Ho trobo força original, encara que crec que m'acabaria cansant aviat (n'hi ha que també estàn decorats a l'interior!!)
Aquí també
Publicat: Dimecres 03/12/2008 11:02
Autor: Guigui
Aquí ja en tenim la versió cañí, passa que no respecten els vidres, entre moltes altres coses.
Re: Trens pintats al japò
Publicat: Dimecres 03/12/2008 20:41
Autor: JaMiRo!
Què graciòs, sobretot els pintats amb l'Atori i el Doraemon!!!
Re: Trens pintats al japò
Publicat: Dilluns 22/12/2008 12:53
Autor: 437.001
Genial els trens pintats amb el Doraemon, l´Ultraman i Spiderman... Trobo a faltar en Suprunaman, el Goku i l´Arale... i la Bulma amb les orelles de conill amb el Follet Tortuga sagnant pel nas.
p.s: i el Shinosuke que no li agrada el pebrot, on és?
Shin-chan ferroviari
Publicat: Dilluns 22/12/2008 12:57
Autor: Guigui
437.001 ha escrit:p.s: i el Shinosuke que no li agrada el pebrot, on és?
Això, això, fent "culet, culet!" o ensenyant la "trompa".
Re: Trens pintats al japò
Publicat: Dilluns 14/09/2009 22:48
Autor: Nozomi
Ahir tenia el comentari quasi escrit i se'n va anar la llum per la tempesta
Allí és molt comú tunejar els trens amb publicitat. Estos dies amb motiu de la celebració del 100 aniversari de la línia circular Yamanote (Tòquio) algunes unitats estan decorades de color xocolata amb el logotip de Meiji
L'interior dels trens de rodalies és prou espartà, i en general tots els trens de la JR són espartans, però molt còmodes, no estan per pijades, allí prima la puntualitat i el bon servei.
Foto: rail.hobidas.com/blog/natori/
Foto: takuhitosotome @ Flickr
Foto: takuhitosotome @ Flickr
Per altra banda hi ha vegades que algún occidental graciós tuneja occidentalment els trens i llavors...
Bullet train stopped by graffiti
East Japan Railway Co. canceled a shinkansen run to Niigata Prefecture early Tuesday to remove graffiti from the train, which was apparently painted by vandals overnight, delaying about 500 passengers, JR East officials said.
The 10-car Tanigawa 401 was to leave Tokyo on the Joetsu Shinkansen Line at 6:32 a.m. for Echigoyuzawa Station in Niigata Prefecture when the word "hack" in English was found scrawled across 4 to 5 meters of the second car during a check at around 5 a.m., the officials said.
The train was sitting in a switching yard in Kita Ward when the red, white and blue spray paint was found, the officials said.
A smaller work of graffiti was found on a bullet train parked next to the Tanigawa 401, but the railroad was able to wipe it off in time for its first run of the day to Nagano.
About 20 bullet trains were parked in the yard, which is surrounded by a fence, when the graffiti was found on the Tanigawa 401.
JR East suspects vandals broke in during the night, even though the area is monitored by a surveillance camera and security guards patrol at night.
Un fiera l'eslovac, per sort no tornarà a entrar al Japó en una bona temporada, ni es molesten en fer un juí, al carrer.
Al Metro de Tòquio van ser uns australians occidentalitzan la línia Chiyoda...
...evidentment no van tardar en ser enviats al seu país.
I un altre...
Graffiti on Fujikyu train
October 4, 2008
At 6am on October 3 at Kawaguchiko Station on the Fuji Kyuko Line in Funatsu, Fujikawaguchiko, a station employee performing inspections discovered graffiti on the outside of the first car of a two-car local train. Fuji Yoshida Police Station is investigating the incident as a case of property damage.
According to Fuji Kyuko, the graffiti was written with white, black, and blue spraypaint, and contained English letters, approximately one meter tall by ten meters wide. A 1.3-meter tall fence surrounds the tracks on both sides.
The vandalized train was scheduled for use on the 7:19am local train departing from Kawaguchiko Station bound for Otsuki. A surplus unit was used in its place and there were no impacts to service.
YOMIURI
I crec que vaig llegir, que a Osaka, la ciutat més pareguda a les nostres (per bruta) ... Però bruta com pot estar bruta Oviedo, que és molt neta. Van aparèixer uns trens de rodalia "occidentalitzats" i la gent es negava a pujar fins que no netejaren les pintades.
