Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Autobusos de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
Autobusos de Lleida va recuperar un milió de viatgers durant l’any 2021
Autobusos de Lleida va transportar durant l’any 2019 un total de 4.353.740 persones, xifra que suposa un milió de passatgers més que l’any 2020, quan el nombre d’usuaris havia caigut fins als 3,34 milions, com a conseqüència de les restriccions a la mobilitat per a lluitar contra la pandèmia de la Covid-19, en especial els confinaments. L’augment durant el 2021 ha estat, doncs, d’un 30%, malgrat que encara han persistit moltes de les restriccions, tot i que les xifres encara estan un 33% per sota de les registrades l’any 2019, abans de la pandèmia.
Aquestes dades s’han donat a conèixer avui durant la reunió de la comissió de seguiment del servei de transport urbà de viatgers de la ciutat de Lleida, que ha estat presidida pel regidor de Mobilitat i Serveis Urbans, Joan Ramon Castro, qui ha destacat la capacitat d’Autobusos per recuperar passatgers i la bona valoració que rep dels usuaris.
“Les dades van millorant, però encara es noten els efectes de la pandèmia i el canvi d’hàbits que ha provocat i queda feina per fer per recuperar usuaris”, ha afirmat el regidor.
La valoració mitjana del servei, segons les enquestes fetes a 2.000 persones el passat mes de novembre, ha estat d’un 7,73 i només un 1,8% l’han suspès, mentre que un 87,1% li han atorgat un notable o excel·lent. La puntuació millora en 13 dels 14 indicadors, sent els millor valorats el tracte del personal (8,34), la facilitat per la compra de títols de transport (8,31), la seguretat en la conducció durant el trajecte (8,28), la neteja dels autobusos (8,27) i els recorreguts adequats (8,2).
La línia més utilitzada continua sent, de llarg, l’L7 Costa Magraners-Av. Sant Pere, amb 1.258.431 viatgers; per davant de l’L6 Mercat Bordeta-Agrònoms-Tanatori, amb 625.051; l’L2 Ronda-Hospitals, amb 385.865; i l’L20 Ronda, amb 379.390.
Durant la comissió també s’ha informat del funcionament del servei a demanda de l’Horta, que presta Autobusos de Lleida mitjançant taxis. Durant l’any 2021 es van fer 3.999 serveis, pels 2.374 de l’any anterior, un 68% més.
https://www.lleida.com/noticia_canal/au ... -lany-2021
Autobusos de Lleida va transportar durant l’any 2019 un total de 4.353.740 persones, xifra que suposa un milió de passatgers més que l’any 2020, quan el nombre d’usuaris havia caigut fins als 3,34 milions, com a conseqüència de les restriccions a la mobilitat per a lluitar contra la pandèmia de la Covid-19, en especial els confinaments. L’augment durant el 2021 ha estat, doncs, d’un 30%, malgrat que encara han persistit moltes de les restriccions, tot i que les xifres encara estan un 33% per sota de les registrades l’any 2019, abans de la pandèmia.
Aquestes dades s’han donat a conèixer avui durant la reunió de la comissió de seguiment del servei de transport urbà de viatgers de la ciutat de Lleida, que ha estat presidida pel regidor de Mobilitat i Serveis Urbans, Joan Ramon Castro, qui ha destacat la capacitat d’Autobusos per recuperar passatgers i la bona valoració que rep dels usuaris.
“Les dades van millorant, però encara es noten els efectes de la pandèmia i el canvi d’hàbits que ha provocat i queda feina per fer per recuperar usuaris”, ha afirmat el regidor.
La valoració mitjana del servei, segons les enquestes fetes a 2.000 persones el passat mes de novembre, ha estat d’un 7,73 i només un 1,8% l’han suspès, mentre que un 87,1% li han atorgat un notable o excel·lent. La puntuació millora en 13 dels 14 indicadors, sent els millor valorats el tracte del personal (8,34), la facilitat per la compra de títols de transport (8,31), la seguretat en la conducció durant el trajecte (8,28), la neteja dels autobusos (8,27) i els recorreguts adequats (8,2).
