
Recorregut:

Tota la info:
http://radiopremiademar.org/castanyes-p ... -bus-urba/
Hora i data actual: Divendres 15/01/2021 22:10
Entrada Autor: laura » Divendres 02/11/2018 17:32
Entrada Autor: xergi » Diumenge 05/05/2019 22:34
m.h.t. ha escrit:La C10 permet fer BCN-Montgat, St. Adrià-Montgat i BDN-Montgat perfectament.Només té prohibició de trànsit entre BCN i BDN.
Jo la utilitzo sovint per fer Badalona-Mongat i St. Adrià-Montgat, i és bastant més còmode que les línies de TUSGSAL. Cosa que molta gent no sap i només agafa B29/B30 per a aquest trajecte. Les línies B29 i B30 són últils per pujar als barris alts, a on fan volta, però per anar al Barri Antic (Centre) o a Montsolís (Mgt. Nord) és millor la C10, que va directe per la N-II.
El motiu del perquè la C10 permet passatge entre BCN/SAB/BDN i Montgat/Masnou el trobem al 1993, quan TUBSAL i Casas s'intercanvien concessions: la B29 (Sistrells-Ocata) de TUBSAL absorbeix la B41 (Montgat-Tiana) de TELCSA (Casas), deixant de servir Montgat i El Masnou. A canvi, Casas crea una nova línia Pep Ventura-Ocata-Teià i la C10 aixecà la prohibició de trànsit. Va ser un "canvi de cromos".
Aquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
Ho trobareu tot ben detallat al blog d'en Pere París.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/05/2019 13:28
!!! La línea 2 actual abrió en 1995, y a La Pau llegó en 1997.m.h.t. ha escrit:LAquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 06/05/2019 13:39
Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 22/07/2019 3:51
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 22/07/2019 8:46
Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 22/07/2019 18:17
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 23/01/2020 19:22
Entrada Autor: El Yisus 712 » Dijous 07/05/2020 0:48
Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”