Linies candidates a 449

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Linies candidates a 449

Entrada Autor: jordidr » Divendres 17/10/2008 2:02

Obro aquest post perque m'interesaria saber quin volum de linies per on circulen trens de MD estan electrificades, i per tant línies per on podrien circular les unitats de la nova serie 449. Opino que 50 trens son pocs, pero com que no se el volum de linies electrificades que hi ha, no puc jutjar. Per aixo us demano si podrieu fer un llistat amb les linies.

Gracies



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 17/10/2008 16:02

Dons mira, et puc dir linies d'aqui a catalunya, perque de la resta d'espanya em se poques.

Bcn -- Tarragona/Lleida
Bcn -- Tortosa/Vinaros
L'hospitalet -- Lleida
Bcn Sants -- Portbou/Cerbere
Bcn -- Valls/Lleida
Bcn -- Reus/Zaragoza

Y despres,fora de cataluna estan aquestes, potser em deixo algunes,pro aquestes son segures:

Tortosa -- Valencia
Zaragoza -- Valencia
Madrid -- Jaen
Valencia -- Alicante

SALUDOS,Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 17/10/2008 21:33

Saragossa-València no està electrificada, o sigui que no pot tenir trens 449...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/10/2008 22:45

Madrid-Valladolid-Lleó
Sevilla-Cadis
Madrid-Saragossa
Saragossa-Logroño
Lleida-Saragossa

Per cert, amb el gir que està prenent el fil, convindria passar-lo a ferrocarril espanyol.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 17/10/2008 22:50

Lleó - Gijón/Avilés
Palència - Santander
Saragossa - Pamplona - Miranda - Bilbao / Sant Sebastià-Irún
Valladolid - Burgos - Miranda
Madrid - Albacete - València / Alacant
Madrid - Jaén
Lleó - Orense - Vigo



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 728
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 18/10/2008 23:09

Cordoba -- Malaga
Cordoba -- Sevilla


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 19/10/2008 14:00

si malament no recordo, les 449 tenien que tenir el sistema brava, però veig a la web de ca que de moment no el tindran, però que potser més endevant els i possin, així que també s'en poden incluir de línies UIC-Ibèric.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 19/10/2008 15:56

Les 449 no havien de tenir el sistema Brava, l'havien de tenir les unitats 140, que eren 449 però aptes per a UIC. Però es va modificar la comanda i es van fusionar les dues sèries en una sola de 449. No porten ni instal·lació ni preinstal·lació de bogis Brava, el que sí que porten és el lloc on posar-hi el transformador de 25 kV.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 19/10/2008 17:33

pol ha escrit:si malament no recordo, les 449 tenien que tenir el sistema brava, però veig a la web de ca que de moment no el tindran, però que potser més endevant els i possin, així que també s'en poden incluir de línies UIC-Ibèric.
Essent les LAV les úniques vies en ample UIC de Renfomentadif, i no havent-hi canvis prevists en aquest sentit a mig termini, tampoc no hi veuria massa utilitat, a no ser que servissin, per exemple, per a fer Girona-Perpinyà. Però aquí també caldria superar tota una sèrie de tossuderies no-nacionalistes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 19/10/2008 18:54

Això es el que possav a la web de caf
Está previsto que la circulación de las 23 unidades se efectúe solamente por vías de ancho ibérico. Aunque la explotación inicial de las 34 unidades también se realizará en vías de ancho ibérico, estas 34 unidades disponen de preinstalación para circular en infraestructuras de ancho internacional (UIC) con la posibilidad de la instalación del bogie de ancho variable Brava que permite la circulación tanto por vía de ancho ibérico como por vía UIC. El sistema Brava realiza el cambio de ancho de forma automática, con el tren en movimiento y sin preparaciones previas ni paradas (el cambio se realiza a unos 30 km/h).

La velocidad máxima para las 23 unidades no transformables es de 160 km/h. En el caso de las transformables, éstas, una vez transformadas, podrán circular a 200 km/h por vías de ancho UIC alimentado a 25 kV).



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 19/10/2008 19:00

Sí, però posteriorment es va canviar la comanda a tot només d'ample ibèric.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 19/10/2008 20:58

Crec que a Catalunya encara trigarem a veure les 449.Motius?

-Nomès porten 1 sola porta en cada cotxe,si a PDG o Girona una 448R que té dos portes per vagons ja triga una eternitat en carregar o descarregar,una 449 que té sols una porta per cotxe,quan deuria trigar?

-Igualment,tenim moltes estacions a Catalunya amb andanes molt baixes,a part ja del famòs PDG,tenim Girona,Sant Vicenç de Calders,i un munt de baixadors on hi hauria problemes per pujar al tren,com passa amb els civies a PDG.

Per tant encara trigaràn i molt en prestar servei les 449,jo crec que ho faràn abans a Castella,Madrid,Andalusia i potser Galicia o Aragó.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 19/10/2008 21:38

Mako448 ha escrit:Crec que a Catalunya encara trigarem a veure les 449.Motius?

-Nomès porten 1 sola porta en cada cotxe,si a PDG o Girona una 448R que té dos portes per vagons ja triga una eternitat en carregar o descarregar,una 449 que té sols una porta per cotxe,quan deuria trigar?

-Igualment,tenim moltes estacions a Catalunya amb andanes molt baixes,a part ja del famòs PDG,tenim Girona,Sant Vicenç de Calders,i un munt de baixadors on hi hauria problemes per pujar al tren,com passa amb els civies a PDG.

Per tant encara trigaràn i molt en prestar servei les 449,jo crec que ho faràn abans a Castella,Madrid,Andalusia i potser Galicia o Aragó.
Les 448R només tenen una porta per cotxe i són les encarregades de Barcelona-Girona, amb diferència que la porta d'una 449 és més ampla. A més, que els 449 tenen una porta més baixa per a accés de PMR.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 19/10/2008 22:40

victorcasta ha escrit: Les 448R només tenen una porta per cotxe i són les encarregades de Barcelona-Girona, amb diferència que la porta d'una 449 és més ampla. A més, que els 449 tenen una porta més baixa per a accés de PMR.
Tenen dues portes, una a cada extrem del cotxe.

;)

http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... /444/o.jpg


Imatge

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dijous 23/10/2008 20:09

Segons fonts de renfe podriem començar a circular 449 per territori catala el març de l'any vinent



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 25/10/2008 20:25

jordidr ha escrit:Segons fonts de renfe podriem començar a circular 449 per territori catala el març de l'any vinent
I la ruta no la deus sapiguer pas?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 25/10/2008 20:39

pol ha escrit:
jordidr ha escrit:Segons fonts de renfe podriem començar a circular 449 per territori catala el març de l'any vinent
I la ruta no la deus sapiguer pas?
Jo crec que les veurem fer BCN Saragossa, via Mora.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 26/10/2008 1:17

UT440_132M ha escrit:Jo crec que les veurem fer BCN Saragossa, via Mora.
I per què ho creus? Per què no penses que s'utilitzaran per la línia de Figueres, Reus o Tortosa, molt més transitades?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 26/10/2008 13:13

Encara no se sap les rutes comercials que farà nomes que vindra a territori catala a partir del març



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 26/10/2008 15:13

Missatge editat per l'administració, per no adequar-se a les normes.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”