucket, etc.). Fer-ho significa que per cada càrrega d'aquesta foto en aquest fòrum estem fent servir l'ample de banda d'una web aliena descaradament i per tota la patilla. Així que en aquests casos, millor utilitzar els codis [url] i que cadascú cliqui l'enllaç i se'n vagi a l'altra pàgina.
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 31 des. 2008, 23:40
Autor: ferroviario_catalan
La 444 accidentada en SAC, sabeis si la han movido de sitio (ya no está en el exterior) para reparla? Porque esta tarde me he dado una vuelta por la zona, y no he logrado verla.
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 02 gen. 2009, 18:54
Autor: tren250
Val, merci. És que és el primer cop que ho feia

i com que les fotos són d'un membre de Tranvia i no ho pot veure tothom, per això ho he fet.
Re: Unitat 444 accidentada als tallers de st. Andreu
Publicat: 02 gen. 2009, 20:20
Autor: victorcasta
Només cal que enllacis la URL de la imatge i no la URL de la pàgina i així tothom ho podrà veure, hi estigui registrat o no.
És a dir,
així