El metro tindra un freqüència inferior a 3 minuts
Re: El metro tindra un freqüència inferior a 3 minuts
Ja que parlàvem de freqûències reduïdes, que algú em digui si és normal que, abans de les deu de la nit, la línia 1 tingui una freqüència de...14 minuts!!!!!! Fins ara, jo havia vist que més tard d'aquesta hora, podia ser de 10 minuts, però aixòooooooo...
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Per l'hora que cites suposo que deu ser motivat per la regulació dels trens, i per tant quelcom puntual i depenent de l'estació. Els non-stop de dissabtes la freqüència de la L1 no sol ser superior de 10 minuts.
Ha estat avui mateix, no en cap de setmana, que encara ho hauria entès. No és habitual això, oi?
Ahir els intervals de la L1 no anaven molt bé, ni tampoc els indicadors.metring ha escrit:Ha estat avui mateix, no en cap de setmana, que encara ho hauria entès. No és habitual això, oi?
Fa temps que diversos indicadords del metro fan el totnto possant ferqüencies de 75 min o aixi 

Aquesta també la vaig veure
Però no, ahir, quan passava cap a Navas, els indicadors estaven igual, amb una freqüència horrorosa!

A la línia 1, en horari no intempestiu, és difícil veure un indicador de més de 3.5 minuts d'espera