La cerca ha trobat 41 coincidències

Autor: xergi
22 juny 2026, 00:45
Fòrum: Transport en general
Tema: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Respostes: 356
Visualització: 490340

Re: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya

Yo eso de la tarificación por kilometraje no lo acabo de ver. Quiero decir, hay varias formas de pago. Si por ejemplo es una tarjeta-monedero, recargas en plan como los móviles, por ejemplo 20 euros y vas usando, y te va cobrando la cantidad que haga falta. Hasta ahí, perfecto. El problema viene qu...
Autor: xergi
23 abr. 2026, 16:54
Fòrum: Trobades i esdeveniments
Tema: Visita al telefèric del Port
Respostes: 4
Visualització: 2050

Re: Visita al telefèric del Port

Moltes gràcies!! :plas
Autor: xergi
06 feb. 2026, 00:32
Fòrum: Ferrocarril en general
Tema: Serveis nocturns a Europa
Respostes: 94
Visualització: 183926

Re: Serveis nocturns a Europa

El nou tren nocturn que recorrerà 100 ciutats d'Europa per menys del que costa un vol Nox promet trens amb cabines privades i assequibles per recórrer Europa mentre dorms Martín Álvarez Barcelona04 FEB 2026 16:25 Viatjar en tren sempre ha estat més que un simple trajecte. És la màgia d’admirar el p...
Autor: xergi
15 nov. 2025, 20:38
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Propers talls del metro
Respostes: 794
Visualització: 669527

Re: Propers talls del metro

L'estiu vinent, a banda del passadís de Catalunya, s'espera tancar l'L1 entre Mercat Nou i Santa Eulàlia i em sona que també les L9 i L10 Nord, oi?
Autor: xergi
03 ago. 2025, 02:08
Fòrum: Material rodant ferroviari
Tema: Nous trens per al Metro de Barcelona
Respostes: 55
Visualització: 37668

Re: TMB licita els 39 trens nous que permetran augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Si voleu conèixer el plec de condicions que han de tenir el tren, ho podeu consultar a https://contractaciopublica.cat/ca/detall-publicacio/300531274 Al plec de condicions, hi diu: L’objecte d’aquest contracte respon, en primer lloc, a la necessitat de 22 nous trens pel tram central de les Línies 9...
Autor: xergi
03 ago. 2025, 01:32
Fòrum: Propostes ferroviàries
Tema: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Respostes: 3166
Visualització: 2879230

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Evidentment hi han idees bones i idees dolentes, i no s'ha de ser condescendent en no dir-ho quan algú té una idea evidentment dolenta. Si no hi han idees dolentes doncs deixeu de queixar-vos de la política d'infraestructures a Espanya i del despropòsit de l'L9 i de l'ocurrència de treure l'estació...
Autor: xergi
07 oct. 2024, 14:52
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Respostes: 2856
Visualització: 2156592

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Se sap quina serà la data oficial o aproximada de la inauguració per el públic del recorregut de Glòries - Verdaguer? He vist per les xarxes socials que estan posant el que ve a ser les pantalles informatives i això, però no he trobat enlloc de moment el que ve a ser una data concreta per a que est...
Autor: xergi
11 jul. 2024, 11:03
Fòrum: Material rodant ferroviari
Tema: Quants 9000s hi ha actualment en circulació?
Respostes: 17
Visualització: 31471

Re: Quants 9000s hi ha actualment en circulació?

M1171-M1172-M1169... ha escrit: 02 jul. 2024, 22:37 Quins trens per la L2? Segur que no 22 9000 més?
Crec que es parlava de trens de la sèrie 7000.
Autor: xergi
04 feb. 2024, 20:59
Fòrum: Trobades i esdeveniments
Tema: Comiat dels 3000 de la L3 del metro de Barcelona
Respostes: 41
Visualització: 59794

