Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 19/07/2008 11:35

El canvi de termometres és farà progressivament, i segur que amb enganxines durant un temps, i a les L-4 i L-11, hi va enganxina de ven segur. Pel que fa a els trens, suposo que ara a l'Agost, els hi comencaràn a posar els nous amb una enganxina tapant el tram nou (com cuan van inagurar Canyelles, 2 mesos abans els termometres ja eren nous).

Respecte al 3000 Reformat, dir que ja circula el 3061-3064 i amb aquest tenim 6 reformats:
3013-3036
3009-3012
3017-3020
3021-3024
3029-3032
3061-3064.

El següent, no se quin és, pero investigaré.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 19/07/2008 11:42

Miquel ha escrit:Respecte al 3000 Reformat, dir que ja circula el 3061-3064 i amb aquest tenim 6 reformats
Amb la qual cosa, el metro avança inexorablement cap a una ulterior disminució de la comoditat dels seients.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Divendres 25/07/2008 10:07

pol ha escrit:
Miquel ha escrit:La megafonia encara es perdonable, d'aquí a 4 dies la canviaran per dir:
Pròxima estació: Trinitat Nova, enllaç amb línia 3 i línia 11. Final de línia.
Venint de TMB ho dubto bastant. Ja que per exemple els termometres de la L4, i la L3 cap esta possat amb la ampicaicó (exepte Liceu), i a la 4 suposo que possaran una enganxina, però de la 3 enlloc esta canviat.
A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/08/2008 0:05

sortrens ha escrit:A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
A poc a poc, ho han anat implantant a tot arreu. Ara bé, encara segueix havent-hi discrepàncies en coses com "correspondència" (3000) vs. "enllaç" (4000, 5000, 6000) i l'esment dels FGC. En resum, sembla que encara ens trobem als temps del Gran Metro i el Transversal.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 01/08/2008 11:12

Guigui ha escrit:
sortrens ha escrit:A totes les línies de Metro Tmb al final de cada linia diuen "final de linia" Jo pensava que això pasava només a la "L2". ???
A poc a poc, ho han anat implantant a tot arreu. Ara bé, encara segueix havent-hi discrepàncies en coses com "correspondència" (3000) vs. "enllaç" (4000, 5000, 6000) i l'esment dels FGC. En resum, sembla que encara ens trobem als temps del Gran Metro i el Transversal.
Als 400 depèn de quin agafis han fet una xapussa amb la megafonia. A Catalunya la paraula "correspondència" la diu una veu d'una dona que ja fa anys que sona, i una veu d'un home, la nova que hi ha per tot arreu diu "L3, L6 i L7". No diuen res ni de FGC ni de RENFE


Salutacions,

Oriol

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 04/08/2008 17:56

Xapussa total, és important saber quina és la companyia que circula en les línies sobretot de metro, no és el mateix L1 Plaça Catalunya que L7 al mateix lloc.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 04/08/2008 17:59

orig440 ha escrit:Xapussa total, és important saber quina és la companyia que circula en les línies sobretot de metro, no és el mateix L1 Plaça Catalunya que L7 al mateix lloc.
Per què? Si està clarament indicat on es troba cada línia, tant és de quina companyia sigui. El que sí que em sembla escandalós és que les empreses, algunes més que d'altres, escombren cap a casa i fan veure que la resta no existeix. Això no és intermodalitat ni res. I l'ATM calla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 04/08/2008 18:02

Per això, en el sentit de no indicar les companyies ;) .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 04/08/2008 18:04

orig440 ha escrit:Per això, en el sentit de no indicar les companyies ;) .
OK, no t'havia acabat d'entendre. ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dijous 04/09/2008 23:22

Bones! només dir que el tercer 4000 remodelat fa dies que hi és a Sta. Eulàlia, en concret es la composició 4005-4008; suposo que li quedarà poc per sortir a circular...



