


Au revoir

Hora i data actual: 18 set. 2025, 01:06
Entrada Autor: orig440 » 12 ago. 2008, 19:03
Entrada Autor: ferroviario_catalan » 03 nov. 2008, 22:04
Como podemos ver, a FGC de vez en cuando tambien se le va la olla y hace cosas raras jejeje!Mako448 ha escrit:Avui,una doble de 211 de dos cotxes cadascun (quatre cotxes en total) fent l'S33 direcció Can Ros a les 7.20 per Sant Boi,les unitats concretament la 211.08 + 211.10.
Fa 10 anys que no veig aixó!
Entrada Autor: Mako448 » 12 nov. 2008, 17:25
Entrada Autor: Mako448 » 15 nov. 2008, 22:25
Entrada Autor: JaMiRo! » 16 nov. 2008, 01:12
En efecte, que "cancel·lin la comanda"Mako448 ha escrit:Espero que triguin molt en portar les noves 213,o mijor encara,tant debó haguin cancel.lat la comanda.
Entrada Autor: ferroviario_catalan » 16 nov. 2008, 17:37
Entrada Autor: Trenscat » 17 nov. 2008, 08:52
Crec que les 213 noves aviat arribaran i dubto que hi hagi diferències notables com a mínim a nivell visual respecte les versions anteriors. Es comenta que a la línia Barcelona-Vallès compraran nous trens per les ampliacions a Terrassa i Sabadell i que potser siguin d'un nou model (UT 113?). Potser d'aquí uns anys tinguem UT 214 a la Llobregat-Anoia però em sembla que va per molt llarg!ferroviario_catalan ha escrit:Para cuando esta previsto que empiece la entrega de las nuevas uts.213? De cuantas nuevas unidades estamos hablando? Se sabe si tendran alguna diferencia en diseño exterior o interior respeto a las actuales?
Saludos, Iván
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025