www.pdinfraestructures.cat


A aplicar-se abans de 2024, de la mà del ministeri, serà una inversió de 1527 M€.Pà gina 129 de Propestes d'actuacions
En relació amb el material mòbil, s’adquireixen 96 noves unitats, repartides de la següent manera:
Renovació del parc:
•Sèrie 448: 18 unitats
•Sèrie 470: 14 unitats
•Sèrie 450: 6 x 2 unitats
•Sèrie 451: 12 unitats
Increment del parc:
•Doble composició en l’R1, R2 i R4, augment de freqüències i ampliacions: 38 unitats
•Prolongació R1 UAB: una unitat
•Millora R3: una unitat
Aquà sóc més pesimista, si només asignaran una unitat més a la R3. La duplicació no implicarà molt més servei. Sembla ser que la inversió només serà per guanyar en puntualitat.

Mentre no es faci un tercer túnel a Barcelona, oblidem-nos d'un augment de freqüències a la R3 per molt desdoblament que facin.sag470 ha escrit:Aquà sóc més pesimista, si només asignaran una unitat més a la R3. La duplicació no implicarà molt més servei. Sembla ser que la inversió només serà per guanyar en puntualitat.

El colmo del recotxineo:wefer ha escrit: ↑02 ago. 2020, 20:05 M'he mirat el PDI per sobre i la primera impressió que tinc és que és força decebedor i molt poc pensat. Argumento:
- Molts dels projectes que hi apareixen ja estaven al PDI 2020 i simplement o no s'han fet o s'han començat i no s'han acabat. Les tornem a posar al PDI 2030 a veure si sona la flauta, i si no pel 2040, i si no...
[...]
AixÃ, a primer cop d'ull és el que veig. perdoneu que sigui tan pessimista, però entre que sé que poca cosa del que hi apareix es farà i que el que es farà sembla dissenyat per micos ensinistrats, n'hi ha per llogar-hi cadires.

Ecomobisostrans ha escrit: ↑11 ago. 2020, 02:48El colmo del recotxineo:wefer ha escrit: ↑02 ago. 2020, 20:05 M'he mirat el PDI per sobre i la primera impressió que tinc és que és força decebedor i molt poc pensat. Argumento:
- Molts dels projectes que hi apareixen ja estaven al PDI 2020 i simplement o no s'han fet o s'han començat i no s'han acabat. Les tornem a posar al PDI 2030 a veure si sona la flauta, i si no pel 2040, i si no...
[...]
AixÃ, a primer cop d'ull és el que veig. perdoneu que sigui tan pessimista, però entre que sé que poca cosa del que hi apareix es farà i que el que es farà sembla dissenyat per micos ensinistrats, n'hi ha per llogar-hi cadires.
Prolongació L2 Sant Antoni - Parc LogÃstic
Els estudis actuals preveuen que no seria rendible (VAN de -171M€), i que s'ha de reformular el projecte, pel qual no es preveu la seva construcció abans del 2030. Tot i aixÃ, s'ha inclòs al pla.
Etc.El primer tram, fins a Esplugues Centre, tindrà el projecte enllestit l'any vinent. La resta del traçat presenta una rendibilitat negativa, pel qual no està actualment programat abans del 2030

En aquest cas, crec que els cà lculs s’han fet sense tenir en compte que la L2 ha d’anar fins a l’aeroport i no només fins a Parc LogÃstic, en aquest cas, és lògic que no surtin els números.Ecomobisostrans ha escrit: ↑11 ago. 2020, 02:48 El colmo del recotxineo:
Prolongació L2 Sant Antoni - Parc LogÃstic
Els estudis actuals preveuen que no seria rendible (VAN de -171M€), i que s'ha de reformular el projecte, pel qual no es preveu la seva construcció abans del 2030. Tot i aixÃ, s'ha inclòs al pla.