Per viatjar a València
Per viatjar a València
Nota de l'administració: fil resultat de la unió de 3.Hola amics,
El proper dissabte 3 de gener viatjo a València i voldría saber quines unitats de rodalíes serveixen aquest nucli de València.
A veure si algú sap dir-me quin material mòbil circula per cadascuna de les línies de rodalies de renfe de València.
Gràcies a tots.
El proper dissabte 3 de gener viatjo a València i voldría saber quines unitats de rodalíes serveixen aquest nucli de València.
A veure si algú sap dir-me quin material mòbil circula per cadascuna de les línies de rodalies de renfe de València.
Gràcies a tots.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
A les C1, C2 i C6, amb 447.
A la C1 també hi ha algun Civia.
Les C3, C4 i C5, per 592.0.
A la C1 també hi ha algun Civia.
Les C3, C4 i C5, per 592.0.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Tot i això, les C3 i C4 estan capades fins a València - Sant Isidre. I els de la C5, dels 5 trens que hi ha al dia, només 2 surten des de València, els tres restants, ho fan des de Sagunt.
Dissabte dia 3 de gener viatjo a València amb l'Euromed que surt de Sants a les 07:00h i torno amb el que surt de València a les 19:37 algú sap dir-me si algun d'aquests 2 trens es un 130?
Gràcies.
Gràcies.
Hola amics, bones festes,
El proper dissabte dia 3 viatjo a València en el primer Euromed del matí i torno segons m'heu dit un de vosaltres a la tarda en un 130, també algún de vosaltres ja m'ha possat al corrent del material mòbil de rodalies valència, però gran part del día estaré viatjant amb metro de valència o fgv.
Em proposseu alguna ruta interesssant, alguna estació digne per veure, etc.....
Moltes gràcies a tots i bon any.
El proper dissabte dia 3 viatjo a València en el primer Euromed del matí i torno segons m'heu dit un de vosaltres a la tarda en un 130, també algún de vosaltres ja m'ha possat al corrent del material mòbil de rodalies valència, però gran part del día estaré viatjant amb metro de valència o fgv.
Em proposseu alguna ruta interesssant, alguna estació digne per veure, etc.....
Moltes gràcies a tots i bon any.
Mai he estat a València, però et puc dir que per la línia 1 del metro hi ha material bastant variat: UTA, 3900, 4300... Seria la línia a la que aniria. Més coses no et puc dir
.

A FGV tenim:
A la línia 1 unitats de les sèries 3700 (UTA) i 4300
A la línia 3 3900 i alguna 4300 (normalment fent els Avinguda del Cid-Palmaret aquestes ultimes)
A la línia 5 3900 i 4300
Al tramvia, a la línia 4 tens tant tramvies de la sèrie 3800 (monocabina) així com de la 4200 (Bombardier Flexibility, bicabina). Al tram tramviaire de la línia 5 així com a la línia 6 només trobaràs 4200, ja que aquests trams no tenen bucle de retrocés.
Estacions? Doncs el tram subterrani totes les de la línia 1, que conserven l'aire dels anys 80. De la resta de línies trobo interessant Alameda, Avinguda del Cid o Marítim Serrería, també interessant Xàtiva que és una de les dues que té correspondència amb l'estació del Nord de RENFE (per anar a les línies C3 i C4 hauràs de baixar a Sant Isidre, directe amb la línia 5 des de l'estació Bailén pròxima a l'estació del Nord).
De les en superfície et recomanaria la línia de Rafelbunyol, on encara conserva en gran part l'aire a trenet. Altra interessant és Empalme, tant la nova com l'antiga. Com no crec que et doni gaire cosa a més, només indicar que també és interessant anar a Pont de Fusta del tramvia, l'antiga estació terminal de totes les línies del nord del trenet valencià (línies de Rafelbunyol, al Grau, Llíria i Bétera).
