Enllaç a Paral·lel, mal organitzat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Enllaç a Paral·lel, mal organitzat

Entrada Autor: Guigui » Dijous 20/11/2008 23:28

Aquesta tarda he canviat a Paral·lel de la L3 (sentit Zona Universitària) a la L2. Doncs just quan el meu tren obria portes, sento el xiulet de la L2 i veig com ens tanca la porta als nassos per anar-se'n. Tant destarotaria el tren-stop si s'esperés aquells 30 segons perquè tothom pugui fer un transbord realment ràpid?

A Viena, on hi ha força estacions com Paral·lel, amb correspondència creuant l'andana, els trens tenen un llum blanc addicional que s'encén per indicar que s'esperin perquè està a punt d'entrar-ne un altre per la via del costat. Trobo que podrien fer el mateix aquí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dijous 20/11/2008 23:41

El mateix que et trobes a Trinitat Nova amb l'areujant que allà les freqüències de la línia 11 són força més penoses.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 21/11/2008 8:32

Potser hi manc una mica d'organització, però crec que és pecata minuta, tenint en compte que és la millor estació de correspondència de la xarxa.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 21/11/2008 8:43

Hola,

Eso sería ideal, colocar un sistema en la estación que avise a un tren parado cuando otro esté a punto de llegar para poder realizar el trasbordo en condiciones de calidad y seguridad.

Es más, yo en Paral·lel tiraría el tabique ese que hay entre las dos líneas para tener un andén más grande y para no hacer que todo el mundo tenga que dirigirse a esos pequeños pasos que hay entre uno y otro que si no recuerdo mal, además tienen como un pequeño desnivel.

Lo que pasa es que como la L2 va a dejar de ir a Paral·lel en cuanto que se haga el nuevo tramo hacia Montjuïc y el aeropuerto, casi que ya no vale la pena. Volveremos a tener un tramo fantasma.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Divendres 21/11/2008 8:55

Realment, si les freqüències de pas són bones no cal que els trens es vagin esperant doncs és una pèrdua de temps innecessària.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 21/11/2008 11:20

metring ha escrit:Potser hi manc una mica d'organització, però crec que és pecata minuta, tenint en compte que és la millor estació de correspondència de la xarxa.
després de Trinitat Nova L4-L11 s'entén :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 21/11/2008 11:21

Cert, cert ;)



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 21/11/2008 17:08

Posar aquest sistema a Paral·lel, no val la pena, ja que el següent sortirà d'aquí a 1 minut i mitg/2 minuts, peró a Trinitat Nova sèria efectiu, o senzillament, que el motorista tingi una mica de caritat, ja qué gairebé sempre que arribo amb un tren de la L-4, un de la L-11 marxa abans de que l'altre obri portes, i aquí t'hi has d'esperar 12 minuts.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 21/11/2008 17:57

Miquel ha escrit:Posar aquest sistema a Paral·lel, no val la pena, ja que el següent sortirà d'aquí a 1 minut i mitg/2 minuts, peró a Trinitat Nova sèria efectiu, o senzillament, que el motorista tingi una mica de caritat, ja qué gairebé sempre que arribo amb un tren de la L-4, un de la L-11 marxa abans de que l'altre obri portes, i aquí t'hi has d'esperar 12 minuts.
Tens tota la raó del món, esperar-te 12 o més minuts si que es fa feixuc, diferent, molt diferent, de l'enllaç de Paral·lel.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/11/2008 22:36

visir5704 ha escrit:Realment, si les freqüències de pas són bones no cal que els trens es vagin esperant doncs és una pèrdua de temps innecessària.
Tancar portes quan l'altre tren tot just les ha obert em sembla irracional. El metro de Barcelona està molt sistematitzat i automatitzat, però deixa de banda el factor humà. En canvi, xarxes com la de Viena (amb l'exemple citat i d'altres, com ascensors i accessos per a PMR generalitzats des de fa una pila d'anys) tenen molt més en compte les persones. I realment, esperar dos minuts no és gaire, però ho és menys que el tren se n'esperi mig. Total, el tren-stop ho reflectiria, com a màxim, amb una única fletxa avall.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Divendres 21/11/2008 23:09

En hora punta és impossible crear un sistema que garanteixi els transbords aquí, potser avançar o endarrerir la sortida 30 segons per garantir l'enllaç o perquè no sembli que el tren no s'ha esperat un mínim de temps.

Un altre tema que donaria molt a parlar és l'enllaç a Sarrià S1/S2 amb L6, normalment, un desastre.
Guigui ha escrit:
visir5704 ha escrit:Realment, si les freqüències de pas són bones no cal que els trens es vagin esperant doncs és una pèrdua de temps innecessària.
Tancar portes quan l'altre tren tot just les ha obert em sembla irracional. El metro de Barcelona està molt sistematitzat i automatitzat, però deixa de banda el factor humà. En canvi, xarxes com la de Viena (amb l'exemple citat i d'altres, com ascensors i accessos per a PMR generalitzats des de fa una pila d'anys) tenen molt més en compte les persones. I realment, esperar dos minuts no és gaire, però ho és menys que el tren se n'esperi mig. Total, el tren-stop ho reflectiria, com a màxim, amb una única fletxa avall.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”