Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Tranvia Mataró - Argentona
Tranvia Mataró - Argentona
En aquesta web http://www.geocities.com/amigosdeltranv ... ndex2.html trobareu un gran recull d'història i fotografies del tramvia Mataró-Argentona.
Per fer boca, una foto de les restes de vies que encara resten al camí entre Argentona i Mataró:
P.D.: veieu l'estat en que va quedar aquest tramvia, i ara és un dels que es van recuperar. Impressionant:
Per fer boca, una foto de les restes de vies que encara resten al camí entre Argentona i Mataró:
P.D.: veieu l'estat en que va quedar aquest tramvia, i ara és un dels que es van recuperar. Impressionant:
- automotorserie 436
- N7
- Entrades: 557
Muchas gracias por la página.
Otra historia más del desastre de los caminos de hierro de los años 60.
Otra historia más del desastre de los caminos de hierro de los años 60.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Aquí una notícia sobre la inauguració del tramvia Mataró-Argentona:
http://hemeroteca-paginas.lavanguardia. ... 29-014.pdf
http://hemeroteca-paginas.lavanguardia. ... 29-014.pdf
Avui he vist que la pàgina de l'Associació s'ha perdut, una víctima de la pèrdua de Geocities. Confio en que traslladin la pàgina, i aviat es torni a veure.
Ahir vam estar a Argentona, i vam poder veure les restes de vies que es troben a l'avinguda El Molí de Les Mateves (ja que al missatge inicial no apareixen les fotografies, al tancar la web, al menys, en posem nosaltres).
També vam parlar amb l'Associació d'Amics del Tramvia d'Argentona, els quals molt amablement ens van fer cinc cèntims de la història del tramvia. Una salutació des d'aquí.
També vam parlar amb l'Associació d'Amics del Tramvia d'Argentona, els quals molt amablement ens van fer cinc cèntims de la història del tramvia. Una salutació des d'aquí.
- Fitxers adjunts
-
- viestramviama.jpg (142.93 KiB) Visualitzat 4225 cops
-
- viestramviama2.jpg (114.81 KiB) Visualitzat 4225 cops
Fa uns anys, un membre d'arca va passar unes fotos del mateix tram i tan llavors com ara em segueix sent increïble. Si no recordo malament, el tramvia va deixar de funcionar cap al 1965. Jo vaig anar a xafardejar cap al 1995 i encara vaig arribar a trobar l'edifici de la cotxera. Desgraciadament (1) era en obres amb una formigonera a dins i palets de totxos, i no vaig poder entrar perquè els manobres suposo que estaven esmorzant. A la biblioteca de Mataró de tota manera, em van atendre molt amablement, em van deixar un llibre que s'havia publicat feia poc i em van ensenyar algunes fotografies. Desgaciadament (2), no els funcionava la fotocopiadora i només em vaig poder endur el record d'aquell dia. No hi vaig tornar mai més
Què és alló??
Es realment sorprenent que encara hi hagi les vies!
L'altre dia vam veure un element que podria ser suport per a la catenària, o potser només aguantava un fanal, no ho sabem. Es troba davant un hotel, proper a la font d'aigua picant d'Argentona, per on parava el tramvia. En sabeu més?
- Fitxers adjunts
-
- element tramvia argentona.jpg (84.23 KiB) Visualitzat 4127 cops
-
- element tramvia argentona2.jpg (129.7 KiB) Visualitzat 4127 cops
- Serralson 10300
- N3
- Entrades: 33
- Ubicació: Carmel L5
Bona nit a tothom. (O mes ben dit bona matinada ).
Voldria posar en coneixament la troballa d'una postal comprada ahir, en una botiga de Barcelona.(Posiblement la "mina" mes bestia de postals ferroviaries i de tramvias que he trobat mai...)
A on es veu de manera clara i perfecte una de les unitats de aquesta linea. Concretament la unitat nº2, de la serie 1 i 2. Construits per Lladro (Valencia). Tal i com esta escrit en revers de la postal.
La imatge esta datada en el any 1960, i va ser feta per un tal F. Llauradó.
Donat que el meu escaner esta barallat amb el netbook. Voldria que algu em dones un consell per tal de compartir aquesta imatge.
Salut.
PD. Lamentablement l'enllaç de mes amunt ha deixat de existir.
Voldria posar en coneixament la troballa d'una postal comprada ahir, en una botiga de Barcelona.(Posiblement la "mina" mes bestia de postals ferroviaries i de tramvias que he trobat mai...)
A on es veu de manera clara i perfecte una de les unitats de aquesta linea. Concretament la unitat nº2, de la serie 1 i 2. Construits per Lladro (Valencia). Tal i com esta escrit en revers de la postal.
La imatge esta datada en el any 1960, i va ser feta per un tal F. Llauradó.
Donat que el meu escaner esta barallat amb el netbook. Voldria que algu em dones un consell per tal de compartir aquesta imatge.
Salut.
PD. Lamentablement l'enllaç de mes amunt ha deixat de existir.
"Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro."Albert Einstein