Viatge amb la ''granota'' i amb bus monotral fins sabadell.
Re: Viatge amb la ''granota'' i amb bus monotral fins sabadell.
Doncs si la veracitat d'aquesta notícia és dubtosa, és imprescindible o bé confirmar-la (citant les fonts com correspon), o bé 

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Proposo a l'administracio del forum una serie de regles a seguir en aquest subforum de trobades, per distingir ben clarament, trobades proposades per algu a nivell particular i d'altres, de les particulars distingir clarament les que hi hagi que aportar alguna mena de pagament per reserves etc.. de les altres i de noticies d'actes o esdeveniments e inclús com sembla aquesta vegada una trobada pertanyent a associacions que crec que també es bo ressenyar-ho, pero si no s'informa adequadament pot portar a embolics i malentessos, encara que aquestes associacions suposso que tenen altres vies de comunicar als seus associats les seves activitats, l'unic que jo vetaria es la informacio d'activitats a on nomes hi poguesin acudir els associats de alguna entitat perque llavors no te cap sentit que es digui a un forum public, encara que molts participants aqui siguin socis, si mes no una resenya d'alguna activitat un cop feta, es una reflexio.
Estic d'acord, les activitats anunciades en aquest forum crec que nomes haurien de ser les obertes por tothomfaristol ha escrit:Proposo a l'administracio del forum una serie de regles a seguir en aquest subforum de trobades, per distingir ben clarament, trobades proposades per algu a nivell particular i d'altres, de les particulars distingir clarament les que hi hagi que aportar alguna mena de pagament per reserves etc.. de les altres i de noticies d'actes o esdeveniments e inclús com sembla aquesta vegada una trobada pertanyent a associacions que crec que també es bo ressenyar-ho, pero si no s'informa adequadament pot portar a embolics i malentessos, encara que aquestes associacions suposso que tenen altres vies de comunicar als seus associats les seves activitats, l'unic que jo vetaria es la informacio d'activitats a on nomes hi poguesin acudir els associats de alguna entitat perque llavors no te cap sentit que es digui a un forum public, encara que molts participants aqui siguin socis, si mes no una resenya d'alguna activitat un cop feta, es una reflexio.
ja que el contrari pot crear confusions, si mes no es podrie incloure en aquestes normes, que en el cas de ser activitats nomes per membres d'associacions s'indiques molt clarament,
D'aquesta manera, crec jo, per exemple, en el cas del viatge de la Granota, si no mes es per socis, i jo no ho soc, pero tinc interes de anar-hi a fer fotos, tinc coneixement d'aquesta activitat, pero conec les limitacions
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7260
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Realment espectacular tot el que s'ha arribat a dir en aquest fil.
Us passo la notícia, treta directament de l'AAFCB:
DIUMENGE 7 DE SETEMBRE
Sortida amb la composició 400, ‘Granota’, visita al nou Centre de Comandament Integrat dels FGC a Rubí, i participació amb el Monotral de l’AAFCB al Rally Bus de Sabadell
Es començarà el viatge a l’estació de Plaça de Catalunya a les 9 del matí, i retornarem a Barcelona cap a les 13.40.
El preu del viatge és de 7 €; els nens fins a 12 anys només han de pagar 3 €, aprox. la meitat del bitllet.
PUNT DE TROBADA: Vestíbul est de l’estació FGC de Plaça de Catalunya (entrada per la Rambla, davant del Cafè Zurich).

Us passo la notícia, treta directament de l'AAFCB:
DIUMENGE 7 DE SETEMBRE
Sortida amb la composició 400, ‘Granota’, visita al nou Centre de Comandament Integrat dels FGC a Rubí, i participació amb el Monotral de l’AAFCB al Rally Bus de Sabadell
Es començarà el viatge a l’estació de Plaça de Catalunya a les 9 del matí, i retornarem a Barcelona cap a les 13.40.
El preu del viatge és de 7 €; els nens fins a 12 anys només han de pagar 3 €, aprox. la meitat del bitllet.
PUNT DE TROBADA: Vestíbul est de l’estació FGC de Plaça de Catalunya (entrada per la Rambla, davant del Cafè Zurich).
En fi, els qui dubtàveu de la veracitat...Hi anireu? 

