Viatge Rodalies + Avant, si hi hagués problemes...
Viatge Rodalies + Avant, si hi hagués problemes...
Hola gent,
Voldria plantejar un cas hipotetic, pero que sent la RENFE com es, ben be pot passar… Vull estrenar l’alta velocitat regional, fer el trajecte BCN – Lleida amb l’avant, tinc previst fer el viatge un dissabte, els horaris son ridiculs pero voldria sortir en el de les 9,10h, per aixo haure d’arribar a sants desde Sabadell, i el tren de rodalies arriba a les 9,03h… si pel que fos, el rodalies arribes tard, i perdes la combinacio amb l’avant? Puc reclamar? Si aixi fos, quin import o concepte tinc dret a rebre? Gracies.
Voldria plantejar un cas hipotetic, pero que sent la RENFE com es, ben be pot passar… Vull estrenar l’alta velocitat regional, fer el trajecte BCN – Lleida amb l’avant, tinc previst fer el viatge un dissabte, els horaris son ridiculs pero voldria sortir en el de les 9,10h, per aixo haure d’arribar a sants desde Sabadell, i el tren de rodalies arriba a les 9,03h… si pel que fos, el rodalies arribes tard, i perdes la combinacio amb l’avant? Puc reclamar? Si aixi fos, quin import o concepte tinc dret a rebre? Gracies.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Com a consell personal, sense entrar al fons de la teva pregunta:
tenint en compte que per prendre l'avant has d'anar a les andanes d'alta velocitat i que per accedir-hi has de passar per tot tipus d'escànners i controls de seguretat i billetatge, jo personalment no arribaria a l'estació amb menys de 35-40 minuts d'antelació a la sortida del tren.
En teoria, per a garantir "enllaços oficials" renfe-larga distáncia l'empresa exigeix que entre l'arribada d'un tren i la sortida del que has d'enllaçar, passin almenys 60 minuts.
Salut !!
tenint en compte que per prendre l'avant has d'anar a les andanes d'alta velocitat i que per accedir-hi has de passar per tot tipus d'escànners i controls de seguretat i billetatge, jo personalment no arribaria a l'estació amb menys de 35-40 minuts d'antelació a la sortida del tren.
En teoria, per a garantir "enllaços oficials" renfe-larga distáncia l'empresa exigeix que entre l'arribada d'un tren i la sortida del que has d'enllaçar, passin almenys 60 minuts.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N3
- Entrades: 34
- Ubicació: 78704
Los trenes de cercanías no garantizan ningun enlace con ningun otro tren. Entre trenes de MD y LD se garantizan los enlaces a partir de 1 hora.
Estación NO INCLUIDA en el trayecto.
-
- N5
- Entrades: 106
Esta molt be lo que vols fer pero no et refis molt de la C-4 que es molt imprevesible que un dia vagi be i que el altre que no et funcioní ves amb molt de comptefcuevas27 ha escrit:Hola gent,

wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
Això varia amb l'Avant, formant part de la UN de Mitja Distància?genissimon ha escrit:En teoria, per a garantir "enllaços oficials" renfe-larga distáncia l'empresa exigeix que entre l'arribada d'un tren i la sortida del que has d'enllaçar, passin almenys 60 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N3
- Entrades: 34
- Ubicació: 78704
Los trenes AVANT pertenecen a Media Distancia.Guigui ha escrit:Això varia amb l'Avant, formant part de la UN de Mitja Distància?genissimon ha escrit:En teoria, per a garantir "enllaços oficials" renfe-larga distáncia l'empresa exigeix que entre l'arribada d'un tren i la sortida del que has d'enllaçar, passin almenys 60 minuts.
Un saludo,
Estación NO INCLUIDA en el trayecto.
Suposo que deu voler arribar amb el rodalies de les 09.03 a Sants donat que venint de Castellar agafant la 1ª vallesana del dia és el més d'hora que es pot arribar a Sants.genissimon ha escrit:Com a consell personal, sense entrar al fons de la teva pregunta:
Salut !!
Jo donaria l'enllaç com a impossible.
Precisament, és el que dic. I la pregunta és: el transbord mínim que Renfomentadif indica per als trens de llarga distància, és el mateix en el cas de mitjana distància?visir_5713 ha escrit:Los trenes AVANT pertenecen a Media Distancia.Guigui ha escrit:Això varia amb l'Avant, formant part de la UN de Mitja Distància?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Daros las gracias por vuestros consejos, yo tampoco lo tenía muy claro, dado que la c4 no es nada fiable, y como para perder el de las 9.10, el siguiente sale 5h. después… He optado por comprarme, y parece que ha mejorado bastante, la compra de los billetes por Internet en la Web de RENFE. A las 10.30 partiré con un AVE con tarifa WEB, y la vuelta con un Alvia, y me ha salido mejor de precio que si hubiese optado con Avant con el % de descuento por Carnet Jove. Solo espero no tener ningún problema el día del viaje xDD