Si vas el dia 3, recordar-te que a FGV el servei en dissabte és el següent:
Línia 1 Torrent-Empalme cada 10 minuts
fins a Paterna i Seminari cada 20 minuts
fins a Llíria, Bétera i Villanueva de Castellón cada 40 minuts
Línia 3 tram urbà cada 10 minuts
fins a Rafelbunyol cada 20 minuts
Línia 5 tram Colón-Marítim Serrería cada 10 minuts
Ramal Torrent Avinguda cada 20 minuts
Tram comú línies 3 i 5 Avinguda del Cid-Aeroport cada 10 minuts
Ramal Torrent Avinguda 6 trens/hora/sentit (3 de la línia 1 i tres de la línia 5)
Línia 4 cada 10 minuts al tram urbà de València, als trams més llunyans cada 20 minuts, el ramal de Lloma Llarga-Terramelar els tramvies fan llançadores només fins a Empalme cada 20 minuts.
Línia 5 tramviaire cada 20 minuts al matí i cada 10 a la tarda
Línia 6 cada 20 minuts.
A la línia 1 unitats de les sèries 3700 (UTA) i 4300
A la línia 3 3900 i alguna 4300 (normalment fent els Avinguda del Cid-Palmaret aquestes ultimes)
A la línia 5 3900 i 4300
Al tramvia, a la línia 4 tens tant tramvies de la sèrie 3800 (monocabina) així com de la 4200 (Bombardier Flexibility, bicabina). Al tram tramviaire de la línia 5 així com a la línia 6 només trobaràs 4200, ja que aquests trams no tenen bucle de retrocés.
Estacions? Doncs el tram subterrani totes les de la línia 1, que conserven l'aire dels anys 80. De la resta de línies trobo interessant Alameda, Avinguda del Cid o Marítim Serrería, també interessant Xàtiva que és una de les dues que té correspondència amb l'estació del Nord de RENFE (per anar a les línies C3 i C4 hauràs de baixar a Sant Isidre, directe amb la línia 5 des de l'estació Bailén pròxima a l'estació del Nord).
De les en superfície et recomanaria la línia de Rafelbunyol, on encara conserva en gran part l'aire a trenet. Altra interessant és Empalme, tant la nova com l'antiga. Com no crec que et doni gaire cosa a més, només indicar que també és interessant anar a Pont de Fusta del tramvia, l'antiga estació terminal de totes les línies del nord del trenet valencià (línies de Rafelbunyol, al Grau, Llíria i Bétera).
Si vas el dia 3, recordar-te que a FGV el servei en dissabte és el següent:
Línia 1 Torrent-Empalme cada 10 minuts
fins a Paterna i Seminari cada 20 minuts
fins a Llíria, Bétera i Villanueva de Castellón cada 40 minuts
Línia 3 tram urbà cada 10 minuts
fins a Rafelbunyol cada 20 minuts
Línia 5 tram Colón-Marítim Serrería cada 10 minuts
Ramal Torrent Avinguda cada 20 minuts
Tram comú línies 3 i 5 Avinguda del Cid-Aeroport cada 10 minuts
Ramal Torrent Avinguda 6 trens/hora/sentit (3 de la línia 1 i tres de la línia 5)
Línia 4 cada 10 minuts al tram urbà de València, als trams més llunyans cada 20 minuts, el ramal de Lloma Llarga-Terramelar els tramvies fan llançadores només fins a Empalme cada 20 minuts.
Línia 5 tramviaire cada 20 minuts al matí i cada 10 a la tarda
Línia 6 cada 20 minuts.
Moltíssimes gràcies amic,
amb tota la informació que m'has donat, de ben segur que paso un dissabte magnífic.
Gràcies i bon any.
amb tota la informació que m'has donat, de ben segur que paso un dissabte magnífic.
Gràcies i bon any.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Tengo dudas al respecto de si el día 3 de enero ya estararán en servicio los 130 en servicio euromed.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Lo están desde el día 14 de diciembre, en los servicios Barcelona - Valencia.ferroviario_catalan ha escrit:Tengo dudas al respecto de si el día 3 de enero ya estararán en servicio los 130 en servicio euromed.