Per part meva hi assistiré.
El que no m'ha quedat clar, arribarem a Sabadell també amb la granota ?
El que no m'ha quedat clar, arribarem a Sabadell també amb la granota ?
BRILL 18 ha escrit:Estic d'acord, les activitats anunciades en aquest forum crec que nomes haurien de ser les obertes por tothomfaristol ha escrit:Proposo a l'administracio del forum una serie de regles a seguir en aquest subforum de trobades, per distingir ben clarament, trobades proposades per algu a nivell particular i d'altres, de les particulars distingir clarament les que hi hagi que aportar alguna mena de pagament per reserves etc..
ja que el contrari pot crear confusions, si mes no es podrie incloure en aquestes normes, que en el cas de ser activitats nomes per membres d'associacions s'indiques molt clarament

Per cert, jo no dubtava de la veracitat de l'anunci, sino que simplement ignorava qui l'havia organitzat, quin preu té i si cal pertànyer a cap associació (cosa que encara ignoro). Només he demanat una mica de rigor a l'hora d'anunciar esdeveniments, més encara quan des de l'administració s'ha ficat mà al fil i tot i això s'ha permès durant uns quants dies aquesta desinformació.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Però si el Marçal s'ha informat i ja no hi ha dubtes...
També podíeu haver buscat vosaltres l'origen, tenint en compte que hi haveu uns quants que esteu a la Soci.
També podíeu haver buscat vosaltres l'origen, tenint en compte que hi haveu uns quants que esteu a la Soci.
-
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Bon dia .
Em temo que tots plegats ens hem complicat al vida , i en part en soc una mica culpable .
Si busqueu a la web de la "soci" a "activitats" hi trobareu l'informació que s'ha penjat una mica més amunt en aquest fil . De moment , tenim quasi tancats els horaris definitius , d'acord amb els condicionants dels horaris de malla de FGC i els horaris dels vehicles participants al Ral.libús (que encara no estan tancats del tot) .
I pel que fa al Ral.libús , suposo que aquest fi de setmana obrirem fil per a anunciar-ho , amb un horari genèric i l'indicatiu de les 6+2 linies que farem . Com l'any passat , serà gratuit , tot i que passarem la guardiola per a totes aquelles ànimes caritatives que vulguin donar un cop de mà a les despeses (fet i mirat no hi ha cap atracció de fira que baixi dels 3 euros , i aqui sortirà gratis
)
Salutacions
Marcel
Em temo que tots plegats ens hem complicat al vida , i en part en soc una mica culpable .
Si busqueu a la web de la "soci" a "activitats" hi trobareu l'informació que s'ha penjat una mica més amunt en aquest fil . De moment , tenim quasi tancats els horaris definitius , d'acord amb els condicionants dels horaris de malla de FGC i els horaris dels vehicles participants al Ral.libús (que encara no estan tancats del tot) .
I pel que fa al Ral.libús , suposo que aquest fi de setmana obrirem fil per a anunciar-ho , amb un horari genèric i l'indicatiu de les 6+2 linies que farem . Com l'any passat , serà gratuit , tot i que passarem la guardiola per a totes aquelles ànimes caritatives que vulguin donar un cop de mà a les despeses (fet i mirat no hi ha cap atracció de fira que baixi dels 3 euros , i aqui sortirà gratis

Salutacions
Marcel
- wefer
- Administrador
- Contacta:
http://www.aafcb.org/06-activitats/activitats.htmMarcel Estadella ha escrit:Si busqueu a la web de la "soci" a "activitats" hi trobareu l'informació que s'ha penjat una mica més amunt en aquest fil .
De tota manera haig demanar perdó perquè, com a responsable (també) de la web de l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona, aquesta informació no la vaig publicar fins ahir. Sincerament, m'havia arribat l'email de la convocatòria, però quan estàs liat amb altres coses (sí, hi ha vida fora del fòrum) i, entre una cosa i l'altre, t'arriben més de 200 mails diaris... doncs te n'oblides. No sóc perfecte, ho sento.
No obstant, és curiós certament que cap altre soci de la l'associació n'hagi dit res quan resulta que la informació apareix al full informatiu, que s'envia puntualment a tots els socis, a l'igual que és curiós que tothom hagi tingut temps per criticar, però ningú per trucar a la soci, per exemple, per confirmar o desmentir l'acte. Són uns pocs segons i el telèfon el teniu ben visible a la mateixa web.
Tant curiós com que, quan alguna cosa surt malament, sempre trobes dotzenes de persones disposades a criticar, però al final resulta que les coses les acabem fent uns pocs. I és que, quan es tracta de col·laborar, de treballar, això es converteix en el desert del Sàhara.
Amb tot això no em refereixo a ningú en concret, ho dic de veritat. Ara, si algú s'hi sent identificat... li agraïria que reflexionés.
Malgrat tot, seguirem treballant amb il·lusió

