Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

És necessari tenir més trens de rodalies entre Sant Celoni i Maçanet?

L’enquesta ha acabat el Dijous 22/01/2009 21:56

Sí, crec que és molt necessari, ja que amb els 5 trens diaris actuals no ni ha prou.
16
76%
No, crec que no és necessari, ja que amb els regionals ja ens conformem.
2
10%
No ho sap/No contesta
3
14%
 
Vots totals: 21
wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimarts 20/01/2009 17:25

genissimon ha escrit:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.

I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!
estaria be pero la renfe diria que no seria rentable , pero molts mataronins estarien d'acord


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimarts 20/01/2009 17:33

genissimon ha escrit:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.

I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!
i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 20/01/2009 18:49

wertymetrotren ha escrit:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dimecres 21/01/2009 12:07

Guigui ha escrit:
wertymetrotren ha escrit:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.
Només que posessin un tren cada hora, o cada tres quarts, ja hi cabríen a la línia fins Granollers. Per que els laborables, rodalíes cap a Sant Celoni un cada mitja hora, i els festius, cada hora. O fer una llançadora a Sant Celoni, que allà també tenen bastantes vies i fins Maçanet, son vint minuts com a màxim...

Salutacions. :hola


Imatge

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 24/01/2009 22:44

Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.

Una sensacional notícia per mi,ja que d'aquesta manera és mijora notablement les comunicacions Maresme-Girona.

Ara nomès falta allargar alguns Sant Celoni de la C2 cap a Maçanet,i assegurar a Gualba,Riells i Viabrea i Hostalric ña frequència d'un tren cada hora.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 26/01/2009 17:51

Mako448 ha escrit:Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.
Amb que parin els que enllacen amb un C1 n'hi hauria prou, però benvinguda sigui la noticia.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”