



Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:47
Entrada Autor: metring » Dimecres 08/10/2008 20:05
Entrada Autor: faristol » Dimecres 08/10/2008 21:16
Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 08/10/2008 21:55
Entrada Autor: davida » Dijous 09/10/2008 10:32
Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/10/2008 11:19
Digues-ho, home: ara ja ens podem morir tranquils.Platanito ha escrit:Després d'això, ja podem tancar aquest fil per sempre: això és insuperable!
Què dic el fil? El subfòrum! El fòrum sencer! Tanquem l'internet i donem-nos de baixa de l'ADSL!
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 09/10/2008 12:17
Entrada Autor: Platanito » Dijous 09/10/2008 12:40
:vioMortadel·lo ha escrit:una altra petició:
FERNANDO
Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 09/10/2008 23:49
Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 12/10/2008 13:58
faristol ha escrit:Precioses fotos Llop aixo si que es art, es la bellessa de les infraestructures, actuals i pasades fusionades, son de una plastica molt gran, es per quedar-se envedelit...
Van fer un gran "esbodellament" buidant les antigues parets del tunel superior (l'ascendent) i fen com una especie de sala en la que la part mes propera a la LINIA 3 queda com penjada al buit, si et fixes a la segona foto al fons hi ha com dos sostres, el mes aprop del tunel encara es part de l'antic despres es mes alt i es "L'esbudellament" de l'obra a la part esquerra de la foto, la paret de la part dreta es l'original.Guigui ha escrit:Una pregunta sobre l'alçada del túnel i el "fals" túnel que queda actualment: suposo que, abans de la construcció de la L4, la línia de Correus deuria discórrer a l'alçada superior del túnel, i quan es va construir la L4, deurien foradar a una cota inferior per mantenir les dues vies de connexió entre les actuals L3 i L4. Cert?
La part final del tunel (al foms a la foto) sembla que es la paret antiga, i a mes es veu ben clar "el balco" construit en l'espai creat per la via ascedendent de la LINIA 4, serìa bo, pero crec que quasi imposible que algu que va participar en la transformacio d'aquest lloc ens expliques una mica com es va fer, perque fer aixo sota terra sembla d'una gran complexitat, jo crec guigui que la cota del nivell inferior es la mateixa ja que es a la que pasaba la linia descendent de la LINIA 3 cap a CORREOS, aixo si, sense cap via d'enllaç, i la superior es "el balco" construit sobre un rebaix de la paret original, jun amb "la sala" creada i que va girant cap a Passeig de Gracia LINIA 4,pero la cota baixa es la mateixa, vaja aixo crec.
Es un del llocs mes macos del metro de BCN, per qui li agraden aquestes coses es clar...
EDITO, veient la primera foto de El Llop si que es veu que les dues vies a la part diguem "Nord" estan una sobre l'altre, aixi doncs no m'ho han explicat be i potser si que hi habia un pont o eren dos tunels independents, segueix l'enigma...
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 12/10/2008 16:52
A mi em sembla que la imatge superior mostra un segment en recta, mentre que la inferior és en corba. Realment, es tracta del mateix lloc?El LLOP ha escrit:He trobat una imatge amb la que podríem comparar el que parlàvem aquí.:
amb aquesta:
Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 12/10/2008 17:01
Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 14/10/2008 15:39
El LLOP ha escrit:el pont de via 1 seria una cosa així, com el que hi ha més endavant a la part de L3, no?
el fet de veure's en corva, es potser des d'on s'ha fet la foto, i no es nota la corva per ser de radi ample i estar feta de molt aprop. A més, tota la part de la corva es la part refeta.
Entrada Autor: faristol » Dimarts 14/10/2008 16:56
Hola Llop!! no soc cap crack ni tan sols, un aprenent de crack, hi ha gent que en sap molt mes i ha investigat el tema amb documentacio molt a fons i ha fet recerques molt serioses, sols soc un mes que m'agrada i m'interesa el tema i totes les meves opinions son molt humils fruit del que he buscat i observat.El LLOP ha escrit:El LLOP ha escrit:el pont de via 1 seria una cosa així, com el que hi ha més endavant a la part de L3, no?
el fet de veure's en corva, es potser des d'on s'ha fet la foto, i no es nota la corva per ser de radi ample i estar feta de molt aprop. A més, tota la part de la corva es la part refeta.
perdoneu que sigui pesat però això va per en Faristol o en magapauer que són uns cracks d'aquestes coses, que en penseu? seria així el pont?, o no? aniria per altra banda? comenteu si us plau.
pd: metring, que no se t'oblidi posar les fonts de les fotos (que se que ho fas i molt bé) perquè no vingui el "subjecte" o algú altre que corre per aquí, a donar lliçons.![]()
Es veu que els dos tunels que van cap a la linia 3 mirats desde l'actual LINIA 4, estan un sobre del altre ( ascendent a dalt i descendent abaix), llavors si que fora posible un pont, pero el que es veu es arran del "esboranc" que van fer a zona per fer passar la linia 4, i si la via ascendent, tenia un petit balcó cap a l'esquerra i despres s'introduia a un tunel abans que la inferior per acabar d'ubicar-se sobre d'aquesta??El LLOP ha escrit:
El crack sou vos Sr. Llop, gracies un cop mes per les fotos i per fer que parlem del tema.Guigui ha escrit:A mi em sembla que la imatge superior mostra un segment en recta, mentre que la inferior és en corba. Realment, es tracta del mateix lloc?El LLOP ha escrit:He trobat una imatge amb la que podríem comparar el que parlàvem aquí.:
amb aquesta:
Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 14/10/2008 17:05
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 14/10/2008 17:12
Entrada Autor: faristol » Dimarts 14/10/2008 17:19
Torna a “Història del transport”