Trens LD de Renfe (Excepte AVE)

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
trainman
N9
N9
Entrades: 2354
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Trens LD de Renfe (Excepte AVE)

Entrada Autor: trainman » Dissabte 15/08/2015 15:29

En la lista de los trenhotel internacionales faltaría añadir el Surex Irún-Lisboa. Este tren circula acoplado al Lusitania entre Medina del Campo y Lisboa.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dissabte 15/08/2015 18:16

albe6 ha escrit:Des de Bilbao ho veig difícil fins que no hi hagi Y vasca.

Però des de Saragossa dóna-ho per fet, i inclús fer-lo arribar a Múrcia.
Almenys Saragossa - València serà bastant més ràpid per Cambrils que per Teruel
Además que seria muy buena idea ya que los ciudadanos de Aragoneses consideran la costa dorada las playas de Aragón en especial Salou y Cambrils.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1170
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 15/08/2015 19:31

Don Ramón ha escrit:
albe6 ha escrit:Des de Bilbao ho veig difícil fins que no hi hagi Y vasca.

Però des de Saragossa dóna-ho per fet, i inclús fer-lo arribar a Múrcia.
Almenys Saragossa - València serà bastant més ràpid per Cambrils que per Teruel
Lo cual con gran seguridad significará el cierre de la línea entre Sagunto y Teruel, quien sabe si entre Zaragoza y Teruel también. Vaya despropósito de país, tenemos lo que nos merecemos. :nono
Hace tiempo que renfe/adif/Gobierno Central hablaban de conectar Teruel con AVE mas o menos como se hace en Huesca.
La linea de Teruel Sagunto como no inviertan rapido hasta sin Mercancias se va a quedar, Yo no espero trenes de LD por esa linea.
Saludos.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dissabte 15/08/2015 21:54

Lo que quiero decir es que es un despropósito que de Zaragoza a Valencia por Teruel se tarde 5 horas, mientras que con el CM hecho se tardará 3 y media por Cambrils, con una vuelta enorme. Es absurdo y desigual que unos itinerarios se potencien brutalmente, y otros se abandonen a su suerte, hasta el punto de que sale más a cuenta coger el itinerario rápido pero que da más vuelta.
Es como con la tontería del AVE a Tarragona, que tardaría 45 minutos por la LAV, mientras que los trenes más rápidos por la línea convencional harían lo mismo en 50.

De verdad yo pensaría que soy yo el que está loco y no el resto de este país, si no fuera porque en todo nuestro entorno no ocurre similar absurdo.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1170
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 16/08/2015 18:39

Don Ramón ha escrit:Lo que quiero decir es que es un despropósito que de Zaragoza a Valencia por Teruel se tarde 5 horas, mientras que con el CM hecho se tardará 3 y media por Cambrils, con una vuelta enorme. Es absurdo y desigual que unos itinerarios se potencien brutalmente, y otros se abandonen a su suerte, hasta el punto de que sale más a cuenta coger el itinerario rápido pero que da más vuelta.
Es como con la tontería del AVE a Tarragona, que tardaría 45 minutos por la LAV, mientras que los trenes más rápidos por la línea convencional harían lo mismo en 50.

De verdad yo pensaría que soy yo el que está loco y no el resto de este país, si no fuera porque en todo nuestro entorno no ocurre similar absurdo.
Actualmente por LAV de Barcelona a Camp de Tarragona son 33min por la Convencional desde Sants son 53min (antiguamente creo que el EUROMED lo hacia en 45min) y ya sabemos que te deja practicamente en el Centro de Tarragona cosa que con la AV es bien distinta, hacer llegar el AVE es un desproposito hoy en dia pero devolver el trazado de Reus al Camp de Tarragona facilitaria los Transbordos y el uso del AVE no para ir a Barcelona pero si para Zaragoza o Madrid o mas alla.
Saludos.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 907

