Potser és la primera mesura de Renfomentadif per retrocedir en el temps perquè l'AVE arribi encara el 2007 a Barcelona.liniadelRipollés ha escrit:Jo l'he demanada 2008-2010 i m'han enviat la 2006/07 altre cop.... per agafar-los pel...

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:46
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 27/10/2007 16:10
Potser és la primera mesura de Renfomentadif per retrocedir en el temps perquè l'AVE arribi encara el 2007 a Barcelona.liniadelRipollés ha escrit:Jo l'he demanada 2008-2010 i m'han enviat la 2006/07 altre cop.... per agafar-los pel...
Entrada Autor: pol » Dissabte 27/10/2007 16:41
Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 27/10/2007 17:10
Ho he quotejat per que es fes més llegible. Això és el que deia jo en el meu anterior missatge en aquest fil. Aquesta clàusula dóna a entendre que no es pot fotografiar a andanes, mentre només és a andanes d'accés restringit. Per això comentava que no s'han molestat en millorar el redactat.pol ha escrit:Realment esta molt bé pero possa aixo
I aleshores de que es poden fer fous de l'exterior i de els vestibuls??Permís Fotografia RENFE-ADIF ha escrit:Excepciones:
Andenes y salas de embarque de acceso restringido, Museo del Ferrocarril, depósitos clausurados, talleres, puestos de mando, cabinas de tren e interiores de tren y resto de instalaciones vinculadas a la circulación ferroviaria.
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 31/01/2008 10:41
Entrada Autor: aim » Dijous 31/01/2008 14:11
Entrada Autor: megapauer » Dijous 31/01/2008 15:06
Jo tinc entès això (i m'ho van confirmar a Relacions Externes de Adif via telefònica):pol ha escrit:Excepciones:
Andenes y salas de embarque de acceso restringido, Museo del Ferrocarril, depósitos clausurados, talleres, puestos de mando, cabinas de tren e interiores de tren y resto de instalaciones vinculadas a la circulación ferroviaria. I aleshores de que es poden fer fous de l'exterior i de els vestibuls??
Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 31/01/2008 17:42
La normativa interna dels VJ no contempla això.megapauer ha escrit:Jo tinc entès això (i m'ho van confirmar a Relacions Externes de Adif via telefònica):pol ha escrit:Excepciones:
Andenes y salas de embarque de acceso restringido, Museo del Ferrocarril, depósitos clausurados, talleres, puestos de mando, cabinas de tren e interiores de tren y resto de instalaciones vinculadas a la circulación ferroviaria. I aleshores de que es poden fer fous de l'exterior i de els vestibuls??
- "Andenes y salas de embarque de acceso restringido" es refereix a que NO ET PERMET ACCEDIR. Si tens bitllet, pots fer totes les fotos que vulguis des de l'andana.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 31/01/2008 20:21
U-Bahn ha escrit:La normativa interna dels VJ no contempla això.megapauer ha escrit:Jo tinc entès això (i m'ho van confirmar a Relacions Externes de Adif via telefònica):pol ha escrit:Excepciones:
- "Andenes y salas de embarque de acceso restringido" es refereix a que NO ET PERMET ACCEDIR. Si tens bitllet, pots fer totes les fotos que vulguis des de l'andana.
Entrada Autor: pol » Dijous 31/01/2008 20:42
Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 31/01/2008 20:48
La famosa "normativa interna"... Per cert, legalment una normativa interna que afecta als usuaris (i que estigui escrita a algun lloc) s'ha de mostrar si es demana, o no?liniadelRipollés ha escrit:Normativa??![]()
![]()
He fet fotos en andanes restingides sense bitllet, amb bitllet i de vegades portant bitllet no m'han deixat fotos i altres sense portar bitllet tampoc no m'han deixat fer fotos.
A cada estació et trobes un criteri.
Entrada Autor: megapauer » Dijous 07/02/2008 23:35
La llei diu que "el desconocimiento no exime de culpa".U-Bahn ha escrit:La famosa "normativa interna"... Per cert, legalment una normativa interna que afecta als usuaris (i que estigui escrita a algun lloc) s'ha de mostrar si es demana, o no?
Entrada Autor: Guigui » Dijous 07/02/2008 23:49
Entrada Autor: FGC » Divendres 18/04/2008 20:25
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 18/04/2008 22:16