Descompte del 50% en bitllets comprats l'últim moment

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
fran83
N3
N3
Entrades: 25

Descompte del 50% en bitllets comprats l'últim moment

Entrada Autor: fran83 » Dimarts 30/12/2008 19:34

Renfe ha lanzado una nueva modalidad de tarifa promocional de "última hora", aplicable a grandes líneas y AVE, por la que los billetes podrán adquirirse a través de Internet con descuentos de hasta el 50% dentro de las 24 horas previas a la salida de un tren, según informó hoy la compañía.
La nueva fórmula, que no admitirá cambios ni anulaciones de los billetes adquiridos, está destinada preferentemente a los viajeros con menores condicionantes de horarios y para aquellos para los que el precio es uno de los principales determinantes de su viaje.

En un comunicado, Renfe destacó que el objetivo de esta nueva opción comercial es "adaptar al tren usos comerciales que relacionen el precio con las expectativas de venta y con la planificación de la oferta".

En esta línea, Renfe estimó que la incorporación de esta nueva tarifa permitirá "mejorar la ocupación de los trenes y dar acceso a nuevos clientes".
Font: http://www.20minutos.es/noticia/440014/ ... speciales/



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 30/12/2008 23:11

En un comunicado, Renfe destacó que el objetivo de esta nueva opción comercial es "adaptar al tren usos comerciales que relacionen el precio con las expectativas de venta y con la planificación de la oferta".
No ens enganyem: l'objectiu d'això és que Renfe tregui el màxim partit dels trens "empantanegats". Que no em sembla gens malament, però que anomenin les coses pel seu nom, que ja fa temps que ens afaitem.

Una altra cosa és que dir quelcom així quedi bé, però ningú els hi obliga.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimecres 31/12/2008 0:58

Que i quins són els trens "empantagenats"?,
:o


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 31/12/2008 11:36

automotorserie 436 ha escrit:Que i quins són els trens "empantagenats"?,
:o
Volia dir els trens que utilitzen encara que circulin mig buits. Com que surt més a compte tenir mig tren amb bitllets de 100 euros i mig de 50 en lloc de mig tren a 100 euros i la resta buit (les xifres són aproximatives i aleatòries), aquesta política no deixa de tenir la seva lògica.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimecres 31/12/2008 18:42

Ok, gracias Guigui, no me parece mala idea, pero como bien dices que no nos vendan la moto.
De todos modos, personalmente no soy partidario de comprar nada por internet, así que espero que si esto es cierto lo apliquen también en ventanilla.
Por otra parte, creo que un servicio debe tener un precio y no debría de depender de cuando se compre un billete, RENFE con esta ofera hace malo el refrán, hombre previsor vale por dos, en este caso vale la mitad...A ver si nos dejan de robar no creéis?
:nose


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/05/2009 8:38

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1021

Un de cada quatre usuaris de l'AVE viatja amb les noves tarifes barates


1. • Renfe, criticada fins ara pels alts preus, afegeix més places amb descomptes de fins al 60%
2. • Les promocions permeten a la companyia mantenir el percentatge d'ocupació tot i l'alça de l'oferta

JUAN RUIZ SIERRA
MADRID

Apoc a poc, després d'un primer any de preus difícilment assolibles per a les butxaques més justes, l'AVE s'està abaratint. Només cal entrar a la pàgina d'internet de Renfe per adonar-se del canvi: les noves tarifes rebaixades --anomenades Web, amb un descompte de fins al 60%; Estrella, de fins al 40%, i Última Hora, de fins al 50%-- van ser al principi escasses i esmunyedisses, eren gairebé impossibles de trobar, però en l'actualitat és estrany el dia en què no es pugui viatjar entre Barcelona i Madrid a 300 quilòmetres per hora al preu d'entre 52 i 78 euros l'anada. Els descomptes, cada vegada més comuns, es van trobar a l'abril darrere d'un de cada quatre bitllets venuts de l'AVE. En rigor, segons les dades de la companyia ferroviària, criticada fins ara per no fer accessible l'alta velocitat, el 26,5% dels viatgers que van utilitzar el mes passat aquest tren van disfrutar d'una de les tres tarifes econòmiques.

EL RISC DE SATURACIÓ
"Les tarifes promocionals estan funcionant molt bé --expliquen fonts de Renfe--. Bàsicament, el que estan aconseguint és que la nostra ocupació, malgrat haver incrementat l'oferta de les 17 freqüències en cada sentit del començament a les entre 20 i 26 d'ara, continuï sent la mateixa". Quan l'AVE va complir un any, el 20 de febrer passat, la companyia ferroviària va explicar que l'ocupació, al llarg del curs, havia estat del 63%. És a dir, quatre de cada 10 seients havien fet el trajecte sense ocupants, fet que suposa una dada millorable, però no tan millorable: a partir d'un 75% d'ocupació, es corre el risc que el servei quedi saturat i es ressenti la seva qualitat.
Excepte l'anomenada Última Hora, que es va estrenar després de l'aniversari del tren d'alta velocitat i només es pot comprar 24 hores abans de la sortida del ferrocarril, les tarifes amb descompte no són, en sentit estricte, noves. Sí que ho són, en canvi, la inexistència de límits temporals per accedir-hi
--abans només es podien adquirir amb una o dues setmanes d'antelació-- i les quantitats que representen dins del nombre total de bitllets venuts. Fins al 30 de novembre passat, per exemple, a penes s'havien despatxat un 2,6% de tiquets en ofertes Web i un 4,57% en Estrella, percentatge que va pujar, a començaments d'aquest any, al 7,22% i 7,93%, respectivament.