La línia més utilitzada continua sent, de llarg, l’L7 Costa Magraners-Av. Sant Pere, amb 1.258.431 viatgers; per davant de l’L6 Mercat Bordeta-Agrònoms-Tanatori, amb 625.051; l’L2 Ronda-Hospitals, amb 385.865; i l’L20 Ronda, amb 379.390.
Durant la comissió també s’ha informat del funcionament del servei a demanda de l’Horta, que presta Autobusos de Lleida mitjançant taxis. Durant l’any 2021 es van fer 3.999 serveis, pels 2.374 de l’any anterior, un 68% més.
https://www.lleida.com/noticia_canal/au ... -lany-2021
El redactat coixeja força. Resumim esquemàticament les xifres que diu la notícia:Sky ha escrit: ↑Dimecres 16/02/2022 7:18Autobusos de Lleida va transportar durant l’any 2019 un total de 4.353.740 persones, xifra que suposa un milió de passatgers més que l’any 2020, quan el nombre d’usuaris havia caigut fins als 3,34 milions, com a conseqüència de les restriccions a la mobilitat per a lluitar contra la pandèmia de la Covid-19, en especial els confinaments. L’augment durant el 2021 ha estat, doncs, d’un 30%, malgrat que encara han persistit moltes de les restriccions, tot i que les xifres encara estan un 33% per sota de les registrades l’any 2019, abans de la pandèmia.
2019: 4.353.740 passatgers
2020: 3.340.000 passatgers (-23,2%)
2021: 4.340.000 passatgers (+ 1 milió: +29,9% sobre 2020, -0,3% sobre 2021)
Conclusió: augment del 30% el 2021 i 33% menys que el 2019 no casen. Redactats com aquest són resultat de la falta de temps, de ganes o de capacitat analítica?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A licitació la compra de 5 nous autobusos eléctrics.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Bona adquisició. Entenc que són dels que es carreguen durant la nit, i per tant podrien donar servei a qualsevol de les línies?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Entenc que si, dins de l'adjudicació van inclosos els punts de recàrrega a cotxera
Des del dia 2 està de proves amb passatge (vist diversos dies almenys a la 1 i la 2) un Volvo 7900 totalment elèctric.
Entenc que es un bus de mostra de la pròpia Volvo (exterior diferents tonalitats de verd, interior símil fusta, inscripció Volvo a tots els seients).
Aquests, "de mostra", (com el MAN que també va rondar per aquí) com s'ho fan per carregar? Perquè si a cotxera no hi ha res i es licita tot just ara...
Entenc que es un bus de mostra de la pròpia Volvo (exterior diferents tonalitats de verd, interior símil fusta, inscripció Volvo a tots els seients).
Aquests, "de mostra", (com el MAN que també va rondar per aquí) com s'ho fan per carregar? Perquè si a cotxera no hi ha res i es licita tot just ara...
Moventis prova un autobús urbà elèctric
La concessionària del servei d’autobusos Moventis-Autobusos de Lleida està provant un vehicle elèctric, que divendres circulava recorrent la línia L-2. Es tracta d’un autobús de la marca Volvo en el lateral del qual es publicita que és 100% elèctric i que no està retolat amb el color groc dels busos urbans de la capital. Fonts de la concessionària van indicar que estarà en proves fins dilluns.
La Paeria ja ha tret a licitació la compra de cinc autobusos elèctrics per un import total de 3.570.710 euros, que seran els primers de la ciutat. Moventis sí que disposa de vehicles híbrids. També està en licitació la transformació digital del servei perquè cada autobús disposi d’un terminal per pagar com en l’actualitat, validar títols QR, amb targeta bancària i amb mòbil, i permetre el recàrrec de targetes de transport per internet.
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... _1092.html
Els nous eléctrics estan entre Solaris, BYD, BKM, Irizar, Caetano o Karsan.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =102356554
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =102356554
Una nova línia d’autobusos connectarà Llívia i la Bordeta els caps de setmana
La L70 s’estrenarà aquest dissabte amb 46 parades que creuen tota la ciutat
Autobusos de Lleida posarà en marxa aquest dissabte una nova línia de transport públic, la dotzena amb què comptarà la xarxa a la ciutat, que enllaçarà els barris de Llívia i la Bordeta, creuant longitudinalment tota la ciutat i durà el nom de L70 Llívia-Bordeta.
