Pàgina 1 de 1
					
				Macosa
				Publicat: 30 abr. 2009, 09:04
				Autor: metring
				Parlem de l'antiga Casa Girona, la fàbrica de la qual es trobava al Poblenou, i a on s'hi van fabricar trens de Renfe, metro de Barcelona, etc. A 
http://fotos.arxiuhistoricpoblenou.es/main.php podeu trobar bastantes fotos, un total de 174:
Can Girona/MACOSA. Casa Puntí. ANC 161053. 
MACOSA poc abans de ser enderrocada. Interior dels tallers amb vagó de metro en construcció.
	
 
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 30 abr. 2009, 09:56
				Autor: Mortadel·lo
				vols dir que no és un cotxe de 446 o 447?
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 30 abr. 2009, 09:59
				Autor: metring
				A mí també m'ho sembla, però és el que posa a la web...
			 
			
					
				Metro, impossible
				Publicat: 30 abr. 2009, 11:30
				Autor: Guigui
				Impossible que sigui metro. No hi ha cap cotxe que tingui tan poques portes.
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 30 abr. 2009, 17:44
				Autor: Miquel
				Els trens antics de Metro, tenien 3 portes (excepte alguns) i crec que els del transversal els va fer Macosa.
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 30 abr. 2009, 17:48
				Autor: tren250
				Per modernitat, dubto que sigui un metro antic, i per característiques és una 447 de les primeres.
Miquel ha escrit:i crec que els del transversal els va fer Macosa.
Les 400? No eren de la Maquinista? En tot cas, les 211 i les 111 sí que diria que van sortir de Macosa, principalment, a part de la Maquinista.
 
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 30 abr. 2009, 18:14
				Autor: El LLOP
				els 100 del FMB va ser construïts a casa Girona, més tard MACOSA.
http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _Barcelona 
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 30 abr. 2009, 18:33
				Autor: metring
				Per la forma de la caixa, i tenint en compte que eren els darrers temps de Macosa, hauria de ser una 447.
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 01 maig 2009, 00:38
				Autor: BRILL 18
				Miquel ha escrit:Els trens antics de Metro, tenien 3 portes (excepte alguns) i crec que els del transversal els va fer Macosa.
Be de fet tres portes tenia la serie 100 i la serie 200 A i el de la foto no es ni molt menys cap d'aquestes series jo tambe crec que pot ser una 447
 
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 01 maig 2009, 10:47
				Autor: metring
				Tal i com he dit al meu missatge anterior, no podia ser cap tren del metro antic, estaven a punt de plegar a la fàbrica.
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 01 maig 2009, 13:04
				Autor: Miquel
				M'heu malinterpretat, no volia dir pas que aquell tren de la foto (com dieu una 447) fos un tren de metro, només deia que si que hi han hagut trens de metro amb 3 portes.
És més, pel frontal de la caixa, és imposible que fos un 100 o un 200.
			 
			
					
				Relació de portes i finestres
				Publicat: 01 maig 2009, 13:07
				Autor: Guigui
				Quan em referia a "tan poques portes", volia dir tan poques portes en relació amb les finestres. I al metro de Barcelona, mai hi ha hagut cotxes que tinguessin més de dues finestres entre porta i porta, cosa que, evidentment, no és el cas de la foto.
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 26 maig 2009, 12:12
				Autor: metring
				Aquest si que era un metro  

 
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 18 abr. 2010, 21:37
				Autor: MACOSA
				Mortadel·lo ha escrit:vols dir que no és un cotxe de 446 o 447?
 UT- 446
 
			 
			
					
				Re: Macosa
				Publicat: 19 abr. 2010, 12:08
				Autor: MACOSA
				metring ha escrit:Per la forma de la caixa, i tenint en compte que eren els darrers temps de Macosa, hauria de ser una 447.
La serie UT-447, que se comenzó a entregar en 1993 y fue construida por C.A.F., MACOSA y MTM , es exáctamente igual a la UT-446 en lo que se refiere al aspecto exterior pero se diferencia de ésta en que incorporan sistemas de potencia tecnológica trifásica para tensiones de alimentación de 3000 V, haciendo posible alcanzar una velocidad de 120 Km/h, en vez de los 100 Km/h de la UT-446. También se diferencian en el consumo ya que la UT-447 consume menos que la UT-446.