

http://meneame.net/story/estaciones-de-metro-fantasmas

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 2:33
Entrada Autor: faristol » Dissabte 16/02/2008 12:50
Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 16/02/2008 22:03
Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 17/02/2008 12:09
Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 17/02/2008 13:29
Entrada Autor: pol » Diumenge 17/02/2008 16:37
Aixo no es correcta ja que mirant per la cabina del 9000 de Barceloneta a Jaume I vaig veure l'estació en tota claredad.Actualment passant amb el metro si es mira be es possible veure-la pero només anant en direcció la Pau, es a dir de Jaume I a Barceloneta. De Barceloneta a Jaume I no es veu res.
Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 24/02/2008 14:06
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 24/02/2008 18:30
Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 24/02/2008 23:29
Entrada Autor: vr » Dilluns 25/02/2008 11:11
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/02/2008 12:09
Entrada Autor: aim » Dilluns 25/02/2008 14:19
Entrada Autor: Danzig » Dimecres 17/09/2008 11:12
Que jo sàpiga a internet tothom emprea fotografies de tothom, qui no vol que les usin no les penja o les protegeix amb copyright.
Aquesdt article no només ha emprat fotografies de infinitat de webs diferents, llibres, diaris, etc... sinò que ha condensat tota la informació que ha trobat sobre les estacions fantasmes. Cosa que no feien els que penjaven fotografies i anaven xerrant d'elles aquii allà i despres s'han emprenyat per no haver fet ells el que al final he fet jo.
Penjar fotos aqui i allà i comentaris solts de quatre paraules és facil
Fer un article amb totes les dades no
D'aqui la rabia d'aquests torrecollons de les discusions que esmentes (i del fòrum aquest no va sortir ni un 10 % de les fotos a sobre! i de dades menys encara... i a sobre es queixen).
Si ells son experts en ferrocarrils que haguessin fet un article i una web com deu mana sobre les estacions fantasmes com n'hi ha a les principals ciutats europees.
Aleshores jo que soc un simple aficionat no hauria d'haver-me tirat dies trencant-me el cap voltant per 40.000 webs (de ferrocarrils, d'història, d'arquitectura, etc...) i mirant per tot arreu per treure l'entrellat de tot i fer l'article.
Que volies? que a més de pendre nota de totes les dades i fotos i trencar-me el cap perque a un lloc deien blanc i a l'altre negre i no s'aclaria ni deu, prengues nota d'absolutament tots els llocs d'on havien sortit les dades i les fotos quan estaven a desenes de llocs diferents una dada aqui, una foto allà (fotos a varios llocs alhora, etc...). Creus que jo em guanyo la vida fent articles o tinc setmanes per perdre en un tema que realment no em va ni em ve?
Menys reclamar fotos i més informar i divulgar... i pencar, que un article així no es fa sol eh. Busca'n un altre de semblant sinò. Mira si han hagut anys per fer-lo... Això a altres ciutats europees no passa, allà els que em venien a tocar els collons a mi fan webs detalladissimes i les posen a l'abast de tothom perque la gent pugui informar-se i descarregar-se el que vulgui, aqui fan el torrecollons i ni fan ni deixen fer.
A tu m'agradaria haver-te vist pencant com un burro dies i dies seguits per poder aclarir-me de tot i treure dades escadusseres d'aqui i d'allà per fer-lo.
Jo he fet un simple article a un fòrum d'internet que ni tant sols tenia a veure amb el tema (era un fòrum nacionalista), no pas un llibre, no se que coi reclameu. Inclus els vaig oferir l'article un cop fet perque fessin amb ell el que volessin i l'ampliessin i el posessin a l'abast de la gent, mira si soc interessat. Si el van voler ni n'han fet ells cap, ells lo que volien era amagar les dades i les fotos quan les seves a sobre representen només una petita part de les que hi ha a l'article
Lo meu no és prepotència, es que em rebenta que aquella colla d'envejosos em vinguessin amb romanços (i mentides perque els errors que diuen jo no els veig enlloc) despres de la currada que em vaig pegar.
Que feien ells tants anys xerrant per fòrums i webs penjant de tant en tant alguna fotografia i donant una dada aqui una allà contradient-se a cada moment enlloc de posar-se a fer una web sobre el tema? Això haurien d'haver fet i no venir a tocar-me els collons a mi que ni em dedico als ferrocarrils ni en trec profit ni res, només informava de tot el que no han informat ells en anys, i ho feia perque em va interessar saber-ho a mi i, posat en la tesitura de trencar-me les banyes per treure l'entrellat a tot plegat, no vaig voler guardar-ho per mi com fan ells sinò posar-ho a l'abast de tothom perquè altres no es trobessin amb el problema que em trobava jo en voler saber coses de lers estacions fantasmes i no trobar res. Des del primwer moment vaig dir que les fotos no eren meves, que més volen?
I que consti que la única web que havia fet sobre el tema un ferroviari com ells, que era molt resumida i practicament no tenia dades, l'autor demanava que l'ajudessin a trobar dades i fotos i es va quedar amb les ganes. Van anar aquesta gent a ajudar-lo? NO.
Lo seu és criticar la feina dels demés, així estem que tenim estacions que no coneix ningú i ells encara volen amagar les fotos. NO m'extranya que no tinguem webs sobre el tema a diferència de la majoria de ciutats europees, amb aquesta mentalitat no es va enlloc. Això és l'antítesi de l'esperit d'internet.
Per flipar!