Els autobusos circularan els dissabtes, diumenges i festius, a més dels dies feiners del mes d’agost. La línia comptarà amb un total de 46 parades amb un recorregut que creuarà Llívia, Pardinyes, Prat de la Roba, Balmes, Rambla d’Aragó avinguda Madrid i Blondel, el Pont vell, Cappont i la Bordeta. La freqüència prevista és d’una expedició per hora els dissabtes i feiners d’agost i de dues circulacions al dia els diumenges i festius (vegeu document adjunt).
Aquesta modificació del servei permetrà donar resposta a les necessitats dels usuaris del transport públic de millorar el servei en cap de setmana, en especial pel que fa al nucli de Llívia, ja que la línia 10 Llívia-Caparrella no funciona en cap de setmana.
El regidor de Mobilitat i Serveis Urbans, Joan Ramon Castro, ha assenyalat que aquesta és una necessitat que l'Ajuntament ja havia detectat i que ara s'ha pogut tirar endavant aquesta millora, que garanteix servei d'autobusos a Llívia durant el cap de setmana i una freqüència de pas més elevada al barri de la Bordeta.
https://www.paeria.cat/cat/ajuntament/n ... p&Pagina=1
La L70 s’estrenarà aquest dissabte amb 46 parades que creuen tota la ciutat
Autobusos de Lleida posarà en marxa aquest dissabte una nova línia de transport públic, la dotzena amb què comptarà la xarxa a la ciutat, que enllaçarà els barris de Llívia i la Bordeta, creuant longitudinalment tota la ciutat i durà el nom de L70 Llívia-Bordeta.
Els autobusos circularan els dissabtes, diumenges i festius, a més dels dies feiners del mes d’agost. La línia comptarà amb un total de 46 parades amb un recorregut que creuarà Llívia, Pardinyes, Prat de la Roba, Balmes, Rambla d’Aragó avinguda Madrid i Blondel, el Pont vell, Cappont i la Bordeta. La freqüència prevista és d’una expedició per hora els dissabtes i feiners d’agost i de dues circulacions al dia els diumenges i festius (vegeu document adjunt).
Aquesta modificació del servei permetrà donar resposta a les necessitats dels usuaris del transport públic de millorar el servei en cap de setmana, en especial pel que fa al nucli de Llívia, ja que la línia 10 Llívia-Caparrella no funciona en cap de setmana.
El regidor de Mobilitat i Serveis Urbans, Joan Ramon Castro, ha assenyalat que aquesta és una necessitat que l'Ajuntament ja havia detectat i que ara s'ha pogut tirar endavant aquesta millora, que garanteix servei d'autobusos a Llívia durant el cap de setmana i una freqüència de pas més elevada al barri de la Bordeta.
https://www.paeria.cat/cat/ajuntament/n ... p&Pagina=1
Es presenten els 3 cotxes a aportar per Moventis per la pròrroga de la concessió; són els 5632, 5634 i 5637, tots Volvo 7900 Hybrid.
https://paeria.cat/cat/ajuntament/notic ... /index.asp
https://paeria.cat/cat/ajuntament/notic ... /index.asp
Llama la atención que mantengan la numeración TCC y no sigan la numeración de Lleida.
Supongo para diferenciarlos del resto, cuyas compras siempre han ido a cargo del presupuesto municipal. Estos son aportados temporalmente durante la prorroga por el concesionario para compensar las pérdidas de los que se han quemado los 2 últimos veranos.
En caso de que Moventis no sea el adjudicatario de la nueva concesión, estos 3 no se subrogarian al siguiente concesionario.
Pues con los Versus Scania y los Solaris ex TCC sí que se aplicó la numeración estándar de Lleida.
Scania? Los 2 City Versus ex-Bustransit son Iveco. Sustituyeron a 2 viejos sin PMR, y los "cambiaron" pot un par de Habits que marcharon al Vallès.
Los primeros Solaris se comparon y cargaron al presupuesto municipal.
Cierto. Me he liado porque los otros eran Scania y los que fueron a Lleida fueron los dos Iveco.
