Possible preservació de 440-132?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Re: Possible preservació de 440-132?
L'únic que se sap és que fa 1 o 2 dies han estat apartades i donades de baixa totes les 440 originals que encara hi havia circulant per Espanya.
http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... 63&forum=3victorcasta ha escrit:L'únic que se sap és que fa 1 o 2 dies han estat apartades i donades de baixa totes les 440 originals que encara hi havia circulant per Espanya.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Un gran, gran disgust m'he portat quan he vist aquesta notícia, és increïble que un material que podria encara durar més de 2 anys sense cap problema s'aparti com si res, un gran decepció i més aquest material tan emblemàtic, com la 440-078, 121, 001, 132, etc, una pena
. En fi... esperem que es preservi alguna, algu hart improbable.







Ara la 440-132 està a Vilanova amb més companyia, la 175 i una nova, la 178, totes dos transformades i amb decoració RENFE (sense pantone).
Salutacions, C.A.C.V.
Salutacions, C.A.C.V.
Fixeu-se en un detall: la 440-132 està amb altres 440 però R, que dintre de poc aniran a Argentina com es té previst, és possible que la reformin al TCR de Vilanova per endurse-la. Ara, no entenc què redimonis fa la 440-131, l'única cosa que té sentit és que:
Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Tot plegat molt extrany
.
Au revoir
.
Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Tot plegat molt extrany

Au revoir

Opció 1: poc probable, vist l'interès de Renfe per aquests temesorig440 ha escrit:Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Opció 2: el més probable, vist altres exemples
Opció 3: tècnicament impossible, ja que està donada de baixa, si no recordo malament
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Això que estigui donada de baixa, no se si és del tot cert... Fa uns dies un amic em va dir que se l'emportarien a Santander. No sé fins a quin punt pot ser cert.Guigui ha escrit:Opció 1: poc probable, vist l'interès de Renfe per aquests temesorig440 ha escrit:Estigui preservada o essent preservada
Serveixi de donant de peces a altres 440
Estigui de reserva
Opció 2: el més probable, vist altres exemples
Opció 3: tècnicament impossible, ja que està donada de baixa, si no recordo malament
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Aqui de moment estem fent càbales de tot i no sabem res del cert ni tenim cap font fiable que confirmi res, per tant abans de dir cap cosa sense fonaments serà millor esperar a veure que pasa amb l'UT no creieu ?
A ver,la 132 está en Vilanova.Entonces sacarla del TCR va a ser muy dificil(por no decir imposible).Si solo se han llevado la 132 será por algo y me da que es para piezas.
Lo que me toca la moral son las reformadas,que no se porque han apartado 2,si aun pueden prestar servicio y ni han llegado al final de su vida util.
La venta a Argentina y demás paises lo veo improbable.Primero porque creo quela tensión utilizada en argentina es distinta y segundo porque en Chile no las quieren ya que por un poco más,tienen automotores Alstom nuevos.
Y tal y donde está la 132,creo que antes habia unos cuantos vagones de mercancias y un 9000 restaurante (el 9907) que ves a saber si los han desguazado.
A ver si alguien puede proporcionar informacion fiable para ver la situación real.Aunque a este paso vamos a tener que traernos 440 de sudamerica
Saludos
Lo que me toca la moral son las reformadas,que no se porque han apartado 2,si aun pueden prestar servicio y ni han llegado al final de su vida util.
La venta a Argentina y demás paises lo veo improbable.Primero porque creo quela tensión utilizada en argentina es distinta y segundo porque en Chile no las quieren ya que por un poco más,tienen automotores Alstom nuevos.
Y tal y donde está la 132,creo que antes habia unos cuantos vagones de mercancias y un 9000 restaurante (el 9907) que ves a saber si los han desguazado.
A ver si alguien puede proporcionar informacion fiable para ver la situación real.Aunque a este paso vamos a tener que traernos 440 de sudamerica
Saludos
A veure: Almenys he llegit la revista vialibre 590 i pico (no recordo el número exacte) que deien que es vendria material de renfe a Argentina (569, si no recordo malament, 560 de renfe i 9 de feve) a finals de l'any 2005, entre els quals s'incluïa la venta de 100 unitats 440 remodelades de rodalies, ignoro si s'haurà canviat el contracte.
Au revoir
.
Au revoir

D'aixó ja fa 3 anys,així que la noticia ja no es molt veridica.orig440 ha escrit:A veure: Almenys he llegit la revista vialibre 590 i pico (no recordo el número exacte) que deien que es vendria material de renfe a Argentina (569, si no recordo malament, 560 de renfe i 9 de feve) a finals de l'any 2005, entre els quals s'incluïa la venta de 100 unitats 440 remodelades de rodalies, ignoro si s'haurà canviat el contracte.
Au revoir.
Si s'ha venut,malauradament,material diesel a Argentina,però electric res
S'ha vengut ja la majoria de material remolcat (passatgers i part dels paquexpress) cap a Argentina, també la majoria de les locomotores diesel contractades, o sigui que bona part del contracte s'ha complert, a part de que cap a Argentina només tenien prevista la compra de les 440 per serveis de rodalies, les 470 es quedarien aquí apartades del servei. A part, on es renova el material per vendre'l és en els TCR, en comptades ocasions a Can Tunis, per això dic que la 440-131 és improvable que estigui per vendre, al contrari que la 440-132, que està al lloc adeqüat, on hi ha 440R apartades del servei també. Dit això:
Au revoir
.
Au revoir

Os porto una foto que vaig pendre el 05/10/2007, la 440-132 fent el servei de la C7 a la vía 8 de Martorell
- Fitxers adjunts
-
- Martorell - 440 Cabecera.jpg (44.31 KiB) Visualitzat 6532 cops
Bon avistament Àlex, i penòs que es posès aquest tipus de material a fer serveis de Rodalia. 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Guauuu! Bueno, a rodalies li falta poc material, el té que cedir a MD que si li falta a hores d'ara, a part de que la 440-132 pertanyeix a rodalies, hi ha fet serveis a la C3, C4 i també pel que veig C7 en aquesta etapa de la seva vida, realment és extrany que rodalies hagi acudit a fer un servei a la C7 amb 440Orig.
Au revoir
.
Au revoir

- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Refloto el tema un mes després, perquè he obtingut noves notícies, esperançadores, ja que si es cert, (vist el cas de la 131), està essent reparada, al TCR de Vilanova on està apartada, com tots sabem, per de cara al novembre, pujar amb la seva germana, la 131, a fer les primeres comprovacions del terreny al transpirinenc quan sigui reobert. Esperem s'acompleixi com la 440 131M, però això si, que es dignin a netejar-li els graffitis siusplau! (Ja sabem que renfomentadif, no té dignitat).
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Muy buena noticia! Esperemos que esto sea cierto, y no manden a su fin dicha unidad...
Sera emocionante verlas de nuevo correr en via

Sera emocionante verlas de nuevo correr en via




¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Potser he mirat malament, però porto 5 dies sense veure la 440-131. També s'està reparant?
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Segons tinc entès, totes dues 440, son al TCR de Vilanova, no sé si son per instal·lar algun component, per seguir amb les proves. Seguiré atent. Diumenge em van dir que dissabte al vespre hi havia la 440 132M 122C estacionada a Vic acoplada a la 131.tren250 ha escrit:Potser he mirat malament, però porto 5 dies sense veure la 440-131. També s'està reparant?

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a