Proxima estació Balenya correspondencia C4 C7 i Metro

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Proxima estació Balenya correspondencia C4 C7 i Metro

Entrada Autor: davida » Dilluns 25/02/2008 13:30

Fa uns dies que circula per Barcelona una 440R amb la megafonia boja:
- Quan arriba a Sant Andreu Arenal anuncia:
Proxima estació Balenya - Tona - Seva correspondencia C4 C7 i Metro
- A plaça Catalunya
Pròxima estació Santa Maria Correspondencia amb linies C1 C4 i C7, Metro i FGC

Per tant no es que anunci la estació incorrecta, sino que te mal grabada la megafonia, perque les correspondecies son les que toquen

La unitat es en cuestio es:
440-240 M 230R 240Rc

Guigui  
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/02/2008 13:43

Fins aquí arriba ja la corrupció indiscriminada del terme "metro"... :)

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 25/02/2008 15:00

Guigui ha escrit:Fins aquí arriba ja la corrupció indiscriminada del terme "metro"... :)
Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.

treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dilluns 25/02/2008 16:51

davida ha escrit:Fa uns dies que circula per Barcelona una 440R amb la megafonia boja:
- Quan arriba a Sant Andreu Arenal anuncia:
Proxima estació Balenya - Tona - Seva correspondencia C4 C7 i Metro
- A plaça Catalunya
Pròxima estació Santa Maria Correspondencia amb linies C1 C4 i C7, Metro i FGC

Per tant no es que anunci la estació incorrecta, sino que te mal grabada la megafonia, perque les correspondecies son les que toquen

La unitat es en cuestio es:
440-240 M 230R 240Rc
I si es la mateixa que un dia vaig agafar, fins a Montcada Sta. Maria anava be, Montcada i Reixac Manresa va passar a ser Viladecavalls correspondència amb C7... per continuar amb l’expressa’t mes amunt

pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dilluns 25/02/2008 20:43

Però aquestes coses no er rebissen?, igual que moltes xapusses del metro de Madrid, cartells al reves,...:martell1

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 25/02/2008 22:40

Pere ha escrit:Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.
Algú li hauria de dir al Gallardón que s'ha passat amb el Metro Este... :)

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 26/02/2008 20:16

JaMiRo! ha escrit:
Pere ha escrit:Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.
jejeje i a Bilavao amb el metronorte :riure

U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimarts 26/02/2008 20:36

Per acabar l'off-topic, dir que a MetroEste hi ha una estació anomenada La Rambla:
Imatge
Fotografia extreta de la galeria d'Andén 2.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 26/02/2008 21:42

JaMiRo! ha escrit:
[OT Politicofriki]Qui mana fa temps a la CAM es la Espe (sí, la Aguirre), en Gallardón es va "retirar" a l'alcaldia de Madrid. Per tant, qui va inaugurar Metroeste no va ser en Gallardón[/OT Politicofriki]

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 26/02/2008 21:44

Pere ha escrit:
Guigui ha escrit:Fins aquí arriba ja la corrupció indiscriminada del terme "metro"... :)
Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.
Jo això ho he vist avui al 465.009, m'he adonat donat que he vist que els colors de les línies C3, C4 i C7 que indicava la pantalla eren amb els colors i infografia Madrilenya.

RRB
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: RRB » Dimarts 26/02/2008 22:42

Jo això ho he vist avui al 465.009, m'he adonat donat que he vist que els colors de les línies C3, C4 i C7 que indicava la pantalla eren amb els colors i infografia Madrilenya.
Jo també he pujat a Civies on la interface de la pantalla era diferent a la normal, al baixar vaig comprovar que era un Civia de CAF no d'Alstom que són el que en teoria estan destinats per aquestes terres.

Hay trenes que es mejor no coger...

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 02/03/2008 12:05

Això em recorda que fa un temps algunes 447 anunciaven que a Maçanet hi havia correspondència amb Metro i Tramvia :x

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”