El autobusos urbans indicaran les línies que porten als mercadets setmanals de Camp d’Esports i Barris Nord
Avui també s’ha anunciat que la Paeria prorroga les bonificacions pels desplaçaments en autobús urbà fins el 31 de desembre i es mantenen les tarifes
L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, acompanyat de les regidores Cristina Morón i Pilar Bosch, i del gerent d’Autobusos Lleida, Carlos Soldevila, ha visitat avui el Mercadet dels dijous de Camp d’Esports i ha fet l’anunci que de manera imminent els autobusos urbans portaran elements identificatius que indicarà que la línia va fins al mercadet del dijous a Camp d’Esports o del dissabte, a Barris Nord.
Amb aquesta mesura es pretén estimular la ciutadania perquè conegui els dies de mercadet setmanal, identifiqui la seva ubicació i vagi a mercat. Paral·lelament, tal com ha explicat l’alcalde, “és una acció de suport als paradistes dels mercats de demanen que arribi més informació sobre els mercadets a la ciutadania”.
En termes de mobilitat, també avui s’ha anunciat que es prorroguen les bonificacions pels desplaçaments en autobús urbà fins el 31 de desembre. D’aquesta manera es manté la gratuïtat de la TTemps per a persones de més de 65 anys, i de la TNostraA per a famílies amb ingressos inferiors a l’IMPREM (Indicador Público de Renta de Efectos Múltiples que s’usa com a referència per a la concessió d’ajudes, beques, subvencions, etc). La TNostraB manté el seu preu un 50% més barat i costarà1.45 euros els 10 viatges.
Es manté també la gratuïtat de la TJove en horari escolar per a infants i joves des dels 13 fins els 16 anys. I la TEstudiant manté el preu de 2.50€ per 10 viatges.
I el bitllet senzill es queda a un preu de 1.20 euros una xifra que es manté de de l’any 2013.
El mercadet de Camp d’Esports és un dels mercats ambulants que tradicionalment paren a la ciutat de Lleida, setmanalment, a l’esplanada d’aparcament de davant mateix del Camp d’Esports. S’hi 'hi pot trobar una zona dedicada a productes km0 de fruita i verdura amb una trentena de parades, i una altra àmplia zona de 180 parades dedicada a parades de roba, calçat, marroquineria, bijuteria, parament de la llar i parament de la persona.
El mercadet de Camp d’Esports es realitza cada dijous 9 a 14 hores. L’altre mercadet setmanal és a Pardinyes, a Barris Nord, cada dissabte.
Els altres mercats ambulants que paren a la ciutat de Lleida són els mensuals Mercat de l’Hort i Mercat de la Rambla, i els mercats estacionals com el de Tots Sants, Nadal i el de Palmes i Palmons.
https://www.paeria.cat/ca/actualitat/no ... arris-nord
Avui també s’ha anunciat que la Paeria prorroga les bonificacions pels desplaçaments en autobús urbà fins el 31 de desembre i es mantenen les tarifes
L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, acompanyat de les regidores Cristina Morón i Pilar Bosch, i del gerent d’Autobusos Lleida, Carlos Soldevila, ha visitat avui el Mercadet dels dijous de Camp d’Esports i ha fet l’anunci que de manera imminent els autobusos urbans portaran elements identificatius que indicarà que la línia va fins al mercadet del dijous a Camp d’Esports o del dissabte, a Barris Nord.
Amb aquesta mesura es pretén estimular la ciutadania perquè conegui els dies de mercadet setmanal, identifiqui la seva ubicació i vagi a mercat. Paral·lelament, tal com ha explicat l’alcalde, “és una acció de suport als paradistes dels mercats de demanen que arribi més informació sobre els mercadets a la ciutadania”.
En termes de mobilitat, també avui s’ha anunciat que es prorroguen les bonificacions pels desplaçaments en autobús urbà fins el 31 de desembre. D’aquesta manera es manté la gratuïtat de la TTemps per a persones de més de 65 anys, i de la TNostraA per a famílies amb ingressos inferiors a l’IMPREM (Indicador Público de Renta de Efectos Múltiples que s’usa com a referència per a la concessió d’ajudes, beques, subvencions, etc). La TNostraB manté el seu preu un 50% més barat i costarà1.45 euros els 10 viatges.
