Implantació de la gorra d'ADIF

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Implantació de la gorra d'ADIF

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 26/05/2009 15:59

Detectades les primeres gorres d'ADIF !!!!!!

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 26/05/2009 17:39

liniadelRipollés ha escrit:Detectades les primeres gorres d'ADIF !!!!!!
explica explica! (plis=)

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 26/05/2009 19:30

La nova factora de circulació de Barcelona-Estació de França portava avui la nova gorra d'ADIF. M'ha sorprès que s'hagi fet el logo i les fulles de llorer en daurat, com en etapes bastant més anteriors de Renfe. :|
Lluita1714 ha escrit:
explica explica! (plis=)

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Lluita1714
N9
N9

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 26/05/2009 19:38

liniadelRipollés ha escrit:La nova factora de circulació de Barcelona-Estació de França portava avui la nova gorra d'ADIF. M'ha sorprès que s'hagi fet el logo i les fulles de llorer en daurat, com en etapes bastant més anteriors de Renfe. :|
Lluita1714 ha escrit:
explica explica! (plis=)
vermella o verda?

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/05/2009 19:40

És que en qüestió de moda, tot torna, és ben cert!

liniadelRipollés
N10
N10

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 26/05/2009 21:33

Evidentment és vermella tail i com marca el reglament de circulació.
metring ha escrit:És que en qüestió de moda, tot torna, és ben cert!

Lluita1714
N9
N9

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 26/05/2009 21:37

liniadelRipollés ha escrit:Evidentment és vermella tail i com marca el reglament de circulació.
Bé, es que no se sap amb aquesta gent, són capaços de posar-la verda per que és el color corporatiu.

Però me n'alegro molt que tingui aquest estil clàssic

liniadelRipollés
N10
N10

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 27/05/2009 17:41

Diguem que amb blocatges de tipus telefònic o BEM no hi hauria d'haver cap peça de color verd per tal de no confondre a distància.
Lluita1714 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Evidentment és vermella tail i com marca el reglament de circulació.
Bé, es que no se sap amb aquesta gent, són capaços de posar-la verda per que és el color corporatiu.

Però me n'alegro molt que tingui aquest estil clàssic

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”