UT596001 ha escrit:A FGV tenim:
A la línia 1 unitats de les sèries 3700 (UTA) i 4300
.
Ai,les 3700,algún dia hauré de baixar expresament a València a viatgar en elles per que sembla que els hi queda ben poquet de vida,es retiraràn molt avia per enviar-les a un país de Sud Amèrica(no recordo quin),i es una llàstima per que les 4300 son una porqueria directament.Les 4300 son trens per metro,esta bé que les posin a les linies 3 i 5,peró a la 1?Algú s'ha adonat dels quilometres que té la línia 1?Com poden posar uns trens tipus metro en una línia mès ben dit que de rodalia?A sobre les 4300 tots els seients són laterals,o sigui menys lloc per seure,i els seients incomodissims,quin horror!
Les 3700 com a mínim estàn mès pensades en unitats de rodalies i van molt bé per la L1,tenen un interior molt bonic i són mes comodes.Les prefereixo mil cops mès que els totxos de les 4300.
Us envio una pregunta:
Quin tren es millor per qualitat-preu per a viatjar de Tarragona a Castelló i v/v. ?
1* ARCO (Garcia Lorca)
2* R. EXPRESS
3* TALGO (Mare Nostrum)
4* EUROMED
5* ALARIS
6* TRENHOTEL
Trieu-ho. Podeu fer una combinació d'un tren diferent el d'anada que el de tornada (Ex. Anada: ARCO, Tornada: ALARIS)
Quin tren es millor per qualitat-preu per a viatjar de Tarragona a Castelló i v/v. ?
1* ARCO (Garcia Lorca)
2* R. EXPRESS
3* TALGO (Mare Nostrum)
4* EUROMED
5* ALARIS
6* TRENHOTEL
Trieu-ho. Podeu fer una combinació d'un tren diferent el d'anada que el de tornada (Ex. Anada: ARCO, Tornada: ALARIS)
Si vas con tiempo y no te importa tardar casi 3 horas yo me cogería el Regional Exprés, si prefieres tardar menos de 2 horas, pues cualquiera del resto menos el Alaris.canalcole ha escrit:Us envio una pregunta:
Quin tren es millor per qualitat-preu per a viatjar de Tarragona a Castelló i v/v. ?
1* ARCO (Garcia Lorca)
2* R. EXPRESS
3* TALGO (Mare Nostrum)
4* EUROMED
5* ALARIS
6* TRENHOTEL
Trieu-ho. Podeu fer una combinació d'un tren diferent el d'anada que el de tornada (Ex. Anada: ARCO, Tornada: ALARIS)
Moltes gràcies per la recomanació, malgrat que no hi podre anar, ho intentare fer en una altre ocasió.


Pues ayer mismo retiraron ya la primera 3700. La 3722 (una de las pocas de primera serie amarillo/blanco que quedaban) ayer salía cada coche cargado en camiones, supongo (porque es lo último que se ha dicho) a Vossloh, aunque esto último no lo puedo confirmar aún, pero la cuestión es que se la llevaron.Mako448 ha escrit:UT596001 ha escrit:A FGV tenim:
A la línia 1 unitats de les sèries 3700 (UTA) i 4300
.
Ai,les 3700,algún dia hauré de baixar expresament a València a viatgar en elles per que sembla que els hi queda ben poquet de vida,es retiraràn molt avia per enviar-les a un país de Sud Amèrica(no recordo quin),i es una llàstima per que les 4300 son una porqueria directament.Les 4300 son trens per metro,esta bé que les posin a les linies 3 i 5,peró a la 1?Algú s'ha adonat dels quilometres que té la línia 1?Com poden posar uns trens tipus metro en una línia mès ben dit que de rodalia?A sobre les 4300 tots els seients són laterals,o sigui menys lloc per seure,i els seients incomodissims,quin horror!
Les 3700 com a mínim estàn mès pensades en unitats de rodalies i van molt bé per la L1,tenen un interior molt bonic i són mes comodes.Les prefereixo mil cops mès que els totxos de les 4300.