
Felicitacions de Nadal ferroviàries i amb transport públic
Felicitacions de Nadal ferroviàries i amb transport públic
He pensat obrir aquest fil per tal que anem penjant felicitacions de Nadal en les quals aparegui qualsevol element de transport. Poden ser tant les felicitacions que hagin fet les companyies com de vostres pròpies. Jo per començar penjo la meva, modèstia a part 

- Fitxers adjunts
-
- Felitació de Nadal i any 2006 de trenscat.com
- felicnadalany2006.jpg (162.56 KiB) Visualitzat 5790 cops
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
M'agrada molt, ... sobre tot el titol de la foto, .... (ens avancem, ....
)

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Jo tinc la meva felicitació en un zip, perquè en si és una web. No em deixa adjuntar-la com a zip. Sé una manera de saltar-me aquest sistema, o al menys això crec, però no sé si els admins s'ho pendrien malament. 

En la mateixa línia que ha iniciat el Bernat, aquí teniu la meva modesta aportació! 8)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Amb la mateixa linia de tots, aquí tenim la nostra .....................(de TOTS)
8)











abegot l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 21/01/2006 22:07, en total s’ha editat 4 vegades.
Bon Nadal i Feliç 2006
Aquesta nit agafo el Costa Brava a Madrid, ...miraré de fer fotos. El tren va ple i amb molts cotxes........ja us diré quants.
Aquesta nit agafo el Costa Brava a Madrid, ...miraré de fer fotos. El tren va ple i amb molts cotxes........ja us diré quants.
Igualment, Bones Festes !!sequera ha escrit:Bon Nadal i Feliç 2006
Aquesta nit agafo el Costa Brava a Madrid, ...miraré de fer fotos. El tren va ple i amb molts cotxes........ja us diré quants.
És un tren de doble composició? (Mertcaderies i passatge?)
Penso que estic confós .... cotxes, vol dir vagons?

Hola:
No soc cap virtuos de l'edicio d'imatge, a mes, amb el Paint no es poden fer moltes coses....
Aqui va la meva fel.licitacio. Espero que us agradi. No es un desfici de disseny... ho sento.
Escales mecaniques a l'estacio de Karlaplan a Estocolm. La foto esta feta amb la camara al terra. Aquesta estacio no es precissament una de les mes importants ni esta al centre.... pero es aixi. L'andana.... uf!, aixo ja fa por
Permissos per fer fotos?..... No cal, simplement treus la camara i llestos. I si tens la "mala sort" de que et vegi algun empleat de la SL, fins i tot et pot explicar alguna cosa i detalls tecnics del metro.... vaja, igual que aqui...
Sal.lutacions:
Serie600
No soc cap virtuos de l'edicio d'imatge, a mes, amb el Paint no es poden fer moltes coses....
Aqui va la meva fel.licitacio. Espero que us agradi. No es un desfici de disseny... ho sento.
Escales mecaniques a l'estacio de Karlaplan a Estocolm. La foto esta feta amb la camara al terra. Aquesta estacio no es precissament una de les mes importants ni esta al centre.... pero es aixi. L'andana.... uf!, aixo ja fa por

Permissos per fer fotos?..... No cal, simplement treus la camara i llestos. I si tens la "mala sort" de que et vegi algun empleat de la SL, fins i tot et pot explicar alguna cosa i detalls tecnics del metro.... vaja, igual que aqui...

