moltes gràcies, està moolt bé!

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:56
Entrada Autor: metrobaix » Dimecres 24/09/2008 20:32
Entrada Autor: metring » Divendres 10/10/2008 23:31
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 23/12/2008 20:02
No ha canviat massa respecte al seu estat actual.El LLOP ha escrit:estació ARC de TRIOMF
Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 09/01/2009 13:27
Entrada Autor: sortrens » Divendres 11/02/2011 18:05
Entrada Autor: santmarti » Dimecres 09/03/2011 1:42
Potser estic al il quivocat però ja que nombres l'estacio del nord. Jo recordo anan amb els meus pares amb un tren sortin de arc de triomf que sortia a cel descobert no se si es un record fals de petit i ho confonc amb un altre lloc. Pero pot ser que o d'arc de triomf i sortis a l'aire lliure als anys vuitanta jo deuria teniper el 1987. I recordo mirar per la finestra i veure una estacio derruida i ara que hi penso podria ser la de l'estacio delnord? Repetexio em sona que el tren sortia acel obert despres de arc de trionf i es veia una estacio darruida i que les vies s'ajuntaven amb les que anava el tren que anavem a bord. Finals de ls 90 aixo era aixi deuria ser 19787 o 1986 mes o memys.foronda 141 ha escrit:Un dels mes famosos:
El de la línia de Mataró entre EDF/rodalias i el riu Besós, amb las clausuradas estacions de Bogatell de mercaderías, i de pasatgers de Poblenou, amb ramals a la xarxa propia de la factoría de Macosa, cotxeres de Talgo, platja de vies a l'estació de Bogatell, i un altre platja de vies entre l'estació de Poblenou i el carrer Prim on hi había estacionat divers material pendent de desballestar.
També la zona sota el pont del carrer Marina, on ara hi ha un parc i un camp de futbol, hi había una sortida del tunel de la Meridiana fins l'estacio del Nord, amb un gran diposit de material amb las vías corresponents que s'extenían gairabé fins a la Plaça de les Glories.
Un altre zona impotant la corresponent a l'estació de Magoria de FGC on ara també hi ha un camp de futbol, era zona de vías. Lo que avui es al Avinguda Carrilet de L'Hospitalet quand el tren no estaba soterrat, i l'antic traçat de la línia del Port de FGC que pasaba per els barris de Zona Franca i El Polvorí.
Un recort també per la zona de La Sagrera, recentment desapareguda per las obras del AVE.
Salutacions.
Entrada Autor: foronda 141 » Dimecres 09/03/2011 3:11
Entrada Autor: santmarti » Dimecres 09/03/2011 15:14
Interesabnt ja m'hi fixaré al pasar... Però crec que m'expresat malament no volia dir derruida sinó malmesa, deixada. ¿Pot ser que per al mig del forat on hi sortia la desviació al exterior a las vías que es dirigían a l'estacio Nord per allà vaig poder veure l'estacio? Es que estic segur fins i tot els vidres de la part frontal de l'edifici desde lluny semblaven trencats.foronda 141 ha escrit:Es cert que a la sortida de Arc de Triomf, las vías sortian al exterior, compartin uns metres amb las procedents de la Estació del Nord, pasant per sota del pont de Marina, i soterranse poc despres al entrar al tunel de la Meridiana, avans de la Plaça de las Glories.
Ara bé, a principis dels anys 70, no podent precisar las dates, es va construir un fals tunel de calaix sobre las vies, que cubría aquest tram de uns 300 o 400 metres fen a la vegada la no nata estació de Vilanova, i al mig un forat que era una desviació al exterior a las vías que es dirigían a Nord. Part d'aquest tunel encara avui es visible a las gradas del camp de futbol, i al altre banda del carrer Marina on hi ha la xurrería.
En quand a l'Estació del Nord, segur que no la has vista derruida, doncs encara existeix avui, i es fa servir com a poliesportiu la nau principal, i com seu de la Guardia Urbana i estació d'autobusos per els dos costats. Es posible que lo que recordis sigui alguna nau dels tallers que potser hi havia.
Entrada Autor: foronda 141 » Dimecres 09/03/2011 18:10
Entrada Autor: Dr. T » Divendres 11/03/2011 11:10
Entrada Autor: sortrens » Dimarts 15/03/2011 20:03
Estat per la zona i res de res. No aconsegueixo veure resta de part d'aquest túnel. En aquest túnel que es suposa que passan les vies d'Arc de triomf que van ser tapades en una espècie de calaix? I per on passa? Per la part de les grades del Camp o a l'Altre banda del camp?santmarti ha escrit:Interesabnt ja m'hi fixaré al pasar... Però crec que m'expresat malament no volia dir derruida sinó malmesa, deixada. ¿Pot ser que per al mig del forat on hi sortia la desviació al exterior a las vías que es dirigían a l'estacio Nord per allà vaig poder veure l'estacio? Es que estic segur fins i tot els vidres de la part frontal de l'edifici desde lluny semblaven trencats.foronda 141 ha escrit:Es cert que a la sortida de Arc de Triomf, las vías sortian al exterior, compartin uns metres amb las procedents de la Estació del Nord, pasant per sota del pont de Marina, i soterranse poc despres al entrar al tunel de la Meridiana, avans de la Plaça de las Glories.
Ara bé, a principis dels anys 70, no podent precisar las dates, es va construir un fals tunel de calaix sobre las vies, que cubría aquest tram de uns 300 o 400 metres fen a la vegada la no nata estació de Vilanova, i al mig un forat que era una desviació al exterior a las vías que es dirigían a Nord. Part d'aquest tunel encara avui es visible a las gradas del camp de futbol, i al altre banda del carrer Marina on hi ha la xurrería.
En quand a l'Estació del Nord, segur que no la has vista derruida, doncs encara existeix avui, i es fa servir com a poliesportiu la nau principal, i com seu de la Guardia Urbana i estació d'autobusos per els dos costats. Es posible que lo que recordis sigui alguna nau dels tallers que potser hi havia.
Entrada Autor: rangqiang » Dimarts 15/03/2011 20:40
Entrada Autor: rangqiang » Dimarts 15/03/2011 23:19
Guigui, llavors el cercle morat nou que marco, d'allà on diries que surten les vies de l'estació d'Arc de Triomf. Insisteixo que si tant el mapa dels nys 20 com el dels anys 50 son iguals... ni idea per on surten les vies.Guigui ha escrit:Arc de Triomf queda a l'altre costat de l'Estació del Nord respecte al cercle morat que marques.
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 16/03/2011 10:05
Torna a “Història del transport”