TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Millor que segueixin amb Manual, que així els motoristes fan tota la feina, i trigues menys temps a fer la línia sencera.
D'altra banda, un AAC, em va dir que l'ATP està a punt per la línia 1.
D'altra banda, un AAC, em va dir que l'ATP està a punt per la línia 1.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Per tant els 9000 de la L4 sense ATO però amb ATP, i les 6000 sense ATO ni ATP, no?traveller ha escrit:No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.Vox ha escrit: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?
Vox
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...
A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
A la L3, ATP-ATO.Vox ha escrit:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
Però el que no fa massa que hi es es l'ATO, oi? Ho dic perque fins fa no massa a la L3 pencaven estil L1 i ara els noto més regulats.victorcasta ha escrit:A la L3, ATP-ATO.Vox ha escrit:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
Per tant ja tenim 3 linees de TMB amb ATP/ATO: L2, L3 i L5. O quatre, que suposo que la L11 tambè.
L4 sense ATO i L1 sense ATP i sense ATO.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Aviam, caldria puntualitzar això, perquè l'ATP és un sistema de seguretat i l'ATO un de conducció. Per tant, si classifiquem sistemes de seguretat:Miquel ha escrit:L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
L1: Tren-Stop
L2: ATP (FM)
L3: ATP (FM)
L4: ATP (AM)
L5: ATP (FM)
L11: ATP (FM)
I si classifiquem sistemes de conducció...
L1: Manual
L2: ATO
L3: ATO (excepte de Canyelles a Trinitat Nova, manual)
L4: Manual
L5: ATO
L11: ATO
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Refloto el tema, esta tarde he estado en los talleres de Sagrera,por motivos laborales, y comunicaros que el proximo 4000 reformado que entrara en brebe a hacer pruebas en carrusel, sera el 4309 (coche remolque).
Estaba terminado al 100%, a falta de detalles como quitar los empapelados del suelo y asientos, asi que posiblemente el lunes, inicie pruebas.
Decir tambien qeu tenian otro 4000 en proceso de reformas, pero no puede ver el numero, ya que las cajas estavan pintadas, y ls placas del interior las habian quitado,ahora,a ese le queda bastante,estaba completamente desmontado el interior,pero boggies,baterias y demas, ya colocado.
Estaba terminado al 100%, a falta de detalles como quitar los empapelados del suelo y asientos, asi que posiblemente el lunes, inicie pruebas.
Decir tambien qeu tenian otro 4000 en proceso de reformas, pero no puede ver el numero, ya que las cajas estavan pintadas, y ls placas del interior las habian quitado,ahora,a ese le queda bastante,estaba completamente desmontado el interior,pero boggies,baterias y demas, ya colocado.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Y por chivatazo de mi queridisa primita mia, ha visto sobre las 11:15 de esta mañana el 4309 (coche R) reformado, ya haciendo pruebas con el carrusel de línea 1.
Con estos, son 4 los 4000 reformados que hay: 4302, 4309, 4312 y 4316 (guiado por el coche remolque)
Con estos, son 4 los 4000 reformados que hay: 4302, 4309, 4312 y 4316 (guiado por el coche remolque)
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N2
- Entrades: 15
Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...Jordi Reverter ha escrit:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Des d'aquesta setmana que ve, el carrusel de la L1 passarà de 24 a 26 trens, ja que comença a funcionar l'ATP en alguns dels trens.
- automotorserie 436
- N7
- Entrades: 557
La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.Guigui ha escrit:El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...Jordi Reverter ha escrit:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?automotorserie 436 ha escrit:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Home, a mi en fà molta gràcia, que cada sèrie tingui la seua propia veu, em vaig enfadar moltissim quan vaig escoltar la nova veu dels 3000, d'altra banda als 4000 els hi ha de mantenir l'estil, però renovar-la.
Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
- Proastiakos
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!victorcasta ha escrit:La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Però un aficionat també pot tenir el reglament de circulació...Proastiakos ha escrit:Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!victorcasta ha escrit:La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?

Aixó vol dir que s'ha acabat veure trens a 80Km/h (o més) entre aquell tram, i d'ençà, calculo que es pot trigar entre 5 i 10 segons més a fer el trajecte, a més suposo que limitaràn també les entrades a les parades i ara ho farà a 45-50 Km/h en comptes de 50-55-60 Km/h.Proastiakos ha escrit:Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!victorcasta ha escrit:La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sí, avui mateix (a hora punta només). A més a Hospital de Bellvitge els trens entren per via 2 i fan el canvi de testera a la maniobra.Miquel ha escrit: Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
Aquesta tarda (vora les 14 hores) he agafat el 125 entre Catalunya i Glòries. Un 6000, per cert.Miquel ha escrit:Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.