P.D: una simple trucada m'ha permès confirmar que el viatge és només per a socis, però si no en sou i aneu acompanyat d'una persona que sí ho sigui, no hi haurà problema. Jo, evidentment, en sóc soci, i segurament hi aniré, per la qual cosa qui vulgui venir "amb mi" ho pot fer tranquil·lament.
La única cosa que no he pogut saber és si la granota arribarà a Sabadell o es quedarà a Rubí, però el més possible és que sí arribi a Sabadell (Estació?).
En nom de l'administració del fòrum, vull demanar disculpes públicament, pel tracte que has rebut per part d'alguns usuaris, és el mínim que podem fer. Tens tota la raó del món d'estar emprenyat, és molt comprensible. Tot i que no vas donar gaires detalls sobre l'organització de l'event, tampoc calia donar algunes de les respostes. Tal i com ha dit l'administrador Wefer, no era pas tant difícil de comprovar la notícia, en lloc de treure conclusions, i teories a tort i a dret.
- foronda 141
- N8
- Entrades: 867
- Ubicació: Poblenou
No entenc el follón que heu muntat amb l'anunci d'aquesta trobada.
Encara que no soc soci de "La Soci", se que alberga una secció que es diu "Transports Urbans" i a mes de la revista Carril, ha editat un bulletí que es deia Transports Urbans, i alguns números de un altre revista amb el nom de Carril Bus.
També son propietaris del trolebus exTMB, a mes del monotral.
Amb aixo vull dir que no nomes es dedican als trens, sino que tenen altres activitats, com fotografía, excursions, trobadas i sopars.
Jo mateix postejo al foro d'autobusos, el de la PTP i al Fotrecat, al igual que molts de vosaltres, lo que vol dir que tenim interés es amb al transport públic en general, i ens agradan tan els trens, com els autobusos i els funiculars i telefèrics i els metros, i que una cosa no te que ser excluent de l'altre, i que tot plegat es la mateixa afició.
Aixi doncs benvingut sigui quansevol acte que reuneixi el major número posible de vehicles historics, vagin amb electricitat, gasoil o carbó, i una vegada ens trobem allá, que cada un disfruti amb lo que mes interes tingui.
Salutacions.
Encara que no soc soci de "La Soci", se que alberga una secció que es diu "Transports Urbans" i a mes de la revista Carril, ha editat un bulletí que es deia Transports Urbans, i alguns números de un altre revista amb el nom de Carril Bus.
També son propietaris del trolebus exTMB, a mes del monotral.
Amb aixo vull dir que no nomes es dedican als trens, sino que tenen altres activitats, com fotografía, excursions, trobadas i sopars.
Jo mateix postejo al foro d'autobusos, el de la PTP i al Fotrecat, al igual que molts de vosaltres, lo que vol dir que tenim interés es amb al transport públic en general, i ens agradan tan els trens, com els autobusos i els funiculars i telefèrics i els metros, i que una cosa no te que ser excluent de l'altre, i que tot plegat es la mateixa afició.
Aixi doncs benvingut sigui quansevol acte que reuneixi el major número posible de vehicles historics, vagin amb electricitat, gasoil o carbó, i una vegada ens trobem allá, que cada un disfruti amb lo que mes interes tingui.
Salutacions.
-
- N6
- Contacta:
Pel que jo se a dia d'avui , arriva fins a Sabadell , a on s'agafa per a tornar a Barcelona : he de programar un servei especial de la linia urbana per a deixar els passatgers a Sabadell-Estació...
Salutacions
Marcel

Salutacions
Marcel
wefer ha escrit:Marcel Estadella ha escrit:
P.D: una simple trucada m'ha permès confirmar que el viatge és només per a socis, però si no en sou i aneu acompanyat d'una persona que sí ho sigui, no hi haurà problema. Jo, evidentment, en sóc soci, i segurament hi aniré, per la qual cosa qui vulgui venir "amb mi" ho pot fer tranquil·lament.
La única cosa que no he pogut saber és si la granota arribarà a Sabadell o es quedarà a Rubí, però el més possible és que sí arribi a Sabadell (Estació?).
-
- N6
- Contacta:
Com podeu veure , a "Trobades i esdeveniments" ja hi he penjat un nou fil relatiu al Ral.libús de Setembre , que va lligat a aquest tema .
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
- wefer
- Administrador
- Contacta:
Ara que ja ho tenim tot aclarit, només em queda el dubte d'on és el nou Centre de Comandament Integrat de FGC: a la mateixa estació de Rubí o al COR? Perquè suposo que si està al COR, aleshores tindrem em privilegi d'entrar amb la granota duirectament a cotxeres com ja s'ha fet altres vegades 

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Pels socis de la "Soci", o que tingueu accès més directe a la informació: els bitllets es poden/podran reservar abans de temps? O es començaran a vendre al setembre?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Contacta:
Jo ja tinc el meu bitlletFran-Ikarus ha escrit:Pels socis de la "Soci", o que tingueu accès més directe a la informació: els bitllets es poden/podran reservar abans de temps? O es començaran a vendre al setembre?

-
- N6
- Contacta:
Suposo que si contacteu el cap de l'organització de AAFCB , en Xavi Florez , podeu fer i completar la resserva pertinent
xaviflorez2@telefonica.net
Salutacions
Marcel
xaviflorez2@telefonica.net
Salutacions
Marcel
"el dipòsit de Rubí esta a la línea de Terrassa"
Si algú de la soci no sap això, li haureu de fer un examen sorpresa per a la propera sortida.

Si algú de la soci no sap això, li haureu de fer un examen sorpresa per a la propera sortida.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2