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 05/10/2015 22:08

Fa un temps es va dir que s'estaven preparant conductors per a trens a Zúrich i Münich (crec). Que se n'ha fet? :roll:


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1742
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 28/06/2019 12:33

Protesta a Granada pel retorn del TrenHotel Alhambra:

Imatge

"AVE SIN CONVENCIONAL ES UNA MARRANÁ Y SIN CERCANÍAS ES UNA PORQUERÍA" xD :riure :plas


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3897
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 28/06/2019 15:22

m.h.t. ha escrit:Protesta a Granada pel retorn del TrenHotel Alhambra:

"AVE SIN CONVENCIONAL ES UNA MARRANÁ Y SIN CERCANÍAS ES UNA PORQUERÍA" xD :riure :plas
Una de las mejores líneas jamás escritas. :plas :plas :plas


Wir bitten Sie, älteren oder behinderten Fahrgästen sowie Personen mit Kleinkindern die Sitzplätze zu überlassen.
Imatge Creador de la identitat corporativa del Raŀli d'Autobusos Clàssics BCN - Caldes.
deviantART flickr Twitter i Instagram: @frankrodiii

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1742
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 01/03/2020 14:27

Últim dia del darrer ARCO de Renfe. :'( Comiat dels cotxes convencionals a Can Renfe:

La presencia de amianto obliga a retirar el tren que conecta Galicia y País Vasco vía León

Las dos composiciones del Arco Camino de Santiago saldrán de la circulación el próximo 2 de marzo


Imatge
La retirada de la composición del Camino de Santiago , que realiza el trayecto bajo la denominación técnica y comercial del Intercity, responde a las instrucciones para eliminar la presencia de amianto de todos los vehículos ferroviarios. En la actualidad, hay 17 coches afectados por este componente; cuatro de ellos, paralizados en un taller de la base de mantenimiento de Málaga; los trece restantes, en circulación y con base de mantenimiento asignada a Irún.
https://www.diariodeleon.es/articulo/le ... 91293.html



Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
robertotlh
N6
N6
Entrades: 301

Entrada Autor: robertotlh » Dilluns 02/03/2020 13:21

m.h.t. ha escrit:
Diumenge 01/03/2020 14:27
Últim dia del darrer ARCO de Renfe. :'( Comiat dels cotxes convencionals a Can Renfe:

La presencia de amianto obliga a retirar el tren que conecta Galicia y País Vasco vía León

Las dos composiciones del Arco Camino de Santiago saldrán de la circulación el próximo 2 de marzo


Imatge
La retirada de la composición del Camino de Santiago , que realiza el trayecto bajo la denominación técnica y comercial del Intercity, responde a las instrucciones para eliminar la presencia de amianto de todos los vehículos ferroviarios. En la actualidad, hay 17 coches afectados por este componente; cuatro de ellos, paralizados en un taller de la base de mantenimiento de Málaga; los trece restantes, en circulación y con base de mantenimiento asignada a Irún.
https://www.diariodeleon.es/articulo/le ... 91293.html

Hi ha altres fonts que diuen que retornaran al servei un cop substituides les peces amiantades.



albe6
N8
N8
Entrades: 958
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 02/03/2020 16:04

De moment amb 2 rames A Coruña - Irun. Provisionalment enllaços a Vigo i Bilbao, fins que hi puguin enviar 2 rames més.

Que, per cert, se sap si son sèrie 4 o 6 i d'on les han recolocat?



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1170
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 02/03/2020 18:40

albe6 ha escrit:
Dilluns 02/03/2020 16:04
De moment amb 2 rames A Coruña - Irun. Provisionalment enllaços a Vigo i Bilbao, fins que hi puguin enviar 2 rames més.

Que, per cert, se sap si son sèrie 4 o 6 i d'on les han recolocat?
Buenas,
Tengo entendido que son ramas 4 de donde las han sacado ni idea.
Saludos.