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 12/09/2008 21:37

Crec que ja ho vaig preguntar però en tot cas ja ha passat temps i potser ara hi ha més informació: sabeu/podeu calcular quant els hi queda a les 3000 sense reformar? Les 4000 aguantaràn més doncs han començat a remodelar-les més tard, però ja no deuen quedar masses 3000 circulant, contant que sempre deu haver-hi alguna en reforma.

Gràcies!
Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 12/09/2008 21:43

Vox ha escrit:Crec que ja ho vaig preguntar però en tot cas ja ha passat temps i potser ara hi ha més informació: sabeu/podeu calcular quant els hi queda a les 3000 sense reformar? Les 4000 aguantaràn més doncs han començat a remodelar-les més tard, però ja no deuen quedar masses 3000 circulant, contant que sempre deu haver-hi alguna en reforma.
Fa poc, algú va publicar els trens a la L3, i em sembla recordar que, ara per ara, els 3000 no reformats hi són majoria absoluta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 12/09/2008 22:04

Exactamente, hay 11 3000 circulando sin reformar, tengamos en cuenta que reformados son 6, y otro esta en proceso. Recordar que la flota de 3000's es de 18

Comentar otra cosa que no se si sera cierta, un amigo que trabaja de informador de TMB, me ha comentado que ha escuchado decir al personal motorista de L3, que los 2000 tambien seran reformados en cuanto acaben con los 3000.

Si alguien puede certificarlo....

SALUDOS, Ivan


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 12/09/2008 22:08

Gràcies als dos!

Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.

Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 12/09/2008 22:33

Vox ha escrit:Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.
En què consistiria la reforma, en substituir els seients actuals (no massa còmodes) pels dels 3000R (els més incòmodes de l'FMB)? Sort que podran estar-se de la rampeta al passadís entre cotxes...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 12/09/2008 22:53

Supongo que si llegaran a hacer dicha reforma a los 2000, aparte de cambiar asientos malos por asientos peores, cambiarian suelo, serian pintados interior y exteriormente, instalacion de camaras,instalacion de ATO, y probablemente tambien cambiarian el sistema de comunicacion de los vagones (sustituir las gomas laterales tipo bus por las planchas de plastico actuales) vamos, lo mismo que los 3000/4000, lo que se ahorraran el cortar los vagones para comunicarlos entre si.

SALUDOS, Ivan


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Divendres 12/09/2008 23:15

Vox ha escrit:Gràcies als dos!

Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.

Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.

Vox
Bones! Nomes puntualitzar que l'interior dels 2100 va estar modificat al traspassar cada unitat de l2 a l4, en concret els tipics seients negres per seients grisos nous; aixi que no estan d'origen :)



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 13/09/2008 1:32

traveller ha escrit:
Vox ha escrit:Gràcies als dos!

Llavors queda bastant encara per gaudir de les 3000 tal com van arribar al 1986, encara que, amb aquest ritme, del 2009 no passaran.

Que reformin les 2000 te bastant de sentit, quedant llavors les 2100 i les 500 com les úniques del "model 3000" sense tocar, apart de ser les més modernes.

Vox
Bones! Nomes puntualitzar que l'interior dels 2100 va estar modificat al traspassar cada unitat de l2 a l4, en concret els tipics seients negres per seients grisos nous; aixi que no estan d'origen :)
Si però això ha estat només en les primeres 2100, que portaven seients negres. La resta (2a fornada, crec de 1997) ja eren grisos d'origen.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 13/09/2008 12:06

2000 per reformar? si fan alguna cosa només hi posaràn càmeres. De fet gairebé ja tinc 2 candidats més de 3000R, crec que 1 ja està a Sant Genís, Dilluns us ho podré confirmar amb certesa.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 13/09/2008 13:38

Primer de tot que es dediquin acabar de reformar les 3000 i les 2000 jo personalment no reformaria gaire cosa posar com dieu les càmeres i ja està. Per cert en numeros quantes 3000 queden sense reformar actualment? Suposo que per l'estiu que ve ja estaran totes reformades... ???


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”