Si la trobada es fa el dissabte dia 10 o el divendres dia 9 (aquest per la tarda) jo m'apunto. El dia 11 estic a una comunióTrenscat ha escrit: Per cert, ens animem a fer una trobada "oficial"?

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 17:07
Entrada Autor: aim » Divendres 02/05/2008 15:14
Si la trobada es fa el dissabte dia 10 o el divendres dia 9 (aquest per la tarda) jo m'apunto. El dia 11 estic a una comunióTrenscat ha escrit: Per cert, ens animem a fer una trobada "oficial"?
Entrada Autor: aim » Dilluns 05/05/2008 20:48
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 06/05/2008 8:26
Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/05/2008 11:14
Entrada Autor: wefer » Dimarts 06/05/2008 11:31
Ni Brill, ni Granota ni res de res. I el material històric, restaurat fa anys amb molt d'esforç, ara el tenen podrint-se a les cotxeres.mikado ha escrit:Senyor,
Efectivament, ha sigut habitual que amb motiu de la Fira Modernista, FGC posés a disposició el tren històric “Brill” o “La Granota”, però enguany lamento comunicar-li que no es realitzaran aquestes circulacions especials.
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 06/05/2008 15:32
Doncs com no fem una trobada pel tall de Sant Gervasi poca cosa interessant podrem veuremetring ha escrit:I no expliquen cap motiu? A les hores, de trobada res?
Igualment, gràcies per la informació!
Seria interessant preguntar-lis si tenen previst fer circulacions d'aquests trens algun dia.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 06/05/2008 16:01
Entrada Autor: faristol » Dimarts 06/05/2008 16:56
RESPOSTA FGC ha escrit: Senyor,
Efectivament, ha sigut habitual que amb motiu de la Fira Modernista, FGC posés a disposició el tren històric “Brill” o “La Granota”, però enguany lamento comunicar-li que no es realitzaran aquestes circulacions especials.
Rebi una atenta salutació,
Yolanda Martínez | Relacions Externes
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 07/05/2008 8:36
Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 07/05/2008 12:38
Una llàstima. A les posibles "causes" de la no circulació del material històric que ha dit el company faristol, jo hi afegiria aquestes:faristol ha escrit:Una llástima, i una desidia dels responsables, pensant motius m'en venen uns quants:
-L'any passat amb la pluja del dissabte hi van haber-hi problemes, si no hi han circulacions no hauran problemes.
-Estan "enfrascats" amb el metro de Terrassa (bonic eufemisme) per referir-se al perllongament de la linia sota terra, amb trens antics la "presunta" imatge de modernitat queda fora de lloc.
Si es parla de Metro (amb tot el seu significat) de Terrassa, perque no completar la "xarxa" i fer una linea transversal, de can Palet a Can Boada, per exemple.
-Una altre causa pot ser que en aquest moment ningun tren estigui en ordre de marxa fiable o que no hi hagi motoristes preparats convenientment, o els cursos que es van fer per algun d'ells fossin un fracàs.
RESPOSTA FGC ha escrit: Senyor,
Rebi una atenta salutació,
Yolanda Martínez | Relacions Externes
Ha sigut habitual, pero ja no ho es, encara graciès que han contestat, com a mínim per no crear espectatives, pero no es gens aclaridor dels motius, algo que era habitual i deixa de ser-ho crec que mereix alguna explicacio mes concreta per no fer-hi mes càbales, en fi...
![]()
ENCARA que tambe cap la posibilitat que essent uns actes que l'Ajuntament de Terrassa organitza, part dels gastos que la circulacio d'aquests trens anessin al seu carrèc, i com que estem en crisi....si aixo fos cert, cosa que desconec, suposo que surt mes barat el tren-tractor i fer un "paripé" per on passara el "metro" de Terrassa, vaja un "pasacalle", espero que L'alcalde no li dongui per fer de CLOS i balli amunt la "carrossa-tren". :bufon
Torna a “Trobades i esdeveniments”