Sal.lutacions:
Serie600
- Fitxers adjunts
-
- Escales mecaniques estacio Karlaplan a Estocolm
- felicitacio serie 600.jpg (51.74 KiB) Visualitzat 5742 cops
Serie600 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/08/2006 0:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Foto feta el 3 d' abril del 2004, el dia de la seva inauguració, el cartell informatiu de sa destinació esta una mica retocat perque d'adapti una mica a lo que envio, bon nadal
Foto del 2 d'abril de 2004. Un dia abans de la inauguració del TRAMBAIX feta desde la cabina del conductor arribant a Francesc Macià.
Mikado
Mikado
- Fitxers adjunts
-
- Felicita.jpg (176.83 KiB) Visualitzat 5361 cops
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Aqui be la meva:

Coordialment,

Coordialment,

Per cert, quan estarà disponible la pàgina no oficial del baixador de Baricentro?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Cap el 29 de febrer d'aquest any, segle XXI, ............JaMiRo! ha escrit:
Per cert, quan estarà disponible la pàgina no oficial del baixador de Baricentro?
Hola:
Mr. Baricentro:
. Molt currat el montatge 
D'aixooooo..... podem repetir fel.licitacions?, es que tinc mes fotos (ja estic sentint veus per alla al fons: "Calla coi 600, que ets un pessat!")
Sal.lutacions:
Serie600
Mr. Baricentro:




D'aixooooo..... podem repetir fel.licitacions?, es que tinc mes fotos (ja estic sentint veus per alla al fons: "Calla coi 600, que ets un pessat!")
Sal.lutacions:
Serie600
Buuuuffff...no sé per què, pero m'ho hauria d'haver imaginat...currada, si senyor...Mr. Baricentro ha escrit:Aqui be la meva:
Coordialment,

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
I tant que si, no hi veig cap inconvenient 