Re: Comiat dels 3000 de la L3 del metro de Barcelona

Per cert, el 3045-48 anava divendres (deien) amb el torn 305. No sé si el va mantenint cada dia, però seria una manera pràctica d'anar-lo seguint. Al web de https://ferroviaria.cat sempre hi ha algú que en reporta el torn. Els darrers cops que el vaig agafar tenia el 305 (Dv) i 311 (Ds). Avui sembl...
Autor: xergi
04 oct. 2023, 00:24
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Nitbus
Respostes: 297
Visualització: 380787

Re: Nitbus

Com a veí del barri de Morera, m'ho han deixat bastant pitjor. Sense saber-ho, ahir a la nit vaig agafar l'N2 per tornar a casa per darrer cop :( Han deixat La Morera i Pomar sense N2. :emprenyat Va ser tot un encert fer de l'N2 un "transversal alt" de Badalona. De Llefià a Pomar sense pa...
Autor: xergi
01 oct. 2023, 23:58
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Nitbus
Respostes: 297
Visualització: 380787

Re: Nitbus

Por fin la N2 y la N11 se actualizan. Sobretodo la última que el recorrido por Badalona se ha quedado clavado en 1985. Ahora ambas tienen recorridos más lógicos. Com a veí del barri de Morera, m'ho han deixat bastant pitjor. Sense saber-ho, ahir a la nit vaig agafar l'N2 per tornar a casa per darre...
Autor: xergi
04 ago. 2023, 10:39
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Per quina porta cal pujar a un autobús TMB
Respostes: 32
Visualització: 34361

Re: Per quina porta cal pujar a un autobús TMB

Aquestes del passadís central no són per a comprovar dades de la teva T-Mobilitat? Almenys a les "tuses", sí. No sé si ens estem referint al mateix, però.
Autor: xergi
06 abr. 2023, 10:18
Fòrum: Material rodant ferroviari
Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
Respostes: 325
Visualització: 424076

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Els plans de TMB segons pla estratègic són: - passar els 22 9000 de L2 i 2 de L4 a L9/L10 i comprar-ne 24 de nous per substituir-los. - adquirir 24 trens per a augment de freqüències: 12 per L1, 10 per L5 i 2 per L2. Però quin és el màxim nombre de trens que poden tenir la L1 i la L5? Amb la modifi...
Autor: xergi
13 març 2023, 12:44
Fòrum: Material rodant ferroviari
Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
Respostes: 325
Visualització: 424076

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Per temes mèdics, no he tingut la sort de poder anar a caçar-la, però només puc dir que em semblen unes pantalles molt més útils del que mai m'hauria imaginat!

Autor: xergi
01 març 2023, 22:43
Fòrum: Material rodant ferroviari
Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
Respostes: 325
Visualització: 424076

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

TMB retira cables dels túnels perquè els nous combois passen fregant les parets.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/
Autor: xergi
13 feb. 2023, 22:28
Fòrum: Material rodant ferroviari
Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
Respostes: 325
Visualització: 424076

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Sabeu com va aquest tema?
Autor: xergi
13 feb. 2023, 22:24
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Electrificació de la línia H16
Respostes: 4
Visualització: 13421

Re: Electrificació de la línia H16

foronda 141 ha escrit: 04 feb. 2023, 20:33 Tornan els armaris al autobusos ???

Que amagan ????

Bus 8613 a la línia H16
A Badalona tenim uns Solaris que també en tenen :P
Autor: xergi
30 gen. 2023, 17:00
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Respostes: 2856
Visualització: 2156592

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

www.atm.cat/un-tramvia-conectat Nou esquema de línies https://www.atm.cat/documents/20121/504288/tram+totes+les+linies.png Suposo que ja no podré agafar el Tram a La Farinera :D Creí que había respondido ya a esto. Creo que sí la estación de Glòries la hacen más hacia el centro de la plaza, la cort...
Autor: xergi
29 des. 2022, 14:20
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Torna la línia BM
Respostes: 3
Visualització: 3087

Re: Torna la línia BM

Renfe445 ha escrit: 28 des. 2022, 17:10 Demà s'inaugura el nou servei AMB Clàssicbus.
Altíssima freqüència :D

Molt bona notícia, hehe...

Ves a la cerca avançada