Pàgina 1 de 1
Visita línia Terol
Publicat: Dimecres 10/08/2005 12:24
Autor: liniadelRipollés
Demà dijous estaré recorrent -de nou- la línia de Terol amb en Davida.
En arribar a Saragossa no sé si agafaré la línia de Casp per tornar a Barcelona de la forma més lenta possible i amb BT o si faré una inspecció a la línia d'Osca i Canfranc.
Ja us explicarem.
Un altre dia he de fer una inspecció seriosa a la línia de Casp i comprovar personalment el blocatge telefònic que s'estableix entre Samper (personal d'ADIF) i Andorra (personal de circulació d'ENDESA, amb consigna especial)

Publicat: Dimecres 10/08/2005 19:44
Autor: 437.001
Que vagi molt bé, és molt bonica la línia de Terol. Si paréssiu a Terol, a la plaza del Torico hi ha una pastisseria on podeu comprar guirlachicos, uns dolços molt bons...i pernil, també en podeu comprar, clar...
Personalment, la zona més bonica crec que és la que hi ha entre Terol i Segorbe...
Hi aneu per València i torneu per Saragossa, no?
Publicat: Dimecres 10/08/2005 22:06
Autor: liniadelRipollés
Sens dubte la part paisatgística està al tram Segorbe-Teruel, en especial de Caudiel fins a Puerto Escandón. Llastimosament, estan instal.lant BLAU amb CTC.
En canvi, el tram Terol-Saragossa és molt més avorrit paisatgísticament, si bé té la particularitat que des de Caminreal i fins ben a prop de Saragossa els senyals mecànics no són unificats amb els reglamentaris d'ADIF.
Publicat: Dimecres 10/08/2005 23:20
Autor: 437.001
Llastimosament???
Ei, crec que la línia de Terol el necessita, el CTC, hauria de tenir molts més trens dels que té (València-Saragossa!!!).
Publicat: Divendres 12/08/2005 22:51
Autor: liniadelRipollés
Que automatitzin la circulació no té com a causa directa l'augment de trens. Si fos així, benvinguda la novetat. Tant sols ens podem alegrar per aspectes com "la seguretat" en la circulació.
Estan col.locant BLAU amb CTC, amb força problemes encara, ja que no s'ha aconseguit arribar ni a Jérica des de Sagunt i al tram on van ja amb lluminoses encara és blocatge telefònic.
En qualsevol cas, ja veurem com solucionen això dels comptadors d'eixos en estacions on habitualment es fan maniobres. Pel que sé, de moment, les coses no els van gens bé.
Publicat: Divendres 12/08/2005 23:58
Autor: entfe001
Una de les conseqüències de l'implantació de blocatge automàtic podria ser la desaparició total del personal d'estacions a tota la línia... A Calaf, on recentment s'ha instal·lat el BLAU, no ni ha ningú que pugui advertir els viatgers dels possibles retards o incidències a la línia... Manlleu i Torelló estan a punt de quedar-se com edificis fantasma... sí, una llàstima.
Publicat: Diumenge 14/08/2005 0:20
Autor: UT596001
A la Manresa-Lleida no tan sols ha caigut Calaf, també ho han fet Tàrrega i Mollerussa. A Cervera hi ha personal degut a que el pas a nivell contigu encara és accionat manualment i cal personal, el dia que aquest PN caigui automàtic adéu personal a l'estació. I a Mollerussa encara mantenen venda de bitllets a certes hores degut a les pressions de l'ajuntament.
I tal i com comenta en entfe001 segurament això provoqui un tanquament d'estacions en cadena a la línia de Terol.