Jo si voleu vaig contant noves sobre els trens al Japó, un sistema ferroviari que per aquest fòrum no s'estila massa i és de lo més interessant
Japó: grafitis i qüestions generals
Publicat: Dilluns 14/09/2009 23:11
Autor: Guigui
Nozomi ha escrit:Jo si voleu vaig contant noves sobre els trens al Japó, un sistema ferroviari que per aquest fòrum no s'estila massa i és de lo més interessant
Personalment, m'interessaria moltíssim, ja que sembla que és l'única xarxa del món comparable amb la suïssa. Per tant, t'animo que obris un fil concret i, per anar fent boqueta, t'agrairia moltíssim si em poguessis aclarir algunes coses bàsiques: horaris, freqüència, regularitat, puntualitat, tipus de trens (rodalia, regionals, Shinkansen, expressos no-Shinkansen, si n'hi ha).
Tornant al tema del fil, vet aquí la diferència entre el que compta de debò en un servei ferroviari i una fantasmada on prima la flotamamodennaduropa: tren grafitejat, tren retirat. I si no, el passatge es nega a pujar-hi. Clar que si això passés a Renfomentadif, el tren faria el servei de buit, i ells tan amples...
Aquí hauriem de fer igual, si un tren té les finestres totalment tapades de porqueria d'aquesta, fins a semblar un furgó nuclear, no pujar-hi, però clar, no arribariem mai d'hora enlloc...
Re: Trens pintats al japò
Publicat: Dimarts 15/09/2009 0:00
Autor: Nozomi
Bé, si els administradors ho consideren positiu, d'ací uns dies crearé un fil nou sobre Ferrocarrils i infraestructures ferroviàries al Japó. Primer hauré de fer una exposició de com s'organitza el tema a les grans estacions terminals de Tòquio (per parlar del Tren Bala) i poc a poc anar explicant més coses sobre la resta de línies capitalines i d'altres prefectures. És realment complicat encara que a la realitat és tot molt fàcil. Tinc més lio per saber a quina andana he d'anar a agafar el Rodalies X a Sants que a Shinjuku que mou en un any l'equivalent a la meitat de la població de la terra en passatgers.
Expectant
Publicat: Dimarts 15/09/2009 0:02
Autor: Guigui
Nozomi ha escrit:Bé, si els administradors ho consideren positiu, d'ací uns dies crearé un fil nou sobre Ferrocarrils i infraestructures ferroviàries al Japó.
Ja ho espero amb candeletes.
Re: Trens pintats al japò
Publicat: Dimarts 15/09/2009 8:33
Autor: aim
Jo també ho espero amb candeletes!!
Re: Trens pintats al japò
Publicat: Dimarts 15/09/2009 14:29
Autor: metring
Per nosaltres, d'acord!
Japó pinten trens am dibuixos manga x fomentar l'us als nens
Publicat: Dijous 20/09/2012 13:50
Autor: Ecomobisostrans
(in English, es pot comentar)
Re: Trens pintats al japò
Publicat: Divendres 21/09/2012 12:25
Autor: Nozomi
Hay multitud de trenes pintados. Lo que no creo es que sean para que los niños se acostumbren al tren, es normal ver a niños de 5-6 años en el tren que van juntitos a la escuela.
Lo de los trenes pintados se suele dar simplemente por merchandising y para que los millones de aficionados a los trenes tengan un aliciente para ir a la remota zona "X" del país. El turismo ferroviario interno en Japón es una pasada y mirando la tele japonesa lo más habitual es ver anuncios de las decenas de compañías privadas anunciando "ven aquí a disfrutar de tal cosa o tal comida o tal baño termal con los ferrocarriles Pascual". A eso se le suma el hecho de que en muchas series de animación, y supongo de lo que no es animación que cada vezse metan más "emplazamientos publicitarios" y si los personajes tienen que hacer un viaje en tren (algo habitual) directamente salga el nombre y los trenes de la compañía tal cual.
Aquí en una serie representado el tren Resort21 de la línea privada Izukyū Corporation en la estación de Shimoda
De otra famosa serie de animación que se estrenó hace poco también se tunearon trenes para promocionar la película (y autopromoción por lo comentado antes), es muy común que en los pueblos y ciudades en los que se ambienta una serie se hagan estas cosas para atraer más turismo. Y no sólo es el tren, en este caso se vendían billetes conmemorativos.
Y luego ya están otras cosas como el Ichigo Densha de Wakayama que son pequeñas líneas de operadores privados con poco pasaje que ya van con trenes tuneados de serie diseñados por gente importante del gremio (allí) y que también ejercen como imán para atraer turistas y mantener la línea: