

Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 15:07
Entrada Autor: fcuevas27 » Dilluns 10/11/2008 18:30
Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 10/11/2008 19:05
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 10/11/2008 20:24
Si no ho fa, serà perquè fins i tot el Director de Flors Silvestres de la Conselleria de Medi Ambient té cotxe oficial.victorcasta ha escrit:La prolongación de la línea hasta Ca n'Oriac se prevee para de aquí unos 4-5 años, tiempo más que suficiente como para rehacerse de una crisis. Si FGC tiene que llegar a Castellar lo hará, pero si no lo hace no será por la crisis.
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 10/11/2008 22:28
Ah, encara no en té?JaMiRo! ha escrit:Si no ho fa, serà perquè fins i tot el Director de Flors Silvestres de la Conselleria de Medi Ambient té cotxe oficial.
Entrada Autor: tren250 » Dimarts 11/11/2008 17:25
Si, bona idea. Però cada persona té la seva pròpia opinió, i sortiria bastant extrany. Jo, personalment, opino que a la generalitat no li interessa per el sempre viu fenomen (autobusos&carreteres). I la crisi no hi té res a veure. I si no, mira com va l'AVE, les licitacions d'autopistes, autovies, etc. o de fortes inversions. Excuses no tenen, la veritat, si no ho fan és per què no volen.metring ha escrit:Por que no haces una encuesta, a ver qué opinan los participantes?fcuevas27 ha escrit:por culpa de la crisis... como si lo viera venir....![]()
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 11/11/2008 19:56
Entrada Autor: tren250 » Dimecres 12/11/2008 14:58
Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 12/11/2008 15:19
Sí corre pressa. Actualment la B-124 està col·lapsada en les hores punta (és perfectament habitual trigar entre 30 i 45 minuts per fer els 7 km entre Castellar i Sabadell, sense comptar el temps neccesari per travessar-la), no em vull ni imaginar quan s'obri el nou polígon industrial de Can Bages, en construcció actualment. A això cal sumar el trànsit procedent de Sant Llorenç Savall, que tot i tenir només 2.000 habitants registra un trànsit gens menyspreable cap a Castellar i Sabadell, i a part el fet de ser un cul-de-sac per el pèssim traçat de la C-1415a fan que la B-124 sigui una ratonera sense sortida en cas d'accident de trànsit (cosa no massa extranya).tren250 ha escrit:I que rodalies per la gran via segurPerò, si no m'equivoco, Castellar ja està servida per la Vallesana, i tren no corre molta pressa, no crec que sigui una gran prioritat. Ara, si d'aquí anessin cap a Manresa passant per Sant Llorenç del Munt i Navarcles, ho trobaria perfecte
.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 12/11/2008 15:25
Entrada Autor: fcuevas27 » Dimecres 12/11/2008 18:52
Entrada Autor: tren250 » Dissabte 15/11/2008 12:46
Completament d'acord. En aquest sentit hi ha algun enlluminat que va dir: Mira què macos, els metros! els implantarem per totes parts. Mentre hi ha zones de Catalunya que no tenen quasibé transport, a d'altres els hi sobra i els següents ho tenen mal distribuit, i així anem... La xarxa del tren de Terrassa i Sabadell porta molts anys parat allà amb ampliacions de metro, una parada cada 0,5 Km, i així. Es tindrien que ditribuïr els serveis d'un altra manera per tal de millorar el servei.Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Bajo mi punto de vista, urgente lo que se dice urgente... no sé si será pero yo sí que le daría prioridad y ya que se amplían por allí los FGC en Sabadell y Terrassa, no pasaría nada por llegar a Castellar. El tema es que parece que alguno se excita y se pone cachondo ampliando de una en una estación y eso es muy desalentador, así es imposible vertebrar una red de nada ya que las necesidades variarán siempre a una velocidad diez veces mayor que la previsión de transporte.
Saludos,
Sergio
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 15/11/2008 12:57
Entrada Autor: tren250 » Dissabte 15/11/2008 13:08
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”