Com vulgueu però a l'estiu lo més normal són una doble de 440 de dos cotxesAltaria_Trianilla ha escrit:Quan no és plena época d'hivern, son els campaments, i si no, qualsevol altre cosa...252-071 ha escrit:Pero el cotxes dels civia són més curts.UT440_132M ha escrit:Pensa que anitgament, es feien composicions de 7 cotxes sortint d'Hospitalet. 3+3+2. Triple composició de 440 i 440R. a Arc de Triomf l'ultima porta de l'ultim cotxe quedava fora de l'andana.
I m'estic referint a la temporada baixa no en plena época d'hivern.
Salutacions
Civia Alpí
Re: CIVIA ALPI
El penúltim i l'últim tren dels divendres cap a Puigcerdà, sigui tardor, hivern primavera o estiu sempre va ple de gent que puja fins a la Cerdanya per qualsevol motiu, a l'igual que els dos últims trens cap a Barcelona des de Puigcerdà els diumenges sempre baixen amb una ocupació bastant acceptable.
Fins que van tancar el tram Ribes-Puigcerdà per obres, l'últim tren La Tor-Barcelona els diumenges sempre baixava amb 7 cotxes des de Ripoll i l'últim tren Barcelona-Puigcerdà dels divendres pujava amb 7 cotxes fins a Ripoll.
Fins que van tancar el tram Ribes-Puigcerdà per obres, l'últim tren La Tor-Barcelona els diumenges sempre baixava amb 7 cotxes des de Ripoll i l'últim tren Barcelona-Puigcerdà dels divendres pujava amb 7 cotxes fins a Ripoll.
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
M'autocito per rectificar-me. Ja està a la via el 465-201, fet per Alstom, i que pertany a la família Civia III.victorcasta ha escrit:De moment no ha fet 465 però n'haurà de fer en un futur.252-071 ha escrit:A més que Alstom només fabrica 463 i 464 i les 465 les fabrica CAF a Beasain.aarongilp ha escrit:Això t'ho has inventat, suposo, no? Enlloc s'ha dit que siguin de 5 cotxes. És més, sempre s'ha parlat de 3 cotxes, no pas 5.
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
En què es diferencien les 465 de la família Civia III amb els Civia II?victorcasta ha escrit: M'autocito per rectificar-me. Ja està a la via el 465-201, fet per Alstom, i que pertany a la família Civia III.
Apart d'algun canvi interior/exterior (ja els hi trobarem, em sembla que tots els Civia que hi ha a BCN són Civia II), que forma part de la tercera remesa (tercer contracte) de trens tipus Civia. Els 200 i pico civies no es van comprar tots en el mateix contracte, com ja se sap, així que cada contracte dóna lloc a una remesa, i aquesta té petites diferències respecte les altres. Per posar un exemple, les 446 i 447 de tercera sèrie tenen força diferències respecte les de primera i segona (indicadors de destinació de leds, finestres laterals de cabina arrodonides, etc.) Amb els Civia suposo que passarà el mateix.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Per començar, que provenen d'adjudicacions diferents. El paquet Civia III és compost per 80 trens, dels quals 40 els farà Alstom i seran 11 trens 465, 28 trens 464 i 1 tren 463 (els restants 40, seran 40 trens 465 fabricats per Caf).
Per una altra banda, cal destacar que tots els Civia que es facin a partir d'aquest tercer lot, duran la cabina feta d'acer i no d'alumini, com fins ara.
Per una altra banda, cal destacar que tots els Civia que es facin a partir d'aquest tercer lot, duran la cabina feta d'acer i no d'alumini, com fins ara.
A tot això, avui el 464.222 ha corregut pel viaducte de Girona.
Me, era un 464...tenia l'esperança que fos un 463 i, aleshores, poder dir "bah, era un 463, ja n'he caçat força", però com que ara per ara no tinc càmera de fotos, un cop que ve un 464 a Girona i el veig...i no puc caçar-lo per què no tinc càmera. Quina porqueria...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En diuen la Llei de Murphy...aarongilp ha escrit:Me, era un 464...tenia l'esperança que fos un 463 i, aleshores, poder dir "bah, era un 463, ja n'he caçat força", però com que ara per ara no tinc càmera de fotos, un cop que ve un 464 a Girona i el veig...i no puc caçar-lo per què no tinc càmera. Quina porqueria...