Hola:
Es una bona excusa per possar aquellas "bellessas" ferroviaries i/o curiositats, com aquesta que posso avui.
Es tracta d'un tramvia d'Estocolm (si, ho se, ho sento, soc un pessat, dsiculpeu-me) concretament la linia de "Djurgården" en perfecte estat de funcionament. Val a dir que aquesta linia te -entre d'altres- la particularitat que esta "explotada" per una associacio d'amants dels tramvies, totalment de manera altruista. Cuan a Estocolm es va canviar el sentit de la circulacio dels cotxes (ara no m'enrecordo cuan va esser, em sembla cap alla principis dels 60), els tramvies van esser retirats de circulacio i convenientment presservats. Aquesta associacio va voler fer circular de nou els tramvies pels carrers d'Estocolm, juntament amb totes les unitats que es van conservar (que no van ser poques).
Aquesta associacio es mante de les aportacions dels socis, del billetatge i de la publicitat que portan als cotxes. L'Ajuntament de la ciutat els hi regala (si, tal com sona) el terreny on tenen les cotxeres i els tallers i la companya de la llum tambe els hi regala el consum a canvi de publicitat.
Nomes circulen durant l'estiu -de juny a septembre- i per les festes de Nadal (desde Desembre fins Reis), es nomes una mena d'atraccio turistica, pero molt estimada per tots els estocolmencs. Aquesta associacio no tan sols s'ha preocupat de presservar i mantenir en perfecte estat de funcionament els cotxes, que tambe ha aconseguit recuperar i conservar els aditaments i uniformes dels conductors i dels cobradors: Gorres, xaquetes, moneders, etc. amb el que pujar en una joia d'aquestas es una mena de "tornada enrera" al temps.
Tenen cotxes com aquest (normals) i d'altres que son cafeteries rodants (el remolc) o engalanats per Nadals o per la diada de Santa Llucia. Tot un espectacle i un plaer de veure (i pujar, es clar) pels bojos dels tramvies "de veritat".
Per descomptat si us apropeu a cualsevol dels "treballadors" del tramvia i li pregunteu cualsevol cosa tecnica, esteu segurs que molt gustossament us explicaran "pels i senyals" d'aquella unitat que estan conduint i de si voleu fer-vos socis.
Si em faig pessat, m'ho digueu, no vull agobiar.
Sal.lutacions:
Serie600
Es una bona excusa per possar aquellas "bellessas" ferroviaries i/o curiositats, com aquesta que posso avui.
Es tracta d'un tramvia d'Estocolm (si, ho se, ho sento, soc un pessat, dsiculpeu-me) concretament la linia de "Djurgården" en perfecte estat de funcionament. Val a dir que aquesta linia te -entre d'altres- la particularitat que esta "explotada" per una associacio d'amants dels tramvies, totalment de manera altruista. Cuan a Estocolm es va canviar el sentit de la circulacio dels cotxes (ara no m'enrecordo cuan va esser, em sembla cap alla principis dels 60), els tramvies van esser retirats de circulacio i convenientment presservats. Aquesta associacio va voler fer circular de nou els tramvies pels carrers d'Estocolm, juntament amb totes les unitats que es van conservar (que no van ser poques).
Aquesta associacio es mante de les aportacions dels socis, del billetatge i de la publicitat que portan als cotxes. L'Ajuntament de la ciutat els hi regala (si, tal com sona) el terreny on tenen les cotxeres i els tallers i la companya de la llum tambe els hi regala el consum a canvi de publicitat.
Nomes circulen durant l'estiu -de juny a septembre- i per les festes de Nadal (desde Desembre fins Reis), es nomes una mena d'atraccio turistica, pero molt estimada per tots els estocolmencs. Aquesta associacio no tan sols s'ha preocupat de presservar i mantenir en perfecte estat de funcionament els cotxes, que tambe ha aconseguit recuperar i conservar els aditaments i uniformes dels conductors i dels cobradors: Gorres, xaquetes, moneders, etc. amb el que pujar en una joia d'aquestas es una mena de "tornada enrera" al temps.
Tenen cotxes com aquest (normals) i d'altres que son cafeteries rodants (el remolc) o engalanats per Nadals o per la diada de Santa Llucia. Tot un espectacle i un plaer de veure (i pujar, es clar) pels bojos dels tramvies "de veritat".
Per descomptat si us apropeu a cualsevol dels "treballadors" del tramvia i li pregunteu cualsevol cosa tecnica, esteu segurs que molt gustossament us explicaran "pels i senyals" d'aquella unitat que estan conduint i de si voleu fer-vos socis.
Si em faig pessat, m'ho digueu, no vull agobiar.
Sal.lutacions:
Serie600
- Fitxers adjunts
-
- Feliç Any Nou per a tots.
- felicitacio serie 600-2.jpg (115.34 KiB) Visualitzat 5345 cops
Serie600 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/08/2006 1:00, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola il·lustre company Sèrie 600!
Ni tú ni ningú resulta pesat, ja saps...Estem entre freaks i per tant, ningú no es fa pesat aquí, ans al contrari, ens entenem entre tots en ser tots amants dels trastos sobre raíls...
Doncs llegint aquest interesantíssim missatge teu, m'ha vingut al cap que bonic seria que poguèssim adquirir una unitat 1000 i que ens donèssin facilitats des de Generalitat, Ajuntament i TMB. Malauradament, però, he de baixar dels núvols perquè, hores d'ara, això és impossible...
Crec que gent disposada a cuidar d'un sèrie 300 o d'un sèrie 1000 no en faltaria. Ara, el que cal són ganes per part de certes persones, ja m'enteneu.
Salut!
PD: crec que em faré suec...l'única pega és que no m'agrada l'IKEA...

Ni tú ni ningú resulta pesat, ja saps...Estem entre freaks i per tant, ningú no es fa pesat aquí, ans al contrari, ens entenem entre tots en ser tots amants dels trastos sobre raíls...

Doncs llegint aquest interesantíssim missatge teu, m'ha vingut al cap que bonic seria que poguèssim adquirir una unitat 1000 i que ens donèssin facilitats des de Generalitat, Ajuntament i TMB. Malauradament, però, he de baixar dels núvols perquè, hores d'ara, això és impossible...

Crec que gent disposada a cuidar d'un sèrie 300 o d'un sèrie 1000 no en faltaria. Ara, el que cal són ganes per part de certes persones, ja m'enteneu.

Salut!
PD: crec que em faré suec...l'única pega és que no m'agrada l'IKEA...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2