SIMILAR AL TGV FRANCÈS
Ara és molt més: en total, les tres tarifes van suposar entre el gener i l'abril el 17,8% dels bitllets venuts i el 18,4% dels posats a la venda. Aquest fet --i sobre-
tot el 26,5% de places amb descompte del mes d'abril passat-- provoca que fins i tot crítics tan acèrrims dels alts preus de l'AVE com Joan Herrera, el diputat d'ICV que ha mostrat queixes sobre aquest assumpte que s'han sentit una vegada i una altra al Congrés, reconeguin que alguna cosa s'està fent bé. El puntual i còmode AVE, ara més que mai, comença a assemblar-se al TGV francès: ja no és terreny exclusiu dels que tenen més poder adquisitiu o d'una empresa que els pagui el bitllet. Si la companyia ferroviària portés ara a terme una enquesta com la que va realitzar quan el tren d'alta velocitat va complir un any, que reflectia que el 61% dels viatgers de l'AVE el utilitzaven per motius de feina, és probable que els resultats fossin diferents.
"S'ha aconseguit part del que preteníem --va dir Herrera l'altre dia--. L'AVE, amb les seves elevades tarifes, havia expulsat les classes mitjanes. Encara falta aquell antic usuari d'un tren que abans, quan es trigava sis hores i mitja, viatjava de Barcelona a Madrid, anada i tornada, per al voltant de 70 euros. Aquell sector de la població s'ha perdut, però és possible recuperar-lo. Ara, això sí, és de justícia reconèixer que s'ha fet un pas endavant. Per primera vegada hi ha tarifes raonables. Continuen sense ser els preus de l'avió, però les classes mitjanes poden accedir-hi. No així, si més no de moment, els treballadors o els estudiants".

EL FUTUR Renfe no diu, de moment, si la seva aposta per les noves tarifes promocionals conduirà cap a descomptes encara més amplis que permetin aquells dos col.lectius disfrutar de l'alta velocitat, però sí que explica que aquest enfocament, que tan bons resultats els està donant, ha arribat per quedar-se. "Continuarem amb aquesta política d'ofertes", destaquen fonts de la companyia. No obstant, aquesta política també té un problema: al no haver-hi compromís sobre el nombre de bitllets que continuarà posant a la venda amb aquests preus accessibles, es corre el risc que si l'ocupació de l'AVE puja per sobre d'aquell 63% actual, Renfe reculi i torni als escassos i esmunyedissos descomptes d'abans. El temps ho dirà.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 27/05/2009 9:22

El més penós és que les agències de viatge venen tarifes web i estrella a executius, que no són el perfil d'usuari a qui més convé aquesta tarifa, que és el que sovint vol fer canvis d'hora.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 27/05/2009 20:28

josep_serre ha escrit:El més penós és que les agències de viatge venen tarifes web i estrella a executius, que no són el perfil d'usuari a qui més convé aquesta tarifa, que és el que sovint vol fer canvis d'hora.
Si, perquè si han de cancel·lar el bitllet, com que paga l'empresa tan se'ls fa. I es perd una tarifa barata que un altre usuari podria aprofitar i viatjar.

Ara, també són clients i tenen els seus drets a comprar-les.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 27/05/2009 21:51

No sempre tan els fa, especialment quan no porten la targeta amb la qual han pagat.
megapauer ha escrit:
josep_serre ha escrit:El més penós és que les agències de viatge venen tarifes web i estrella a executius, que no són el perfil d'usuari a qui més convé aquesta tarifa, que és el que sovint vol fer canvis d'hora.
Si, perquè si han de cancel·lar el bitllet, com que paga l'empresa tan se'ls fa. I es perd una tarifa barata que un altre usuari podria aprofitar i viatjar.