A mi l'altre dia un portacotxes de la Seat se'm va aparèixer a Sant Boi, tot imponent, i jo sense càmera...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Si, però tu no has perdut la càmera...jo sí Lo méu és pitjor, perquè no és ahir que no vaig poder enganxar el civia, és avui que hi ha hagut merder a la L4 de Salt i no he pogut fer-ne fotos, serà demà que passarà alguna altra cosa...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3948
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Una altra diferència ente els civia de CAF i Alsthom, a part que exteriorment canvien un xic, el so del motor és diferent, i la numeració de CAF comença en 0 al primer cotxe i acaba en 5 a l'ultim, i la d'Alsthom en 2 al començament, i en 7 al final. El primer 465 de CAF que he vist ha sigut a Sants fa un parell de mesos fent un R10 cap a EDF, fa un parell de mesos, en el qual vaig fer el trajecte entre les dues estacions citades. Dir que no em va agradar ni el so del motor ni algun que altre detall, comparat amb un que vaig agafar l'estiu passat a Mataró fent un R1, no recordo composició, però diria que era d'Alsthom.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Es que els Alstom usen sistema de traccio ONIX i els de CAF utilitzen un sistema diferente(crec que era Siemens).UT440_132M ha escrit:Una altra diferència ente els civia de CAF i Alsthom, a part que exteriorment canvien un xic, el so del motor és diferent, i la numeració de CAF comença en 0 al primer cotxe i acaba en 5 a l'ultim, i la d'Alsthom en 2 al començament, i en 7 al final. El primer 465 de CAF que he vist ha sigut a Sants fa un parell de mesos fent un R10 cap a EDF, fa un parell de mesos, en el qual vaig fer el trajecte entre les dues estacions citades. Dir que no em va agradar ni el so del motor ni algun que altre detall, comparat amb un que vaig agafar l'estiu passat a Mataró fent un R1, no recordo composició, però diria que era d'Alsthom.
En qüestions de so a mi m'agrada més el dels alstom
Ara per la R10 circulen 465 però fa un any ho feien si o si els 463/4
Salutacions
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3948
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
És que el so dels CAF semblen els d'un metro... Els d'Alsthom sonen, en opinió meva, més electrònics i personalment estic d'acord amb tu que tenen un so més agradable.252-071 ha escrit:Es que els Alstom usen sistema de traccio ONIX i els de CAF utilitzen un sistema diferente(crec que era Siemens).UT440_132M ha escrit:Una altra diferència ente els civia de CAF i Alsthom, a part que exteriorment canvien un xic, el so del motor és diferent, i la numeració de CAF comença en 0 al primer cotxe i acaba en 5 a l'ultim, i la d'Alsthom en 2 al començament, i en 7 al final. El primer 465 de CAF que he vist ha sigut a Sants fa un parell de mesos fent un R10 cap a EDF, fa un parell de mesos, en el qual vaig fer el trajecte entre les dues estacions citades. Dir que no em va agradar ni el so del motor ni algun que altre detall, comparat amb un que vaig agafar l'estiu passat a Mataró fent un R1, no recordo composició, però diria que era d'Alsthom.
En qüestions de so a mi m'agrada més el dels alstom
Ara per la R10 circulen 465 però fa un any ho feien si o si els 463/4
Salutacions
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten...
Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.ABB_Traccion ha escrit:Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten...
Salutacions
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3948
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Hi he estat i es que sonen com una CAFetera252-071 ha escrit:Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.ABB_Traccion ha escrit:Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten...
Salutacions
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Saps el problema?Que els 463.2 i els 464.2 no els fabrica CAFUT440_132M ha escrit:Hi he estat i es que sonen com una CAFetera252-071 ha escrit:Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.ABB_Traccion ha escrit:Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten...
Salutacions
Si ens posem encara més torracollons per Passeig de Gràcia només hi pasen 465 que són els que fan el servei a la línia de l'aeroport actualment.252-071 ha escrit:Saps el problema?Que els 463.2 i els 464.2 no els fabrica CAFUT440_132M ha escrit:Hi he estat i es que sonen com una CAFetera252-071 ha escrit:
Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.
Salutacions
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Depenent dels dies i de l'època de l'any, també hi circulen 463 i 464.
Pero no fa molt ho feien els 463 i 464 aci que lo que deia es certPere ha escrit:Si ens posem encara més torracollons per Passeig de Gràcia només hi pasen 465 que són els que fan el servei a la línia de l'aeroport actualment.252-071 ha escrit:Saps el problema?Que els 463.2 i els 464.2 no els fabrica CAFUT440_132M ha escrit: Hi he estat i es que sonen com una CAFetera