Que nadie se piense que me burlo de los de Gavà ponent...je,je
Saludos

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:43
Entrada Autor: sergi » Dijous 26/02/2009 18:33
Entrada Autor: victorcasta » Dijous 26/02/2009 18:38
El túnel de Montcada permetria escurçar el trajecte, al anar directe desde Cerdanyola fins a Torre Baró.pukyxd ha escrit:Buff... 3 noves estacions a la C4 Entre Manresa i Barcelona... Això són 6 minuts més de temps de trajecte.I això sense contar la de Sagrera. Em sembla a mi que a Manresa com més va més ens empitjora tot...
Segur que primer fan les estacions i després les millores a la línia... espero que m'equivoqui... En fi això d'arribar a Barcelona en menys d'una hora ho veig impossible...
Entrada Autor: pukyxd » Dijous 26/02/2009 18:39
Doncs és un nou tunel que tenen previst construir al terme municipal de Montcada que anirà en línia recta per la línia C4 i estalviara 2.2km de trajecte i permetrà saltar-se les 3 estacions d'aquest municipi. O sigui després de Cerdanyola començaria el tunel fins a sortir a Torre-Baró. Si no vaig errat. Això obriria l'opció de fer semidirectes des de Manresa ja que es mantindria el traçat actual també i pel tunel es podrien fer adelantaments.sergi ha escrit:Hola,antes que nada una preguntilla que tengo,a ver si alguien me las responde:
-¿ A que se refieren con eso de "nuevo túnel en Montcada" ?
Entrada Autor: pukyxd » Dijous 26/02/2009 18:46
No sí això ja ho sé. Però amb aquest tunel com a molt guanyem els 6 minuts que es perden amb les noves estacions. Però és que al trajecte avui en dia ja és massa llarg per ser competitiu... El mínim són 1 hora i 15 minuts des de Manresa a Plaça Catalunya. A part que el tunel només millora el trajecte per la gent que vagi a Barcelona. Però els milers d'estudiants que van a l'Autonoma per exemple o a estudiar a Sabadell el trajecta mínim passara de 40 minuts mínim a més de 45. Per això espero que a part del tunel també es contempli la millora del traçat de Manresa a Terrassa on hi ha força marge de millora ja que en molts trams el tren va a pas de tortuga.victorcasta ha escrit:El túnel de Montcada permetria escurçar el trajecte, al anar directe desde Cerdanyola fins a Torre Baró.pukyxd ha escrit:Buff... 3 noves estacions a la C4 Entre Manresa i Barcelona... Això són 6 minuts més de temps de trajecte.I això sense contar la de Sagrera. Em sembla a mi que a Manresa com més va més ens empitjora tot...
Segur que primer fan les estacions i després les millores a la línia... espero que m'equivoqui... En fi això d'arribar a Barcelona en menys d'una hora ho veig impossible...
Entrada Autor: Lluísbcn » Dijous 26/02/2009 18:51
metring ha escrit:http://www.eldigital.cat/index.php?opti ... 8&Itemid=1
ERC de Calella, primera veu contraria al Pla de Rodalies
Calella, 26 de febrer de 2009.- El nou Pla de Rodalies aprovat divendres pel Consell de Ministres i anunciat pomposament aquest dimecres pels responsables de RENFE, ja ha trobat la primera veu opositora a la comarca.
La secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Calella ha emès un comunicat en que mostra la seva oposició frontal al projecte, que suposarà el desdoblament de la via del tren al seu pas per les poblacions del Maresme nord.
Amb aquest anunci per part del govern de l’Estat, es compleixen les previsions més pessimistes. La demanda històrica dels municipis de la comarca per aconseguir el soterrament de la via del tren o el seu canvi de traçat ha estat ignorada pel govern del PSOE (socis d’ERC a Calella), que ha tirat endavant el projecte de la doble via.
Amb aquest desdoblament, el govern espanyol dona resposta a la demanda d’una major freqüència de pas dels trens que recorren la línia de l’Alt Maresme, però ho fa preveient una segona via paral·lela a l’actual.
Per ERC de Calella, aquesta iniciativa allunya definitivament la possibilitat d’alliberar la façana litoral de la zona turística de l’Alt Maresme.
La línia C-1 de RENFE acumula, cada any, diverses víctimes mortals, moltes d’elles turistes, a més de suposar una agressió paisatgística de l’entorn més proper a les platges.
Entrada Autor: victorcasta » Dijous 26/02/2009 18:54
Entrada Autor: victorcasta » Dijous 26/02/2009 18:56
Potser ERC hauria de proposar que la via estigués ben arranjada, i més ben comunicada amb l'altra banda de la via, en comptes de pensar-se que estan en una gran ciutat i que el soterrament de la línia és d'una necessitat imperial.http://www.eldigital.cat/index.php?opti ... 8&Itemid=1
ERC de Calella, primera veu contraria al Pla de Rodalies
Calella, 26 de febrer de 2009.- El nou Pla de Rodalies aprovat divendres pel Consell de Ministres i anunciat pomposament aquest dimecres pels responsables de RENFE, ja ha trobat la primera veu opositora a la comarca.
La secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Calella ha emès un comunicat en que mostra la seva oposició frontal al projecte, que suposarà el desdoblament de la via del tren al seu pas per les poblacions del Maresme nord.
Amb aquest anunci per part del govern de l’Estat, es compleixen les previsions més pessimistes. La demanda històrica dels municipis de la comarca per aconseguir el soterrament de la via del tren o el seu canvi de traçat ha estat ignorada pel govern del PSOE (socis d’ERC a Calella), que ha tirat endavant el projecte de la doble via.
Amb aquest desdoblament, el govern espanyol dona resposta a la demanda d’una major freqüència de pas dels trens que recorren la línia de l’Alt Maresme, però ho fa preveient una segona via paral·lela a l’actual.
Per ERC de Calella, aquesta iniciativa allunya definitivament la possibilitat d’alliberar la façana litoral de la zona turística de l’Alt Maresme.
La línia C-1 de RENFE acumula, cada any, diverses víctimes mortals, moltes d’elles turistes, a més de suposar una agressió paisatgística de l’entorn més proper a les platges.
Entrada Autor: metring » Dijous 26/02/2009 19:20
Entrada Autor: metring » Dijous 26/02/2009 19:21
Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/02/2009 20:11
Cal ser ignorant integral per deixar anar aquest reguitzell de bestieses. Si insinuen que els atropellaments són culpa dels trens, que s'ho facin mirar, ja que sempre han sigut el resultat d'imprudències temeràries per part dels vianants. I ja em diran quin paisatge hi ha a prop de les platges. Potser el tren impedeix veure els meravellosos blocs de pisos del desarrollismo? Realment, una llàstima...La línia C-1 de RENFE acumula, cada any, diverses víctimes mortals, moltes d’elles turistes, a més de suposar una agressió paisatgística de l’entorn més proper a les platges.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/02/2009 20:16
Si només saben anar en cotxe oficial, que no obrin la boca per xerrar d'allò que no entenen. Si volen més estacions per mantenir contenta la parròquia, que muntin un tramvia i se'l paguin de la seva pròpia butxaca.Alcaldes del Baix Llobregat (Barcelona) reclaman más paradas en la nueva línea de Cercanías
Entrada Autor: sergi » Dijous 26/02/2009 20:20
Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/02/2009 20:24
Sí, és una bona retallada, però pensa que estem parlant d'una línia de rodalia, no d'un metro o d'un tramvia. Els polítics de la zona només miren el seu propi bé, i la poltrona queda més assegurada si reclamen coses que els identifiqui més amb el seu electorat, independentment de si comprometen seriosament el projecte en el seu conjunt. I ja em diràs quina lògica tenia la L12, que es pretenia que comencés a Sarrià, s'arribés fins a St. Feliu per creuar cap a St. Boi, donar algunes voltes de tirabuixó abans d'anar a petar a Castelldefels. En lloc d'aquesta aberració, hi ha una línia recta que connecta les poblacions de l'interior del Delta del Llobregat abans d'anar a trobar la línia de rodalia més propera. I tot plegat, sense parar cada dos per tres, cosa que allargaria considerablement el temps de trajecte.sergi ha escrit:Y en otro orden de cosas,hablando de la nueva línea del Baix Llobregat (antigua L-12),ahora anuncian sólo 4 estaciones (Gavà,Viladecans,y dos en Sant Boi);sin embargo en la propuesta de trazado que todavía puede verse en la web de la gene salen:
-Dos estaciones en Castelldefels :Campus UPC,y Canyars.
-Dos estaciones en Gavà :Ponent y Centre.
-Dos estaciones en Viladecans:Centre y Oliveretes.
-Y TRES estaciones en St.Boi:Pl.Catalunya,Pl.Generalitat,y Molí Nou (intercambiador con FGC Llobregat).
(Dejo a parte la que se propuso en Sant Feliu- Falguera,que parece ya se había descartado).
En total 9...en vez de las sólo cuatro que anuncian ahora.
!! Menudo recorte !!,¿ No os parece ?
Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 27/02/2009 1:24
Entrada Autor: metring » Divendres 27/02/2009 8:50
Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/02/2009 11:36
Quina tècnica tan revolucionària: gràcies als desdoblaments, es reduiran quilòmetres!D'altra banda, Climent també va celebrar el desdoblament de la línia que uneix Barcelona i Vic, perquè assegura que així augmentaran les freqüències de pas dels trens i es podran escurçar les distàncies entre les estacions.
Entrada Autor: sergi » Divendres 27/02/2009 18:27
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 27/02/2009 18:33
Al projecte consta que entre Figaró i St. Martí de Centelles es farà un traçat nou, més recte que l'actual, amb doble túnel, i que l'actual traçat serà reconvertit en una via verda.sergi ha escrit:"Quina tècnica tan revolucionària: gràcies als desdoblaments, es reduiran quilòmetres!"
Pues a no ser que en el desdoblamiento Montcada-Vic haya previsto hacer alguna importante variante,cosa que no me consta,la declaración del sr. Climent es "curiosa",en efecto...
Entrada Autor: sergi » Divendres 27/02/2009 18:43
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”