Estació d'Arc de Triomf Renfe, necessària?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

És realment necessària l'estació d'Arc de Triomf de Renfe?

Si, per la seva connexió amb L1 del metro i l'estació de busos
9
38%
Si, està bé tenir-la, tot i no ser gaire important
9
38%
No, el millor seria tancar-la
6
25%
Altres
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 24
ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 667
Ubicació: Horta L5

Re: Estació d'Arc de Triomf Renfe, necessària?

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 16/01/2009 13:36

EUKibo ha escrit:Clarament i evidentment:
En el panorama de tenir aquestes estacions operatives de Rodalies:
R1 R2 R3 R4 R7 R10 Sants
R1 R3 R4 R7 Catalunya
R1 R3 R4 R7 R10 Glòries
R3 R4 R7 Sagrera | R1 R2 Sagrera Estació
Hay algún mapa de la situación de cercanias para esa época?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 16/01/2009 16:08

De hecho para esa época es muy probable que muchas línias permuten destinaciones

R1 Mataró - Hospitalet -> Mataró - Vilanova
R2 Granollers - Vilanova -> Granollers - Vilafranca
R4 Terrassa - Vilafranca -> Terrassa - Aeroport



Lluísbcn
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: Lluísbcn » Divendres 16/01/2009 17:01

Entenc que en el futur a Torrassa canviarien de lloc les vies procedents de Vilanova i Vilafranca, de manera que la C4 sud i la C2 nord actuals s'ajuntessin, i anessin via Sants-Pg. de Gràcia, mentre que la resta de línies vindrien de la línia de Vilanova i l'Aeroport i anessin via Sants-Pça. Catalunya cap al Maresme, i cap a les línies que van pel túnel de la Meridiana (C3, C4 nord, C7).
És així el que està previst?



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 16/01/2009 17:09

En un futur la cosa deuria ser així:

C1 Sant vicenç de Calders-Vilanova-Pl.Catalunya-Mataró-Maçanet(potser Lloret per un ramal)
C2 Sant Vicenç de Calders-Vilafranca-Passeig de Gràcia-Granollers-Maçanet
C3 Castelldefels-Sant Boi-Cornellà*-L'Hospitalet-Passeig de Gràcia-Vic-Ripoll-La Tour Carol
C4 Aeroport-Pl.Catalunya-Terrassa-Manresa
C7 Circular.No tinc gaire clar recorregut pero segur que va via Passeig de Gràcia,el que passa es que he sentit coses com que aniria fins a Mollet i d'allà fins cerdanyola-UAB
C8 Possiblement Vilafranca o Martorell-Granollers,no pasaria per Barcelona
C9 Possiblement Linia Orbital
C10 En principi.llançadora Eroport-El Prat

* S'ha de construir un túnel entre aquestes poblacions que d'aquí a que es fagui.....



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 18/01/2009 17:31

Mako448 ha escrit:En un futur la cosa deuria ser així:

C1 Sant vicenç de Calders-Vilanova-Pl.Catalunya-Mataró-Maçanet(potser Lloret per un ramal)
C2 Sant Vicenç de Calders-Vilafranca-Passeig de Gràcia-Granollers-Maçanet.
O sigui, jo passaria de ser C2 a ser C1, ja que visc a Segur de Calafell.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”