La cerca ha trobat 41 coincidències
- 22 juny 2026, 00:45
- Fòrum: Transport en general
- Tema: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
- Respostes: 356
- Visualització: 490309
Re: T-mobilitat, títol únic per moure's per tota Catalunya
Yo eso de la tarificación por kilometraje no lo acabo de ver. Quiero decir, hay varias formas de pago. Si por ejemplo es una tarjeta-monedero, recargas en plan como los móviles, por ejemplo 20 euros y vas usando, y te va cobrando la cantidad que haga falta. Hasta ahí, perfecto. El problema viene qu...
- 23 abr. 2026, 16:54
- Fòrum: Trobades i esdeveniments
- Tema: Visita al telefèric del Port
- Respostes: 4
- Visualització: 2047
Re: Visita al telefèric del Port
Moltes gràcies!! 
- 06 feb. 2026, 00:32
- Fòrum: Ferrocarril en general
- Tema: Serveis nocturns a Europa
- Respostes: 94
- Visualització: 183903
Re: Serveis nocturns a Europa
El nou tren nocturn que recorrerà 100 ciutats d'Europa per menys del que costa un vol Nox promet trens amb cabines privades i assequibles per recórrer Europa mentre dorms Martín Álvarez Barcelona04 FEB 2026 16:25 Viatjar en tren sempre ha estat més que un simple trajecte. És la màgia d’admirar el p...
- 15 nov. 2025, 20:38
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Propers talls del metro
- Respostes: 794
- Visualització: 669484
Re: Propers talls del metro
L'estiu vinent, a banda del passadís de Catalunya, s'espera tancar l'L1 entre Mercat Nou i Santa Eulàlia i em sona que també les L9 i L10 Nord, oi?
- 03 ago. 2025, 02:08
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Nous trens per al Metro de Barcelona
- Respostes: 55
- Visualització: 37640
Re: TMB licita els 39 trens nous que permetran augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona
Si voleu conèixer el plec de condicions que han de tenir el tren, ho podeu consultar a https://contractaciopublica.cat/ca/detall-publicacio/300531274 Al plec de condicions, hi diu: L’objecte d’aquest contracte respon, en primer lloc, a la necessitat de 22 nous trens pel tram central de les Línies 9...
- 03 ago. 2025, 01:32
- Fòrum: Propostes ferroviàries
- Tema: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
- Respostes: 3166
- Visualització: 2879021
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Evidentment hi han idees bones i idees dolentes, i no s'ha de ser condescendent en no dir-ho quan algú té una idea evidentment dolenta. Si no hi han idees dolentes doncs deixeu de queixar-vos de la política d'infraestructures a Espanya i del despropòsit de l'L9 i de l'ocurrència de treure l'estació...
- 07 oct. 2024, 14:52
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Respostes: 2856
- Visualització: 2156509
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Se sap quina serà la data oficial o aproximada de la inauguració per el públic del recorregut de Glòries - Verdaguer? He vist per les xarxes socials que estan posant el que ve a ser les pantalles informatives i això, però no he trobat enlloc de moment el que ve a ser una data concreta per a que est...
- 11 jul. 2024, 11:03
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Quants 9000s hi ha actualment en circulació?
- Respostes: 17
- Visualització: 31469
Re: Quants 9000s hi ha actualment en circulació?
Crec que es parlava de trens de la sèrie 7000.M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑02 jul. 2024, 22:37 Quins trens per la L2? Segur que no 22 9000 més?
- 04 feb. 2024, 20:59
- Fòrum: Trobades i esdeveniments
- Tema: Comiat dels 3000 de la L3 del metro de Barcelona
- Respostes: 41
- Visualització: 59792
Re: Comiat dels 3000 de la L3 del metro de Barcelona
Per cert, el 3045-48 anava divendres (deien) amb el torn 305. No sé si el va mantenint cada dia, però seria una manera pràctica d'anar-lo seguint. Al web de https://ferroviaria.cat sempre hi ha algú que en reporta el torn. Els darrers cops que el vaig agafar tenia el 305 (Dv) i 311 (Ds). Avui sembl...
- 04 oct. 2023, 00:24
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Nitbus
- Respostes: 297
- Visualització: 380778
Re: Nitbus
Com a veí del barri de Morera, m'ho han deixat bastant pitjor. Sense saber-ho, ahir a la nit vaig agafar l'N2 per tornar a casa per darrer cop :( Han deixat La Morera i Pomar sense N2. :emprenyat Va ser tot un encert fer de l'N2 un "transversal alt" de Badalona. De Llefià a Pomar sense pa...
- 01 oct. 2023, 23:58
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Nitbus
- Respostes: 297
- Visualització: 380778
Re: Nitbus
Por fin la N2 y la N11 se actualizan. Sobretodo la última que el recorrido por Badalona se ha quedado clavado en 1985. Ahora ambas tienen recorridos más lógicos. Com a veí del barri de Morera, m'ho han deixat bastant pitjor. Sense saber-ho, ahir a la nit vaig agafar l'N2 per tornar a casa per darre...
- 04 ago. 2023, 10:39
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Per quina porta cal pujar a un autobús TMB
- Respostes: 32
- Visualització: 34359
Re: Per quina porta cal pujar a un autobús TMB
Aquestes del passadís central no són per a comprovar dades de la teva T-Mobilitat? Almenys a les "tuses", sí. No sé si ens estem referint al mateix, però.
- 06 abr. 2023, 10:18
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- Respostes: 325
- Visualització: 424019
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Els plans de TMB segons pla estratègic són: - passar els 22 9000 de L2 i 2 de L4 a L9/L10 i comprar-ne 24 de nous per substituir-los. - adquirir 24 trens per a augment de freqüències: 12 per L1, 10 per L5 i 2 per L2. Però quin és el màxim nombre de trens que poden tenir la L1 i la L5? Amb la modifi...
- 13 març 2023, 12:44
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- Respostes: 325
- Visualització: 424019
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Per temes mèdics, no he tingut la sort de poder anar a caçar-la, però només puc dir que em semblen unes pantalles molt més útils del que mai m'hauria imaginat!
- 01 març 2023, 22:43
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- Respostes: 325
- Visualització: 424019
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
TMB retira cables dels túnels perquè els nous combois passen fregant les parets.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/
- 24 feb. 2023, 16:52
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- Respostes: 325
- Visualització: 424019
- 13 feb. 2023, 22:28
- Fòrum: Material rodant ferroviari
- Tema: Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- Respostes: 325
- Visualització: 424019
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Sabeu com va aquest tema?
- 13 feb. 2023, 22:24
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Electrificació de la línia H16
- Respostes: 4
- Visualització: 13419
Re: Electrificació de la línia H16
A Badalona tenim uns Solaris que també en tenenforonda 141 ha escrit: ↑04 feb. 2023, 20:33 Tornan els armaris al autobusos ???
Que amagan ????
Bus 8613 a la línia H16
- 30 gen. 2023, 17:00
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Respostes: 2856
- Visualització: 2156509
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
www.atm.cat/un-tramvia-conectat Nou esquema de línies https://www.atm.cat/documents/20121/504288/tram+totes+les+linies.png Suposo que ja no podré agafar el Tram a La Farinera :D Creí que había respondido ya a esto. Creo que sí la estación de Glòries la hacen más hacia el centro de la plaza, la cort...
- 29 des. 2022, 14:20
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Torna la línia BM
- Respostes: 3
- Visualització: 3084