Ara, també són clients i tenen els seus drets a comprar-les.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 20/01/2010 20:41

Renfe pone más billetes de bajo coste del AVE para ir a Barcelona

Hasta 13 convoyes ofrecían descuentos del 60%, algo poco habitual en Zaragoza.Tras reestructurar horarios, ´colgó´ en la web 240.000 plazas para todas sus líneas.

http://www.elperiodicodearagon.com/noti ... kid=553493

Un auténtico aluvión de billetes de bajo coste, se podía viajar hasta a Barcelona en clase turista y con un 60% de descuento sobre el precio normal, algo poco habitual para los usuarios de Zaragoza. Después de anunciar la reestructuración de horarios en la línea del AVE Madrid-Barcelona (entre otras) para el próximo 1 de febrero, Renfe cargó ayer en su página web una nueva remesa de billetes a precios promocionales, con descuentos de hasta el 60%. En torno a 240.000 plazas para el próximo mes en todas las líneas se colgaron en el servicio de venta anticipada por internet, sobre un total de 600.000 asientos disponibles (360.000 a precio normal).

Aunque la operadora no supo concretar el número concreto que ofrecía con tarifa reducida para el corredor nordeste, destacó que representaba "el 40% de la oferta", aunque en esta ocasión esta remesa no se ha diseminado en otros servicios de alta velocidad, como el Trenhotel o el Alvia, que habitualmente Renfe incluye en el total de plazas de las que se beneficia Aragón sin que tengan las mismas prestaciones del AVE.

Las plazas ofertadas con tarifas de bajo coste se encontraban incluso para trayectos desde Zaragoza para los que, habitualmente, es casi imposible conseguir un precio reducido, sobre todo para viajar a Barcelona. Así, ayer era posible encontrar descuento hasta en trece de los 17 convoyes diarios, con tarifa web (un 60% menos) o estrella (un 40%), incluso en horario de mañana (la franja más utilizada) y, sobre todo, a partir de la próxima semana.

Fuentes oficiales de Renfe aseguraron que esta nueva remesa se cargó "el lunes por la noche", horas después de anunciarse el aumento en el número de frecuencias (dos más) a partir de febrero y la reducción, entre cinco y ocho minutos, de la duración del viaje a Barcelona o Madrid.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 27/08/2010 22:42

:'( :'( :'( :'(

http://www.elmundo.es/mundodinero/2010/ ... 06983.html

OFRECÍAN DESCUENTOS DEL 50%

Renfe suprime las tarifas de AVE de última hora

* La empresa pública afirma que la retirada responde a un fin de promoción

Actualizado viernes 27/08/2010 13:03
ELMUNDO.es | Servimedia

Madrid.- Renfe decidió suprimir las tarifas especiales de AVE de última hora que ofrecían descuentos de hasta el 50% en los servicios de larga distancia a aquellos viajeros que reservaran el billete con 24 horas de antelación la pasada primavera.

Aunque el final de la promoción se realizó hace unos meses, ha sido ahora cuando ha salido a la luz pública.

Un portavoz de Renfe aseguró este viernes que la retirada de estas tarifas de bajo coste, exclusivas para la reserva a través de Internet, responde únicamente al fin de una promoción y no tiene un "afán recaudatorio".

Según explicó, Renfe puso en marcha en un momento determinado esa promoción y más tarde estimó que no le parecía "comercialmente interesante", por lo que decidió retirarla. El portavoz de Renfe apuntó que se trata de una promoción que no era fija, a diferencia de otras, como la Tarifa Ida y Vuelta o la Tarjeta Dorada.

Con las tarifas de última hora, la empresa de transportes pretendía mejorar la ocupación de los trenes. El portavoz de Renfe indicó que en las líneas de AVE y Larga Distancia, servicios que calificó de "rentabilizables", "la empresa actúa intentando sacarle el mayor rendimiento a sus servicios".

En cuanto a las otras dos tarifas reducidas que Renfe ofrece en su página web, Tarifa Web y Tarifa Estrella, la compañía señaló que se mantendrán todavía vigentes, aunque no descartó que en algún momento la política comercial de la empresa pueda indicar que haya que modificarlas, ofreciendo otros descuentos, o sustituyéndolas por otras diferentes.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 27/08/2010 23:29

Ja feia temps que te no té se n'oferien tot i que la tarifa no estava propiament derogada


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 29/08/2010 9:00

Acabaran amb una comercialització clàssica: primera, segona i tercera.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 29/08/2010 11:20

Ho dubto
liniadelRipollés ha escrit:Acabaran amb una comercialització clàssica: primera, segona i tercera.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Diumenge 29/08/2010 11:40

estic d'acord amb el liniadelRipollés, ara no crec que utilitzin aquesta nomenclaturia, ja que no quedaria be dir que viatges en 3ª


De nou al FTC

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 29/08/2010 16:51

Tranquil, jo tinc "Billetes de Caridad" emesos per Renfe i no fa tants anys d'això (40?)
marc ha escrit:estic d'acord amb el liniadelRipollés, ara no crec que utilitzin aquesta nomenclaturia, ja que no quedaria be dir que viatges en 3ª


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/09/2010 9:58

liniadelRipollés ha escrit:Acabaran amb una comercialització clàssica: primera, segona i tercera.
Possiblement. I així es demostrarà que tots els canvis dels últims anys han estat únicament perquè el departament de màrqueting justifiqués el seu sou. De fet, és el que acostuma a passar a la majoria d'empreses.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”