Malauradament, cal comptar amb coses com aquestes. Per tant, TMB hauria de posar-hi més vigilància i fer pagar fins a l'últim cèntim el marrà que atrapi fent aquestes malifetes.Peter ha escrit:Aquest matí, el 6030 anava amb els vidres d'una de les portes completament ratllats. És una llàstima que tant nou com està i amb el poc temps que té el comencin a vandalitzar.
TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Era d'esperar
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica!U-Bahn ha escrit:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sí, és igualet però més ample, òbviament. No l'he pogut observar a fons, però.Guigui ha escrit:Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica!U-Bahn ha escrit:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Interior:



Exterior:


I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:

Precisament a aquest prodigi de disseny feia referència, sobre tot.U-Bahn ha escrit:I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Quina unitat és?
T'has fixat si aquest té termometres nous (amb l'enllaç indicat a Marina amb el Tram).
Aixó em recorda que encara haig de pasar encara per la cotxera de Sant Genís
.
T'has fixat si aquest té termometres nous (amb l'enllaç indicat a Marina amb el Tram).
Aixó em recorda que encara haig de pasar encara per la cotxera de Sant Genís

El metro de Barcelona amb motoristes!
La unitat crec que és la 4064-R4316-4063/4062-4061. Porta els termòmetres típics dels 4000, sense enllaç a Marina.
Encara no l'he enxampat...

M'encanten els seients longitudinals però odio la rampa d'intercomunicació entre cotxes!


M'encanten els seients longitudinals però odio la rampa d'intercomunicació entre cotxes!

Avui mateix l'he agafat jo, i cert, la rampa fa bastanta ràbia. Quan he pujat, he pensat que era un 6000, al no veure-li el tester, i després he vist les "diferències".
Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
No. De moment només n'hi ha un.sortrens ha escrit:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
Però n'amenacen amb més.victorcasta ha escrit:No. De moment només n'hi ha un.sortrens ha escrit:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.Guigui ha escrit:Però n'amenacen amb més.
Però segur que no ho deixaran en aquesta unitat solitària...victorcasta ha escrit:Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?victorcasta ha escrit:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.Guigui ha escrit:Però n'amenacen amb més.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
No ho crec pas, perquè hi ha un 4000 no reformat però lleugerament tunejat, amb el terra blau i espai al primer cotxe per a deixar-hi bicicletes, cadires de rodes, etc. Aquesta mini-remodelació s'ha fet fa poc i segurament no s'hauria escomès si estigués previst reformar de dalt a baix la unitat o retirar-la.Busman ha escrit:Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Impossible. Les 4000 tenen com a molt ¿19? anys i com a poc ¿16? anys, encara no estan per retirar-les. A més les 10 s6000 son per augmentar freqüències i per cobrir les perllongacions del 2019 a Badalona i la del 2074 al Prat. Si anessin a retirar les s4000 tampoc es donarien tanta pressa amb les noves cotxeres jejeBusman ha escrit:Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?victorcasta ha escrit:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.Guigui ha escrit:Però n'amenacen amb més.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Videos del primer dia de circulació del primer 4000Reformat: http://es.youtube.com/watch?v=YcOneAdlCTc 

El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.
El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)
El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)
En teoria les 10 s6000 ja en circulació eren per augmentar freqüències i tambè per les perllongacions a El Prat i a Badalona, no? S'han adonat que farien curt?traveller ha escrit:El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.
El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)
Serien un total de 38 trens a la L1. Es podrien donar bones freqüències. D'on surt això de la nova comanda de 4 s6000 més per la L1?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.