Pàgina 1 de 1

"Xapusses" de la Renfe

Publicat: Dilluns 18/05/2009 8:28
Autor: metring
Sense comentaris:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200905 ... 41224.html

"Chapuzas" Renfe

DANIEL ORMAD | Vilassar de Mar | 18/05/2009 | Actualizada a las 03:14 | El lector Opina

El lector Daniel Ormad, vecino de Vilassar de Mar y usuario de Renfe, nos remite una fotografía de denuncia para sugerir que se proceda a tomar las medidas necesarias para evitar que, como resultado de la visible chapuza, se tenga que lamentar un posible accidente:
"Como se puede comprobar en la fotografía, en la imagen de la izquierda la valla *protectora* que separa la vía del paseo se sostiene con un parche (tira de plomo con dos tornillos); y en la imagen de la derecha, ¡mi sorpresa!: en vez de sustituir las vallas deterioradas y erosionadas por el efecto del mar, van y las pintan! Pero todo esto sin poner minio, ni rascar, soldar o reparar todas las partes deterioradas. Ya hay varias zonas del paseo donde la valla se ha caído y esto es un problema y un peligro para los cientos de niños que pasean por el citado paseo, puesto que en un descuido de los padres podrían tener acceso a la vía y ocurrir una desgracia..."

Imatge
Un trabajador de la compañía Renfe se ocupa de pintar la valla protectora -visiblemente deteriorada- que separa el paseo de la vía del tren

Re: "Xapusses" de la Renfe

Publicat: Dilluns 18/05/2009 9:29
Autor: Danzig
totalment d'acord, però no crec que sigui un empleat de renfe, que en aquest tema "no pinta res" :D

Renfe o no Renfe?

Publicat: Dilluns 18/05/2009 9:35
Autor: Guigui
Danzig ha escrit:totalment d'acord, però no crec que sigui un empleat de renfe, que en aquest tema "no pinta res" :D
Les estacions de Rodalia, no eren de Renfe? I si vols dir que el treballador és subcontractat, qui encarrega la feina és, al cap i a la fi, Renfomentadif.

Re: "Xapusses" de la Renfe

Publicat: Dilluns 18/05/2009 10:57
Autor: metring
Clar, i els qui tenen que supervisar que els subcontractats facin bé la feina, són ells.

Re: "Xapusses" de la Renfe

Publicat: Dilluns 18/05/2009 14:57
Autor: trensmat
tota la culpa la te adif per no cuidar de les seves estacions

Renfe, no Adif

Publicat: Dilluns 18/05/2009 15:32
Autor: Guigui
trensmat ha escrit:tota la culpa la te adif per no cuidar de les seves estacions
Les estacions de rodalia van a càrrec de Renfe.

Re: "Xapusses" de la Renfe

Publicat: Dilluns 18/05/2009 15:34
Autor: metring
Ara entenc per què a les hores les estacions de regionals, les estan deixant bastant bé (tot i que no hi ha personal en vàries, i ni tant sols els lavàbos oberts).

Re: "Xapusses" de la Renfe

Publicat: Dilluns 18/05/2009 21:45
Autor: laura
Doncs a l'estació de Premià de Mar hi ha una placa que hi diu "ADIF"...

Salutacions!

Re: "Xapusses" de la Renfe

Publicat: Dilluns 18/05/2009 21:51
Autor: victorcasta
laura ha escrit:Doncs a l'estació de Premià de Mar hi ha una placa que hi diu "ADIF"...

Salutacions!
Tot és propietat d'Adif, però Renfe se'n fa càrrec de la seva gestió, excepte Sants, Passeig de Gràcia i Estació de França.

Re: Renfe o no Renfe?

Publicat: Dimecres 20/05/2009 9:32
Autor: Danzig
Guigui ha escrit:
Danzig ha escrit:totalment d'acord, però no crec que sigui un empleat de renfe, que en aquest tema "no pinta res" :D
Les estacions de Rodalia, no eren de Renfe? I si vols dir que el treballador és subcontractat, qui encarrega la feina és, al cap i a la fi, Renfomentadif.
és el que volia dir, que era el subcontractat d'una subcontrata d'una subcontrata d'una subcontrata...ad inifinitum i a més, l'empresa gestora ni tan se vol és propietària

Responsabilitats

Publicat: Dimecres 20/05/2009 9:50
Autor: Guigui
Danzig ha escrit:és el que volia dir, que era el subcontractat d'una subcontrata d'una subcontrata d'una subcontrata...ad inifinitum i a més, l'empresa gestora ni tan se vol és propietària
Per molta subcontractació que hi hagi, la subcontractada té unes obligacions contractuals clarament estipulades i que ha de complir. Això per una banda; de l'altra, encara que Renfe no sigui propietària de les estacions de rodalia, el fet que les gestioni significa que ha de fer el possible perquè estiguin en bon estat. Si després toca a Adif dur a terme les obres o, si més no, a autoritzar-les, molt bé, pero que tothom assumeixi la seva responsabilitat, en lloc de practicar l'esport nacional: l'escaqueig. Perquè després passen desgràcies, i ningú n'és culpable, però ningú tampoc haurà fet absolutament res per a evitar-ho.