Es manté també la gratuïtat de la TJove en horari escolar per a infants i joves des dels 13 fins els 16 anys. I la TEstudiant manté el preu de 2.50€ per 10 viatges.
I el bitllet senzill es queda a un preu de 1.20 euros una xifra que es manté de de l’any 2013.
El mercadet de Camp d’Esports és un dels mercats ambulants que tradicionalment paren a la ciutat de Lleida, setmanalment, a l’esplanada d’aparcament de davant mateix del Camp d’Esports. S’hi 'hi pot trobar una zona dedicada a productes km0 de fruita i verdura amb una trentena de parades, i una altra àmplia zona de 180 parades dedicada a parades de roba, calçat, marroquineria, bijuteria, parament de la llar i parament de la persona.
El mercadet de Camp d’Esports es realitza cada dijous 9 a 14 hores. L’altre mercadet setmanal és a Pardinyes, a Barris Nord, cada dissabte.
Els altres mercats ambulants que paren a la ciutat de Lleida són els mensuals Mercat de l’Hort i Mercat de la Rambla, i els mercats estacionals com el de Tots Sants, Nadal i el de Palmes i Palmons.
https://www.paeria.cat/ca/actualitat/no ... arris-nord
La concessionària del servei de bus vol ampliar el contracte 3,5 anys
L’empresa concessionària del servei d’autobusos urbans, Autobusos de Lleida-Moventis, vol que l’ajuntament li prorrogui el contracte tres anys i mig més. Una proposta que ha presentat formalment i que comportaria ampliar la pròrroga que l’anterior govern municipal d’ERC i Junts va tirar endavant el juny del 2022, un mes abans que finalitzés el contracte, i que expira el pròxim 31 de desembre. Segons va detallar el responsable de Moventis a Lleida, Carles Soldevilla, “el contracte inclou la possibilitat de prorrogar-lo cinc anys de forma fraccionada; l’ajuntament ja va fer una ampliació de la concessió l’any passat i nosaltres volem aplicar la totalitat de la pròrroga, que en cap cas no pot superar els cinc anys, per la qual cosa hem demanat que aquesta d’ara sigui de tres anys i mig”.
Va afegir que de moment no han rebut resposta de la Paeria, però va confiar que s’arribarà a un acord. “Som optimistes i creiem que el nou govern acceptarà la pròrroga, però per ara només podem esperar”, va dir el responsable de Moventis. Sobre la pròrroga del contracte, Soldevilla va manifestar que “en funció de si accepten la nostra proposta o advoquen per renegociar un altre contracte haurem de pensar què fem amb les cotxeres de l’avinguda d’Alacant”.
En aquest sentit, va assegurar que necessiten més espai i, ja que l’ampliació de les cotxeres és inviable, va advocar per buscar una altra ubicació al polígon. “Tindrem millors instal·lacions i serveis al polígon que a Cappont”, va concloure. L’actual concessió data del 2001, quan la Paeria l’hi va adjudicar a Autobusos de Lleida-Moventis.
Onze anys després, el juliol del 2012, l’ajuntament, amb Àngel Ros com a alcalde, va aprovar prorrogar el contracte de gestió 10 anys més amb la possibilitat d’ampliar-lo uns altres cinc, que és el que demana ara l’empresa.D’altra banda, val a recordar que l’any passat un conflicte laboral entre l’empresa i els treballadors en relació amb els salaris va provocar que hi hagués diverses jornades de protestes i vagues en el servei d’autobusos entre febrer i març. La crisi es va concloure després de la mediació de la Paeria i aplicant una pujada salarial del 8% per dos anys als treballadors.
[...]
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... si2idn4rSI
L’empresa concessionària del servei d’autobusos urbans, Autobusos de Lleida-Moventis, vol que l’ajuntament li prorrogui el contracte tres anys i mig més. Una proposta que ha presentat formalment i que comportaria ampliar la pròrroga que l’anterior govern municipal d’ERC i Junts va tirar endavant el juny del 2022, un mes abans que finalitzés el contracte, i que expira el pròxim 31 de desembre. Segons va detallar el responsable de Moventis a Lleida, Carles Soldevilla, “el contracte inclou la possibilitat de prorrogar-lo cinc anys de forma fraccionada; l’ajuntament ja va fer una ampliació de la concessió l’any passat i nosaltres volem aplicar la totalitat de la pròrroga, que en cap cas no pot superar els cinc anys, per la qual cosa hem demanat que aquesta d’ara sigui de tres anys i mig”.
