125 Aniversario de la línea Valls - Vilanova - Barcelona

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 955
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

125 Aniversario de la línea Valls - Vilanova - Barcelona

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 07/02/2008 19:26

125 Aniversario de la línea Valls - Vilanova - Barcelona.

Para el próximo domingo 17 de febrero, está prevista la llegada a la estación de Valls de dos trenes históricos, en conmemoración de esta efeméride:

-Tren del Centenario (locomotora "Mataró" con sus coches de viajeros), procedente de la Plana Picamoixons,

-Tren de vapor con la locomotora "Garrafeta", desde Salomó.

Además, para ese mismo fin de semana (días 16 y 17 de febrero), habrá un encuentro de maquetas modulares, tanto en escala Ho como en N.

Más información aquí:

www.fcaf.cat/portal/?page_id=887.

Muestra de módulos:

Instalaciones del KURSAAL
Ctra. de Barcelona, s/n 43800 VALLS
Fechas: 16 / 17 de febrero de 2008
Horario:
sábado 16, de 11h a 14h y de 17h a 20h.
domingo 17, de 10h a 11,45h y de 16h a 19 h.

La llegada de los trenes históricos a la estación, será sobre las 12h.

Salutacions. ;)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 07/02/2008 20:42

Jo hi aniré però no tinc gaire clar si seran trens històrics o dues 440/470 amb un rètol davant al final, veient com estan les coses últimament :nono



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 07/02/2008 20:48

Pel que jo sé seran 2 maquines de vapors les que es trobaran a Valls. La Mataró vindra desde Sant Vicenç de Calders i la Garrafeta desde Lleida.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 07/02/2008 22:42

Jo també hi seré, aquest cop no m'ho penso perdre com a Tarragona/Reus... :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 16/02/2008 22:12

Qui anirà demà i a quina hora? Segurament hi anirem.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 16/02/2008 22:51

Jo hi tenia que anar però finalment no podré.... :'( Espero que feu moltes fotos.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 17/02/2008 18:40

Jo he assitit a les maniobres d'entrada al MUSEU de VILANOVA on he estat tot el matí, de la Mataró cap allà les 15.30 /16.00h. De puro xurro anavem direcció Pg Marítim després de deixar el museu i dinar una mica i hem vist un "tren raro" de rasquis i al anar corrent, patapam la Mataró i els seus vagons. No l'hem vista al MUSEU on estava el seu lloc buit però si en marxa i bona marxa.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 17/02/2008 22:05

La jornada ha estat molt bé i cal felicitar els organitzadors, feia temps que al nostre país no es veia res semblant.

Les maniobres de la garrafeta a Salomó han valgut la pena.

A destacar l'entrada simultània dels dos trens de vapor a l'estació de Valls, amb molt bon criteri. Banda Picamoixons, el tren del Centenari, banda Sant Vicenç de Calders, la garrafeta. Avui l'estació es portava amb comandament local, amb quatre agents d'ADIF. Molt agradable veure especialista fent agulles, cap de circulació i factors controlant tot.
A destacar també la megafonia, "por vía uno se efectuará un movimiento de maniobras". Només faltava el piano anys 80 Renfe.

Posteriorment, hem anat al pas a nivell guardat de Roda de Mar a fotografiar el tren del centenari de retorn cap a Vilanova i ens hem quedat tan panxos fotografiant-lo en aquest punt tan singular de la nostra geografia ferroviària.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

ut444
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: ut444 » Dijous 21/02/2008 19:49

Yo acudí también y en mi opinión estuvo muy bien, la entrada de ambos trenes fue rozando a la perfección. Multitud de gente, de todas las edades...

Saludos. Juan.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”