TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Quants 4000 reformats circulen normalment? És que amb les vegades que agafo la L1 ni tan sols n'he aconseguit veure un encara...
Instagram: Ferrocarril | Aviació
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Només n'hi ha dos de remodelats que circulin.
Vist ahir i avui el 4048 (diria, no estic segur, aquest era em lavo de cua em penso) a Universitat cap a les 7:43 aprox. Torn 116. És el segon dia que passo a aquesta hora i agafo el 4000R amb el torn 116
Salutacions,
Oriol
Oriol
En tot aquest temps no havia aconseguit veure cap 4000R, i avui partida doble. A les 10:30 he agafat a Navas el 4064 (crec) que duia el torn 104 i al tornar, cap a les 14:00 se m'ha escapat per poc un altre (torn 116).
Instagram: Ferrocarril | Aviació
El tercer 4000 reformat (4005-4008) ja fa un parell de setmanes que és a Sta Eulàlia, no obstant encara li falten ajustos que retrassaran la seva circulació comercial.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Hola buenas noches a todos, refloto el tema,porque hoy he tenido la "suerte" de subirme en el 10º 6000, el 6610R, turno 111.
Siempre que he ido en la L1 nunca ni siquiera he tenido la suerte de verlo, y hoy he viajado en el.
Pues me ha llamado la atencion 2 cositas de el, la 1ª,que seguia oliendo a nuevo,cosa de extrayar con el tiempo que lleva,y la 2ª, que al acelerar-frenar, a cierta velocidad, suena distinto a los demas 6000, me ha recordado mucho el ruido de los 2 "CIVIA CAF".
Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??
Siempre que he ido en la L1 nunca ni siquiera he tenido la suerte de verlo, y hoy he viajado en el.
Pues me ha llamado la atencion 2 cositas de el, la 1ª,que seguia oliendo a nuevo,cosa de extrayar con el tiempo que lleva,y la 2ª, que al acelerar-frenar, a cierta velocidad, suena distinto a los demas 6000, me ha recordado mucho el ruido de los 2 "CIVIA CAF".
Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Sí, esa unidad es la primera que viene con motor CAF, los 9 anteriores son motor Mitsubishi; no obstante ese tren solo corre cuando va personal de CAF acompañando al motorista (por petición de TMB, dado a los problemas que ha dado en el poco tiempo k ha corrido).ferroviario_catalan ha escrit: Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Pues la maquinista iba mas sola que la una, no habia nadie de caf ni en la cabina, ni en el interior del tren...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
He llegit al diari Qué!, que la reforma de l'estació de Mercat Nou, acabarà a l'Abril del 2009.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Aquesta tarde he agafat la lInea 1, no tinc costum de baixar gaire a Barcelona, a Pza Espanya he perdut un 4000R, i en direccio contraria venia un 6000, pero la meva sorpresa, es que darrera del 6000, un altre i darrera un altre, llogicament amb la frecuencia normal, Pregunto , es habitual que tots els 6000 circulin en trons seguits o es casualitat?
Mes que res per curiositat
Mes que res per curiositat
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.
Ahir el 122, 123, 124 i 101 eren 6000, normalment el 124 es 4000. Per cert, a L1 la oferta es plana durant el dia, de 7 a.m. a 10 p.m, vol dir, no hi ha increment de trens a l'hora punta, per tant tot el dia corren els mateixos 6000, uns 8 (ahir 9)victorcasta ha escrit:Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.
Bones! El 3er 4000 reformat avui ja ha funcionat en horari comercial amb passatge. Com vaig dir és el 4005-4008, i avui anava de 106. Ha sortit a mig matí i ha tingut un problema menor de monitorització d'avis PMR, no sé si l'hauran solucionat en línia o ha hagut de retirar-se. La cosa es que ja corre, ja us el podeu trobar espatllant-se per la línia, les tradicions són les tradicions!
(Sembla que aquest post sigui només meu! XD)
Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.
Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.
És la maledicció dels bancs incòmodes!traveller ha escrit:Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sembla que cometen els mateixos errors técnics que als 3000 reformats.
El metro de Barcelona amb motoristes!
En la meva opinió la reforma els queda millor a les 3000 que a les 4000, potser per la seva amplada.
Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?
Vox
Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Així anavem l'altre dia en algún punt ente Universitat i Rocafort que va fer pendre una corva com si fos en Fernando Alonso
Vox

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.Vox ha escrit: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?
Vox
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...