Va afegir que de moment no han rebut resposta de la Paeria, però va confiar que s’arribarà a un acord. “Som optimistes i creiem que el nou govern acceptarà la pròrroga, però per ara només podem esperar”, va dir el responsable de Moventis. Sobre la pròrroga del contracte, Soldevilla va manifestar que “en funció de si accepten la nostra proposta o advoquen per renegociar un altre contracte haurem de pensar què fem amb les cotxeres de l’avinguda d’Alacant”.
En aquest sentit, va assegurar que necessiten més espai i, ja que l’ampliació de les cotxeres és inviable, va advocar per buscar una altra ubicació al polígon. “Tindrem millors instal·lacions i serveis al polígon que a Cappont”, va concloure. L’actual concessió data del 2001, quan la Paeria l’hi va adjudicar a Autobusos de Lleida-Moventis.
Onze anys després, el juliol del 2012, l’ajuntament, amb Àngel Ros com a alcalde, va aprovar prorrogar el contracte de gestió 10 anys més amb la possibilitat d’ampliar-lo uns altres cinc, que és el que demana ara l’empresa.D’altra banda, val a recordar que l’any passat un conflicte laboral entre l’empresa i els treballadors en relació amb els salaris va provocar que hi hagués diverses jornades de protestes i vagues en el servei d’autobusos entre febrer i març. La crisi es va concloure després de la mediació de la Paeria i aplicant una pujada salarial del 8% per dos anys als treballadors.
[...]
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... si2idn4rSI
I just l'endemà surt això altre...
Mercadona preveu obrir un nou supermercat al costat de la Fira de Lleida
Als terrenys de les actuals cotxeres d'Autobusos de Lleida || La cadena diu que posar-lo en marxa no comportarà de moment el tancament de cap altre
La cadena de supermercats Mercadona té previst obrir un nou supermercat a Cappont, concretament a les actuals cotxeres dels autobusos urbans situades entre el carrer Santa Cecília i l’avinguda d’Alacant. Així ho van assegurar a aquest diari fonts de la companyia de distribució, que van assegurar que aquesta nova obertura no comportaria el tancament dels dos establiments amb què compta a la ciutat que són més a prop d’aquest emplaçament, a Cappont i al barri del Noguerola. “Volem tirar endavant amb l’obertura d’un nou supermercat, però això no comportaria per a res el tancament ni del que tenim a la plaça Noguerola ni el del mercat municipal de Cappont”, van remarcar.
[...]
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... _1092.html
Mercadona preveu obrir un nou supermercat al costat de la Fira de Lleida
Als terrenys de les actuals cotxeres d'Autobusos de Lleida || La cadena diu que posar-lo en marxa no comportarà de moment el tancament de cap altre
La cadena de supermercats Mercadona té previst obrir un nou supermercat a Cappont, concretament a les actuals cotxeres dels autobusos urbans situades entre el carrer Santa Cecília i l’avinguda d’Alacant. Així ho van assegurar a aquest diari fonts de la companyia de distribució, que van assegurar que aquesta nova obertura no comportaria el tancament dels dos establiments amb què compta a la ciutat que són més a prop d’aquest emplaçament, a Cappont i al barri del Noguerola. “Volem tirar endavant amb l’obertura d’un nou supermercat, però això no comportaria per a res el tancament ni del que tenim a la plaça Noguerola ni el del mercat municipal de Cappont”, van remarcar.
[...]
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... _1092.html
Sembla que posaran SAE (sistema d'ajuda a l'explotació) als busos. S'estan instal·lant pantalles d'unes 7 polzades als pupitres de conducció. Algunes apagades, d'altres tapades amb un drap i algunes en marxa indicant horaris (de pas?)
Oberta una nova licitació de 3 eléctrics: https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /200135745
Hi h alguna noticia dels 3 Irizar que havien d'arribar al setembre?
Hi h alguna noticia dels 3 Irizar que havien d'arribar al setembre?