victorcasta ha escrit:L'altre dia en vaig veure una campant alegrement per l'andana de Fabra i Puig, sense oblidar les que passejaven habitualment per l'andana de Maragall de la L5.

Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 15:47
Entrada Autor: MetroBCN » Dimecres 24/12/2008 11:33
victorcasta ha escrit:L'altre dia en vaig veure una campant alegrement per l'andana de Fabra i Puig, sense oblidar les que passejaven habitualment per l'andana de Maragall de la L5.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 24/12/2008 11:43
MetroBCN ha escrit:Esque, sincerament, a Catalunya la unica estació segura de renfe es Barcelona, per què les demes...
Entrada Autor: metring » Dimecres 24/12/2008 12:34
MetroBCN ha escrit:victorcasta ha escrit:L'altre dia en vaig veure una campant alegrement per l'andana de Fabra i Puig, sense oblidar les que passejaven habitualment per l'andana de Maragall de la L5.
Entrada Autor: cristian26 » Dimecres 24/12/2008 19:42
?MetroBCN ha escrit:Esque, sincerament, a Catalunya la unica estació segura de renfe es Barcelona, per què les demes...
Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 24/12/2008 19:53
La majhoria d'estacions són segures. Sants no ho és? A que et refereixes amb segura, a que et puguin atracar? Depèn d'on vagis no t'atracaran perquè està "al medio de ná"MetroBCN ha escrit:Esque, sincerament, a Catalunya la unica estació segura de renfe es Barcelona, per què les demes...
PD: També són segures peró menys: Lleida, Tarragona i Girona.
Entrada Autor: Rafa Monty » Dilluns 29/12/2008 12:53
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 29/12/2008 13:23
Te doy toda la razón, las estaciones de FGC, da gusto verlas, cualquiera que vayas, está limpita, en cambio, en Adif, no pasa esto.Rafa Monty ha escrit:A Mi em van comentar que un Amic meu va estar a Plaça de Catalunya (RENFE) I Li va donar vergonya com estven les víes laterals a l' andana, Bosses de Plástic, Llaunes, Papers de Diari... Em sembla Increïble com Poden estar de Netes les estacions dels FGC i els de Rodalies no es preocupen...
Entrada Autor: canalcole » Dilluns 29/12/2008 13:56
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 29/12/2008 18:27
La gente en general es incívica. Pero ese no es motivo para tener dichas estaciones en ese lamentable estado, repito lo de antes, las estaciones de FGC están limpitas, las de ADIF, no.canalcole ha escrit:Aquest dissabte vaig anar a les estacions de Sants, Pl.Catalunya, Arc de Triomf, St.Andreu Arenal, Clot-Aragó i EDF. De totes, només Sants i EDF estaven netes, les altres t'hi podies trobar: diaris, llaunes, papers, capses...
Els de Renfe-Adif tenen que netejar sovint les estacions, però la gent té de ser cívica, i llençar les coses a les papereres, etc.
Entrada Autor: tren250 » Dilluns 29/12/2008 18:46
I no ens descuidem d'altres perles con Sant Andreu Comptal. Està bastant neta, però a la que es descuiden de netejar-la... De les estacions de ADIF que més m'agraden de Barcelona són la EDF, les andanes de l'AVE de Sants i punto.canalcole ha escrit:Aquest dissabte vaig anar a les estacions de Sants, Pl.Catalunya, Arc de Triomf, St.Andreu Arenal, Clot-Aragó i EDF. De totes, només Sants i EDF estaven netes, les altres t'hi podies trobar: diaris, llaunes, papers, capses...
Els de Renfe-Adif tenen que netejar sovint les estacions, però la gent té de ser cívica, i llençar les coses a les papereres, etc.
Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 29/12/2008 21:07
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 29/12/2008 22:45
metring ha escrit:I dic jo: no podrien fer una dressina-vaporeta, per desinfectar?
Entrada Autor: tren250 » Dimarts 30/12/2008 16:38
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 30/12/2008 22:03
Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 15/08/2009 16:22
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”