Fotografia extreta de la pàgina del Col·legi:

Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 15:40
Entrada Autor: metring » Dimecres 19/11/2008 20:25
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 19/11/2008 20:32
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 19/11/2008 20:33
Entrada Autor: aim » Dimecres 19/11/2008 21:33
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 19/11/2008 23:26
Entrada Autor: Pe Jorba » Dijous 20/11/2008 11:38
Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 21/11/2008 19:40
La verdad es que me desconcierta esta manera de pensar, repito, oficialista e inmovilista... inoperante, más bien.Des del Fòrum del Transport Català, s'han proposat noves infraestructures per solucionar el col·lapse de rodalies, com per exemple crear un nou túnel resseguint tota la Diagonal des de l'entrada a la ciutat fins a Glòries, seguint després cap al Maresme i connectant Baix Llobregat i Maresme en uns 20 minuts. Què en pensa d'aquesta possibilitat?
El tema de les Rodalies per la Diagonal ja es va parlar amb l'AVE. Jo, fràncament, en el túnel per la Diagonal no hi crec. És un error monumental. S'han fet estudis des dels anys 60, sobre les necessitats de mobilitat de la Diagonal, quan ja es precognitzava una línia 6 (que no tenia res a veure amb la d'ara) del metro, que havia de pasar per allà. Van veure que no hi havia demanda suficient que justifiqués una obra d'aquesta magnitud. Es va substituir els anys 90 per un tramvia. I en un moment de dificultats financeres cal ser curosos amb la rendibilitat de les inversions.
Fins i tot es va parlar de fer passar per la Diagonal la línia 8, i que continués fins a la plaça Francesc Macià, Diagonal, Glòries, fins al Maresme. Aquesta idea Té unes connotacions semblants la les de la L6 antiga i el tramvia.
Vaya, así que cada día entran unos 500.000 coches ¿eh? ¡qué curioso! no decíamos que no había demanda? lo que no dice es que son bastantes más de esos 500.000 coches ya que a esos vehículos hay que sumarle en el exterior, especialmente en las carreteras de acceso por el Baix Llobregat los desplazamientos de camiones y vehículos pesados que entran y salen del puerto, la Zona Franca, el aeropuerto, los polígonos industriales, etc. que no dejan entrar bien a esos 500.000 vehículos. Además hay que sumarle que esos 500.000 vehículos son una cifra digamos actual, pero que hay previsiones futuras que indican que las vías de alta capacidad de la zona y de la RMB en general se saturarán y se colapsarán allá por 2020, fecha en la que los mapas de los estudios realizados presentan todas las vías en rojo pasión, lo que quiere decir: coches parados a tutiplén.A Barcelona, amb el projectes en marxa, quedarà ben coberta, però falta resposta per a les necessitats de la gent que entra a Barcelona cada dia, uns 500.000 cotxes, sino el sistema de mobilitat no és sostenible.
¿Aqué estamos esperando para proveernos antes de que llegue ese 2020-2025 de unas infraestructuras ferroviarias de calidad como son ese túnel que este hombre ve un error monumental porque no hay demanda? ¿no hay demanda? tranquilo, el 2020 vas a tener una demanda que te vas a *******. Eso es lo malo, que con gente así, tenemos que vernos abocados a esperar, esperar, esperar y volver a esperar y pasarlas canutas durante años hasta que todo explota y en el momento en que todo se vuelve negro porque antes no han hecho nada porque... "como no había demandaaaaaa...", entonces es cuando se dan cuenta de que hace falta moverse y hacen algo.Aquí hi ha una qüestiò: apart de la manca de recursos, que han disminuït a base d'endeutament. Un projecte ferroviari tarda entre 10 i 15 anys entre ser ideat i portat a la pràctica. Un altre problema és que durant molts anys, no es va fer gaires infrastructures ferroviàries.
Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/11/2008 22:25
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”