Avatar de l’usuari
albert28  
N9
N9
Entrades: 1807

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 02/03/2020 19:33

I mira que hi ha a St Andreu un parell de cotxes abandonats.... Perquè segueixen allà, no?



albe6
N8
N8
Entrades: 958
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 03/03/2020 11:15

Ja fa dies que hi havia cants de sirena que volien retirar els cotxes 2000; de fet l'amiant s'ha detectat en un paquet de cotxes d'aquesta sèrie que s'estaven preparant al TCR de Málaga per llogar a Portugal.

Tant dificil és posar un tren entre Vigo i Ourense o Santiago i una 470 de Miranda amb l'enllaç a Bilbao? De moment aquests enllaços són en bus.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 907

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 03/03/2020 16:19

albe6 ha escrit:
Dimarts 03/03/2020 11:15
Ja fa dies que hi havia cants de sirena que volien retirar els cotxes 2000; de fet l'amiant s'ha detectat en un paquet de cotxes d'aquesta sèrie que s'estaven preparant al TCR de Málaga per llogar a Portugal.

Tant dificil és posar un tren entre Vigo i Ourense o Santiago i una 470 de Miranda amb l'enllaç a Bilbao? De moment aquests enllaços són en bus.
Pel que m'ha arribat és una situació provisional i d'aqui un temps es reprendrà totalment el servei amb dues rames per sentit. S'intueix que de Talgo també. Sembla que no està descartat que tornin els cotxes convencionals un cop tretes les peces amb amiant.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

albe6
N8
N8
Entrades: 958
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 03/03/2020 17:29

Són rames sèrie 4 de Las Matas les que presten el servei.

Per fer la rotació i manteniment quan toqui, baixaran sense servei des d'Irun acoblades al Surespresso i Lusitània.

Fa la pinta que a partir de la setmana que ve el servei anirà amb 4 rames; igual alguna sèrie 4 redundant apartada des de l'AVE a Granada torna a la via



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1742
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 10/05/2020 13:35

Renfe asegura no contemplar la supresión del Talgo Sevilla-Barcelona

Imatge
La primera formación política en hacerse eco de la posible supresión de este Talgo fue Ciudadanos. [...] A ésta le siguió el PP, CCOO y hasta plataformas ciudadanas como 'Jaén Merece Más' pidiendo explicaciones al Gobierno de España. En este contexto, el secretario general del PSOE de Jaén, Francisco Reyes, salió al paso este jueves tachando de "bulo" la noticia de la supresión del Talgo Sevilla-Barcelona.
https://europapress.es/andalucia/notici ... 33920.html


Salvem l'Estació de França!

albe6
N8
N8
Entrades: 958
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 11/05/2020 15:18

No el trauran... obvi que PaP no és competitiu; però dóna molts bons resultats en recorreguts parcials



Avatar de l’usuari
albert28  
N9
N9
Entrades: 1807

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 29/06/2020 12:25

m.h.t. ha escrit:
Diumenge 01/03/2020 14:27
Últim dia del darrer ARCO de Renfe. :'( Comiat dels cotxes convencionals a Can Renfe:

La presencia de amianto obliga a retirar el tren que conecta Galicia y País Vasco vía León

Las dos composiciones del Arco Camino de Santiago saldrán de la circulación el próximo 2 de marzo


Imatge
La retirada de la composición del Camino de Santiago , que realiza el trayecto bajo la denominación técnica y comercial del Intercity, responde a las instrucciones para eliminar la presencia de amianto de todos los vehículos ferroviarios. En la actualidad, hay 17 coches afectados por este componente; cuatro de ellos, paralizados en un taller de la base de mantenimiento de Málaga; los trece restantes, en circulación y con base de mantenimiento asignada a Irún.
https://www.diariodeleon.es/articulo/le ... 91293.html

Com he comentat al fil https://transport.cat/viewtopic.php?p=288776#p288776 s'han revenut els cotxes Arco a Portugal.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”